جهان پر از اتفاقات جدید ست .پر از آدمهایی که ندیده ای شان پر از روزهایی که منتظرشانی و بالاخره به تو خواهند رسید .
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
عکس از دخترک جنوب
گلهای کاغذی
صدای پای بهار
@adelehz
جهان همین چند روز تلخ و گریه های نیمه شبی ات نیست .خلاصه شده در چهار نفر آدم بدی که دیدی نیست .
شبهای دنیا نورانی تر از شبهای تاریکی ست که بسر آوردی
میخواهم بدانی هیچ گریه ای ماندنی نیست هیچ بغضی همیشه لای گلویت رسوب کرده باقی نمی ماند.هیچ فریادی تا ابد در گلویت نمی شکند.
میخواهم بدانی روز گلهای مریم خوشبو هم در زندگیت خواهد دمید.
روزهایی که از صبح تا شبش گوشه ی قلبت یک نوازنده ی دوره گرد سنتور و دوتار بزند.و کسی در قله ی قلبت برقصد و برقصد و برقصد ..
جانِ من منتظر باش
روز عطر گل مریم دیر یا زود در زندگیت خواهد دمید .
هیچ کدام از گریه هایت ابدی نخواهد ماند...
#عادله_زمانی
عکس از دخترک جنوب
گلهای کاغذی
صدای پای بهار
@adelehz
❤1
صبحت ات به خیر
نیمجمله ی کوتاهی ست ولی اگر به آن فکر کنی
دلت پر از شادی خواهد شد...
صبح باشد و به خیر هم شود چه خوب تر خواهد بود...
برایت میخواهم که هر روزت از خیر صبحگاهی آغاز شود
و لبخند و شادی هر لحظه ات را در بر بگیرد
صبحت بخیر مهربانم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نیمجمله ی کوتاهی ست ولی اگر به آن فکر کنی
دلت پر از شادی خواهد شد...
صبح باشد و به خیر هم شود چه خوب تر خواهد بود...
برایت میخواهم که هر روزت از خیر صبحگاهی آغاز شود
و لبخند و شادی هر لحظه ات را در بر بگیرد
صبحت بخیر مهربانم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
خدایا
به خاطر همه چیز شکر
بخاطر بودنت بیش از هرچیز
راستی انکه تورا ندارد چه دارد
و آنکه تورا دارد چه ندارد...
تو بمان دستم را بگیر کنارم بایست
تا نبود هرکسی که ادعای همیشه ماندن میکرد جبران شود
که تو چه خوب یاوری هستی ....
#عادله_زمانی
عکس از دخترک جنوب
حال خوب بهار
بندرعباس شرجی و زیبا
@adelehz
به خاطر همه چیز شکر
بخاطر بودنت بیش از هرچیز
راستی انکه تورا ندارد چه دارد
و آنکه تورا دارد چه ندارد...
تو بمان دستم را بگیر کنارم بایست
تا نبود هرکسی که ادعای همیشه ماندن میکرد جبران شود
که تو چه خوب یاوری هستی ....
#عادله_زمانی
عکس از دخترک جنوب
حال خوب بهار
بندرعباس شرجی و زیبا
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
و جهان روزی به پایان می رسد
اما هیچ کس نخواهید فهمید انارها چه شنیدند که دلشان ترک برداشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما هیچ کس نخواهید فهمید انارها چه شنیدند که دلشان ترک برداشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
گر دریابیم که تنها دو دقیقه برای بیان آنچه میخواهیم بگوییم فرصت داریم،
تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد
که می خواهند به دیگران بگویند
آنها را دوست دارند ...
کریستوفر مورلی
@adelehz
تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد
که می خواهند به دیگران بگویند
آنها را دوست دارند ...
کریستوفر مورلی
@adelehz
🔴اطلاعیه فوری
🔸خراسانرضوی پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود/اعمال محدودیت در مبادی ورودی استان
🔹طبق مصوبه ستادمقابله با ویروس کرونا خراسانرضوی، با توجه به شرایط ویژه استان در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، بدینوسیله به اطلاع هموطنان عزیزی که به هر نحوی قصد عزیمت و اسکان در استان خراسانرضوی را دارند، میرساند:
🔹از هماکنون تا پایان ایام تعطیلات نوروزی، این استان پذیرای میهمانان نبوده و هیچگونه سرویسدهی در مراکز اسکان موقت نظیر مدارس، کمپها و... صورت نخواهد پذیرفت.
🔹لازم به ذکر است که محدودیتهای ترددی هم در مبادی ورودی استان اعمال میگردد./استانداری
#در_خانه_بمانیم
برای دیگران بفرستید👇
@adelehz
🔸خراسانرضوی پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود/اعمال محدودیت در مبادی ورودی استان
🔹طبق مصوبه ستادمقابله با ویروس کرونا خراسانرضوی، با توجه به شرایط ویژه استان در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، بدینوسیله به اطلاع هموطنان عزیزی که به هر نحوی قصد عزیمت و اسکان در استان خراسانرضوی را دارند، میرساند:
🔹از هماکنون تا پایان ایام تعطیلات نوروزی، این استان پذیرای میهمانان نبوده و هیچگونه سرویسدهی در مراکز اسکان موقت نظیر مدارس، کمپها و... صورت نخواهد پذیرفت.
🔹لازم به ذکر است که محدودیتهای ترددی هم در مبادی ورودی استان اعمال میگردد./استانداری
#در_خانه_بمانیم
برای دیگران بفرستید👇
@adelehz
اعتراف میکنم که پا گذاشتن در عشقی ممنوعه اشتباه بود
و اعتراف میکنم که پای درکشیدن از این عشق ممنوعه جسارتی بود که لازم بود به خرج دهم
بی توجه به اشتباهات
اینکه اشتباهی را ادامه ندهی شجاعت ست .
گذشت
خاطرات شیرینی بهمراه خودش داشت
گرچه عاقبتش شیرین نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
و اعتراف میکنم که پای درکشیدن از این عشق ممنوعه جسارتی بود که لازم بود به خرج دهم
بی توجه به اشتباهات
اینکه اشتباهی را ادامه ندهی شجاعت ست .
گذشت
خاطرات شیرینی بهمراه خودش داشت
گرچه عاقبتش شیرین نبود.
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط نهنگ ها حاضرن اینجوری دسته جمعی خودکشی کنند .
یعنی چی که تو این وضعیت مسافرت میکنند یه عده
اینقدر که ورودی شهر ها رو بستن
به استقبال مرگ میرین 😐😐
@adelehz
یعنی چی که تو این وضعیت مسافرت میکنند یه عده
اینقدر که ورودی شهر ها رو بستن
به استقبال مرگ میرین 😐😐
@adelehz
دردم این نیست ولی ..!
دردم این است که من ،
بی تو ،
دگر از جهان دورم و بی خویشتنم ..!
[مهدی اخوان ثالث]
@adelehz
دردم این است که من ،
بی تو ،
دگر از جهان دورم و بی خویشتنم ..!
[مهدی اخوان ثالث]
@adelehz
و خورشید از گوشه سمت راست صورتت
وقتی چشم می گشایی
طلوع میکند.
قرن هاست خورشید طلوع میکند
اما من تازه فهمیدم که خورشید در جهان من وقتی به اشراق برمیگردد
که تو چشم بگشایی
خورشید من
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی چشم می گشایی
طلوع میکند.
قرن هاست خورشید طلوع میکند
اما من تازه فهمیدم که خورشید در جهان من وقتی به اشراق برمیگردد
که تو چشم بگشایی
خورشید من
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زن اگر دوستت داشته باشد،
می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه، از پاریس به دمشق بیاید؛
و اگر قلبش را به روی تو ببندد،
خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد!
نزار قبانی
@adelehz
زن اگر دوستت داشته باشد،
می تواند برای پاسخ به دعوت تو برای نوشیدن قهوه، از پاریس به دمشق بیاید؛
و اگر قلبش را به روی تو ببندد،
خسته تر از آن است که یک حبه قند با تو بخورد!
نزار قبانی
@adelehz
🔸یک قرار ملی: "عید ما، بعد از شکست کرونا"
🔹چند روز دیگر عید نوروز از راه می رسد و ایران، هنوز درگیر بیماری فراگیر و مرگبار کروناست. نگرانی جدی این است که بخشی از مردم در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت نکنند و به دید و بازدید بروند و ناگهان با انفجار اتمی کرونا مواجه شویم؛ آنگاه دیگر حتی امکانات پزشکی کشور نیز جوابگو نخواهد شد و آخرین نوروز قرن جای، به یک فاجعه انسانی تبدیل می شود.
🔹پیشنهاد می کنیم این عید را از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست شان داریم نرویم تا آنها را در معرض ویروس کرونا قرار ندهیم. بدانیم که این عید بر خلاف همه هزاره های گذشته، دوست داشتن در ندیدن است و عید دیدنی یک ظلم بزرگ.
🔹"عید ما بعد از شکست کرونا" ؛ این را شعار خود قرار دهیم و یک قرار ملی بگذاریم که عید امسال را موکول کنیم به زمانی که ویروس کرونا در کشور از بین رفته است.
🔹امسال در روزهای عید، دور هم بودن در خانه را تجربه می کنیم و "حول حالنا الی احسن الحال" را به نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه کنیم.
#در_خانه_بمانیم
@adelehz
🔹چند روز دیگر عید نوروز از راه می رسد و ایران، هنوز درگیر بیماری فراگیر و مرگبار کروناست. نگرانی جدی این است که بخشی از مردم در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت نکنند و به دید و بازدید بروند و ناگهان با انفجار اتمی کرونا مواجه شویم؛ آنگاه دیگر حتی امکانات پزشکی کشور نیز جوابگو نخواهد شد و آخرین نوروز قرن جای، به یک فاجعه انسانی تبدیل می شود.
🔹پیشنهاد می کنیم این عید را از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست شان داریم نرویم تا آنها را در معرض ویروس کرونا قرار ندهیم. بدانیم که این عید بر خلاف همه هزاره های گذشته، دوست داشتن در ندیدن است و عید دیدنی یک ظلم بزرگ.
🔹"عید ما بعد از شکست کرونا" ؛ این را شعار خود قرار دهیم و یک قرار ملی بگذاریم که عید امسال را موکول کنیم به زمانی که ویروس کرونا در کشور از بین رفته است.
🔹امسال در روزهای عید، دور هم بودن در خانه را تجربه می کنیم و "حول حالنا الی احسن الحال" را به نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه کنیم.
#در_خانه_بمانیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و ما حتی یک استکان چای هم با هم ننوشیدیم...
@adelehz
@adelehz
برای یک زن بعضی چیزها از مرگ هم سخت ترست ولی وقتی زمانش برسد آن زن مجبور ست به انجام دادنش
بعضی چیزها مثل جنگیدن،مثل دل کندن مثل باور کردن اینکه تمام دوستت دارم هایی که شنیده عمرشان به سر رسیده ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی چیزها مثل جنگیدن،مثل دل کندن مثل باور کردن اینکه تمام دوستت دارم هایی که شنیده عمرشان به سر رسیده ست..
#عادله_زمانی
@adelehz