"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هر پادشاهی یک سوگلی دارد
سوگلی پادشاه روز هم صبح است.
زیبا جذاب و خواستنی😊
صبح شما بخیر مهربونها❤️❤️
@adelehz
همه ساعتهای مارک و پراز برلیان
یا حتی طلا برود به جهنم!
ساعت فقط
ساعت آمدن تو ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باباش تلاشش و کرد
ولی یکم دیر شده بود.😂😁😐
@adelehz
آغاز یک روز زیبا
با یک دل پرامید
میسر است...
صبر امید شادی دلخوشی
سهم امروزتان از دنیا❤️
@adelehz
خدایا
مهربانا
مرا به هر راهی که میخواهی بفرست.
ولی قول بده ته هر راهی که بود
خودت ایستاده باشی ..اینگونه
هیچ راهی سخت پیموده نخواهدشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی کسی میگه اخلاقش سگه
منظورش اینه؟؟؟؟؟😊😊😊😊😍😍😍
@adelehz
سپرده گذاری های بلند مدت
همیشه پرسود هستند.
مثلا وقتی من دستانم را
به تو میسپارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چای عصرانه
رو هرگز حذف نکنید.
این یک وعده غذایی نیست
یک وعده دوستی ست.
باانانکه میخواهیم شان
@adelehz
موزیک شب قطعه بسیار زیبای گلپوش ازامید
🌺🌙🐚🎼💤🍂
@adelehz
اسمان وقف نگاهت گل من
چشم من مانده براهت گل من
هرکجابودی وهرجا هستی
که خدا پشت وپناهت گل من..
شب خوش⭐️⭐️
@adelehz
نگاه کن ،
تو می دَمی و
آفتاب می شود ...

#فروغ_فرخزاد
@adelehz
صبح به برکت 🍞🍯
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگه قرارباشه دریک جزیره
تنها باشم و فقط اجازه داشته باشم
یه چیز وباخودمم ببرم
من حتما این و میبرم 😍💋❤️😊
#تپلی_خوردنی
@adekehz
مانده ام چرا
سازمان ملل تورا محکوم نمیکند
باان سلاح های کشتارجمعی
که روی صورتت زیرابروهایت
داری!
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه یه نفرمهربون اینقدر به من محبت داره
که بااین حال ناخوش کانال و دنبال میکنه یعنی خداوندبه من خیلی محبت داره که چنین ادمهایی رو سر راهم گذاشته .
باارزوی بهبودی برای این عزیزدل من❤️❤️❤️💋
@adelehz
1
عشق جان ست

عشقِ تو جان تر ...


#مولانا
@adelehz
شب
پراز ارامش
دلخوشی
رویاهای سبک و خوش عطر و رنگی❤️❤️❤️
@adelehz
هر پنجشنبه رفتگانت را به یاد آر
یادی هم از من کن که از یاد تو رفتم

@adelehz
غروب پنجشنبه ❤️یاد همه رفتگانمون بخیر
چه کوچه قشنگی😇😊
مقصدهمه شعرهای شاعرا همینجاست🎈
@adelehz