"زنی کهگم کردم "
مرتضی پاشایی – مرتضی پاشایی-گل بیتا
این آهنگ و خیلی دوست دارم من و میبره تو یه خیابون خلوت وسط ابان
سال قبل کنکور
چکمه های سیاهی که تازه خریده بودم و پالتوی سیاهی که یکی از بهترین هدیه های زندگیم بود
پاها موبا چکمه های سیاه قشنگم با دقت روی برگهای زرد و خیس روی زمین می گذاشتم
این آهنگ و می شنیدم و فردا ها رو تصور میکردم ...
یاد روزهایی که گذشت بخیر...
@adelehz
سال قبل کنکور
چکمه های سیاهی که تازه خریده بودم و پالتوی سیاهی که یکی از بهترین هدیه های زندگیم بود
پاها موبا چکمه های سیاه قشنگم با دقت روی برگهای زرد و خیس روی زمین می گذاشتم
این آهنگ و می شنیدم و فردا ها رو تصور میکردم ...
یاد روزهایی که گذشت بخیر...
@adelehz
وقتی پدری می میرد
مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد
درختی از کمر قطع میشود
و دریایی دل به طوفان می سپارد
کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود...
و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...
#عادله_زمانی
تقدیم به پدران خوب آسمانی...
روز پدر مبارک
@adelehz
مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد
درختی از کمر قطع میشود
و دریایی دل به طوفان می سپارد
کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود...
و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...
#عادله_زمانی
تقدیم به پدران خوب آسمانی...
روز پدر مبارک
@adelehz
بارها از من سوال شده که چرا اسم کانال
زنی که گم کردم
هست .
و این هم پاسخ این سوال از زبان یکی از اعضای خوب کانال ❤️
@adelehz
زنی که گم کردم
هست .
و این هم پاسخ این سوال از زبان یکی از اعضای خوب کانال ❤️
@adelehz
گفتی که : چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی میکشم از پنجره سر
اندوه، که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس ،که مهتاب شدی وقت سحر
فریدون مشیری
عکس از هیله سعید
غروب کابل ❤️
@adelehz
چون ماه شبی میکشم از پنجره سر
اندوه، که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس ،که مهتاب شدی وقت سحر
فریدون مشیری
عکس از هیله سعید
غروب کابل ❤️
@adelehz
والله اینی که من میبینم اسفند نیست..
پارسال این موقع ها تو کوچه که میرفتم یه خانمی داشت پنجره های خونه رو تمیز میکرد بلند گفتم خسته نباشید
شنید و لپش گل انداخت و برام دست تکون داد بدون اینکه هم و بشناسیم
اون یعنی نیمه ی اسفند
خرید سال نویی،سبزه ای سمنویی ماهی قرمز باله داری چیزی 😔
بوی شیرینی خونگی ها تو ساختمون ...
سبزه ها
امسال کلا اسفند اصلا شبیه اسفند نیست
میدونم سخته
بعد یک سال انتظار ولی بازم خداروشکر
بالاخره همیشه سختی نمی مونه
امیدمون به خودشه...
چه میتوان کرد
#عادله_زمانی
@adelehz
پارسال این موقع ها تو کوچه که میرفتم یه خانمی داشت پنجره های خونه رو تمیز میکرد بلند گفتم خسته نباشید
شنید و لپش گل انداخت و برام دست تکون داد بدون اینکه هم و بشناسیم
اون یعنی نیمه ی اسفند
خرید سال نویی،سبزه ای سمنویی ماهی قرمز باله داری چیزی 😔
بوی شیرینی خونگی ها تو ساختمون ...
سبزه ها
امسال کلا اسفند اصلا شبیه اسفند نیست
میدونم سخته
بعد یک سال انتظار ولی بازم خداروشکر
بالاخره همیشه سختی نمی مونه
امیدمون به خودشه...
چه میتوان کرد
#عادله_زمانی
@adelehz
Che Sali Beshe Emsal
Moien
این و گوش بدید دلتون باز بشه
امیدتون به خدا باشه ...خدا بزرگه
انرژی های منفی و دور کنید
چنین نماند و چنین هم نخواهد ماند.
@adelehz
امیدتون به خدا باشه ...خدا بزرگه
انرژی های منفی و دور کنید
چنین نماند و چنین هم نخواهد ماند.
@adelehz
شببخیر ای روشَنای خَلوتو تَنهائیام...
مَهفروغِ آسمانِ شامخِ رویائیام...
خوشنشسته خوابِ نازآلوده با مَستانِگی
بَر خُمارِ چشمِتو در نَشئهی لالائیام...
محمد بزاز
شب بخیر
@adelehz
مَهفروغِ آسمانِ شامخِ رویائیام...
خوشنشسته خوابِ نازآلوده با مَستانِگی
بَر خُمارِ چشمِتو در نَشئهی لالائیام...
محمد بزاز
شب بخیر
@adelehz
من خیالاتی شدم یا تو صدایم می کنی؟!
هر سوالی میکنم،باچشم حاشامیکنی!!..
یا صدایم کرده ای از پشت قاب صبحگاه؟
یا تبسم کرده ای همچون نسیمی در نگاه..
صبح ها میآیی و جان میشود، جانی دگر
میروی، می مآنم از، تاثیر سوزانی دگر
@adelehz
هر سوالی میکنم،باچشم حاشامیکنی!!..
یا صدایم کرده ای از پشت قاب صبحگاه؟
یا تبسم کرده ای همچون نسیمی در نگاه..
صبح ها میآیی و جان میشود، جانی دگر
میروی، می مآنم از، تاثیر سوزانی دگر
@adelehz
-اگر تمام عمر؛
جوراب ابریشمی بپوشم
فکر نکنم اثر جای زخمی
که روی قلبم است محو شود …
📕 بابا لنگ دراز
✍🏻جین وبستر
@adelehz
جوراب ابریشمی بپوشم
فکر نکنم اثر جای زخمی
که روی قلبم است محو شود …
📕 بابا لنگ دراز
✍🏻جین وبستر
@adelehz
❗️الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمیشود / افزایش مسمویت با الکل خوراکی!
🔹یکی از اساتید سم شناسی بیمارستان لقمان: متاسفانه مسمومیت با متانول در چند روز اخیر زیاد شده است. حداقل ۱۰-۱۱ کیس در حال حاضر در بخشها و آی سی یو داریم. با بیماران صحبت کردم اظهار می کنند برای جلوگیری از عفونت کرونا، الکل مصرف میکنند!
🚨 به مردم اطلاع رسانی شود که الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمیشود.
🚨مرکز بهداشت و سلامت کشور
پ.ن دوستان متاسفانه آمار مسمومیت با الکل های صنعتی خیلی بالا رفته لطفا و لطفا دقت کنید
بخاطر فرار از کرونا با الکل مسموم نشید
از چاله در بیایم بیفتیم تو چاه😑
@adelehz
🔹یکی از اساتید سم شناسی بیمارستان لقمان: متاسفانه مسمومیت با متانول در چند روز اخیر زیاد شده است. حداقل ۱۰-۱۱ کیس در حال حاضر در بخشها و آی سی یو داریم. با بیماران صحبت کردم اظهار می کنند برای جلوگیری از عفونت کرونا، الکل مصرف میکنند!
🚨 به مردم اطلاع رسانی شود که الکل خوراکی منجر به پیشگیری از کرونا نمیشود.
🚨مرکز بهداشت و سلامت کشور
پ.ن دوستان متاسفانه آمار مسمومیت با الکل های صنعتی خیلی بالا رفته لطفا و لطفا دقت کنید
بخاطر فرار از کرونا با الکل مسموم نشید
از چاله در بیایم بیفتیم تو چاه😑
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما به کوبیدن کلون در خانه ات عادت داریم،خبر داری یا نه ولی ما به دلخوشی مهربانیت زنده ایم .
با خودمان دو دوتا چهارتا میکنیم و میگوییم مگر میشود که تنها رهایمان کند؟
گاهی خسته میشویم آنقدر که در میزنیم مثل یک کودک خسته که ظهر دوان دوان و گرسنه از کوچه برگشته و هرچه در میکوبد در بازنمیشود خسته و دل شکسته خودش را رها میکند روی خاک دم در خانه ...
ما خسته ایم .در را بگشا صاحب خانه...بندگانت پشت در خسته و گریان نشسته اند ..راضی به دل شکستگی شان نباش ..
در را بگشا صاحب خانه ...
#عادله_زمانی
📷مونا جان دربندی
@adelehz
با خودمان دو دوتا چهارتا میکنیم و میگوییم مگر میشود که تنها رهایمان کند؟
گاهی خسته میشویم آنقدر که در میزنیم مثل یک کودک خسته که ظهر دوان دوان و گرسنه از کوچه برگشته و هرچه در میکوبد در بازنمیشود خسته و دل شکسته خودش را رها میکند روی خاک دم در خانه ...
ما خسته ایم .در را بگشا صاحب خانه...بندگانت پشت در خسته و گریان نشسته اند ..راضی به دل شکستگی شان نباش ..
در را بگشا صاحب خانه ...
#عادله_زمانی
📷مونا جان دربندی
@adelehz
بدترین ظلم درحق کسی ویران کردن اعتماد اوست ...برایش نقش بازی کردن است ..
به اعتماد دیگران نسبت به خودتان شبیه یک جام بلور نگاه کنید ..
جام باارزش وگرانبهای بلور بایک بارشکستن، دیگر آن جام قبلی نمی شود ..و دیگر هیچ شراب محبتی درآن جام وجود آدمیزاد را مست نمی کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
به اعتماد دیگران نسبت به خودتان شبیه یک جام بلور نگاه کنید ..
جام باارزش وگرانبهای بلور بایک بارشکستن، دیگر آن جام قبلی نمی شود ..و دیگر هیچ شراب محبتی درآن جام وجود آدمیزاد را مست نمی کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz