"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
مادری روز پدر ،
در دلش غوغا بود ؛
چونکه هم مادر و هم بابا بود.



روزپدر بر مادران تنها مبارک
@adelehz
مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند
میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی

رهی
@adelehz
بارها از من سوال شده که چرا اسم کانال
زنی که گم کردم
هست .
و این هم پاسخ این سوال از زبان یکی از اعضای خوب کانال ❤️
@adelehz
گفتی که : چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی میکشم از پنجره سر
اندوه، که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس ،که مهتاب شدی وقت سحر
فریدون مشیری

عکس از هیله سعید
غروب کابل ❤️
@adelehz
مارا که تو منظوری
خاطر نرود جایی
@adelehz
والله اینی که من میبینم اسفند نیست..
پارسال این موقع ها تو کوچه که میرفتم یه خانمی داشت پنجره های خونه رو تمیز میکرد بلند گفتم خسته نباشید
شنید و لپش گل انداخت و برام دست تکون داد بدون اینکه هم و بشناسیم
اون یعنی نیمه ی اسفند
خرید سال نویی،سبزه ای سمنویی ماهی قرمز باله داری چیزی 😔
بوی شیرینی خونگی ها تو ساختمون ...
سبزه ها
امسال کلا اسفند اصلا شبیه اسفند نیست
میدونم سخته
بعد یک سال انتظار ولی بازم خداروشکر
بالاخره همیشه سختی نمی مونه
امیدمون به خودشه...
چه میتوان کرد
#عادله_زمانی
@adelehz
Che Sali Beshe Emsal
Moien
این و گوش بدید دلتون باز بشه
امیدتون به خدا باشه ...خدا بزرگه
انرژی های منفی و دور کنید
چنین نماند و چنین هم نخواهد ماند.
@adelehz
شب‌بخیر ای روشَنای خَلوت‌و تَنهائی‌ام...
مَه‌فروغِ آسمانِ شامخِ رویائی‌ام...

خوش‌نشسته خوابِ‌ نازآلوده با مَستانِگی
بَر خُمارِ چشمِ‌تو در نَشئه‌ی لالائی‌ام...

محمد بزاز
شب بخیر
@adelehz
خیز که امروز جهان آن ماست
جان و جهان ساقی و مهمان ماست

#مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
من خیالاتی شدم یا تو صدایم می کنی؟!
هر سوالی میکنم،باچشم حاشامیکنی!!..

یا صدایم کرده ای از پشت قاب صبحگاه؟
یا تبسم کرده ای همچون نسیمی در نگاه..

صبح ها میآیی و جان میشود، جانی دگر
میروی، می مآنم از، تاثیر سوزانی دگر
@adelehz
-اگر تمام عمر؛
جوراب ابریشمی بپوشم
فکر نکنم اثر جای زخمی
که روی قلبم است محو شود …


📕 بابا لنگ دراز
✍🏻جین وبستر
@adelehz
من تلاش میکنم آدم خوبی باشم اما گاهی دهنم همراهی نمیکنه😂
@adelehz
❗️الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمی‌شود / افزایش مسمویت با الکل خوراکی!

🔹یکی از اساتید سم شناسی بیمارستان لقمان: متاسفانه مسمومیت با متانول در چند روز اخیر زیاد شده است. حداقل ۱۰-۱۱ کیس در حال حاضر در بخش‌ها و آی سی یو داریم. با بیماران صحبت کردم اظهار می کنند برای جلوگیری از عفونت کرونا، الکل مصرف می‌کنند!

🚨 به مردم اطلاع رسانی شود که الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمی‌شود.

🚨مرکز بهداشت و سلامت کشور

پ.ن دوستان متاسفانه آمار مسمومیت با الکل های صنعتی خیلی بالا رفته لطفا و لطفا دقت کنید
بخاطر فرار از کرونا با الکل مسموم نشید
از چاله در بیایم بیفتیم تو چاه😑
@adelehz
اعتماد کردن به تو تصمیم من بود
ولی اثبات اینکه اشتباه کردم
انتخاب تو ..
@adelehz
ما به کوبیدن کلون در خانه ات عادت داریم،خبر داری یا نه ولی ما به دلخوشی مهربانیت زنده ایم .
با خودمان دو دوتا چهارتا میکنیم و میگوییم مگر میشود که تنها رهایمان کند؟
گاهی خسته میشویم آنقدر که در میزنیم مثل یک کودک خسته که ظهر دوان دوان و گرسنه از کوچه برگشته و هرچه در میکوبد در بازنمیشود خسته و دل شکسته خودش را رها میکند روی خاک دم در خانه ...
ما خسته ایم .در را بگشا صاحب خانه...بندگانت پشت در خسته و گریان نشسته اند ..راضی به دل شکستگی شان نباش ..
در را بگشا صاحب خانه ...
#عادله_زمانی
📷مونا جان دربندی
@adelehz
خوب خداروشکر از منم بدتر پیدا شد
من فقط میشورم پولهامو
@adelehz
بدترین ظلم درحق کسی ویران کردن اعتماد اوست ...برایش نقش بازی کردن است ..
به اعتماد دیگران نسبت به خودتان شبیه یک جام بلور نگاه کنید ..
جام باارزش وگرانبهای بلور بایک بارشکستن، دیگر آن جام قبلی نمی شود ..و دیگر هیچ شراب محبتی درآن جام وجود آدمیزاد را مست نمی کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
‏میگن استحمام کردن با آب ۵۶ درجه سانتیگراد به مدت ٣۰ دقیقه ویروس کرونا رو از بین میبره.

قصد جون ما رو کردین؟؟؟
کباب نمیشه احتمالا ادم؟



@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه عروسی قدیمی دعوت شیم تو خونه باشه با رقصای اینجوری
شامشم زرشک پلو با مرغ و نوشابه سیاه شیشه ای :))
الکی و ریز ریز از سر دلخوشی بخندیم اهنگ یه حلقه طلایی معین هم پخش بشه وسطش قطع بشه برن اون طرف کاست و بذارن :))
نمیشه برگردیم یکم دلمون شاد بشه بی بهونه ؟
@adelehz