من از آن دسته آدمهای یادم تورا فراموش بودم
این را وقتی فهمیدم که بهترین دوستم را دریک شب کنار گذاشتم.
ما خیلی دوست بودیم همیشه کنار هم در خنده و شادی و عاشقی و دلواپسی
ما دوست نبودیم خواهر بودیم
آن سالهای دختر دبیرستانی بودن مفهوم دوست صمیمی خیلی خاص بود این را دختران هم دوره ای من خوب می فهمند...
دوستش داشتم آنقدر که خواهر نداشته ام بود .
یک روز اما از او جا خوردم ...
من از آن دسته آدمهای هر لحظه دعوا اصلا نبودم
دلم میخواست هر لحظه ی دوستی مان همینطور شیرین باشد مثل بستنی هایی که از بوفه مدرسه می خریدیم...
اینقدر خوش خیال بودیم که برنامه ریزی میکردیم تا در عروسی هم چی بپوشیم آن سالها ساقدوشهای هم لباس کنار عروس تازه مد شده بود انتخاب کرده بودم در عروسی اش ماکسی لاجوردی دکلته سفارش دهم و موهایم را دورم بریزم ..اما میدانی چه شد؟
یک روز همه چیز بهم ریخت.
از او رنجیدم بالاخره بعد از مدتها رنجیدم ولی آنقدر عمیق که همه چیز را به اتمام رساند
عمدا باعث رنجشم شده بود خودش فهمید و معذرت خواست و من هم لبخند زدم و گفتم مهم نیست خوشحالم که متوجه شدی
ولی دلم شکسته بود...
خیلی عمیق...
دیگر دلم ارامنمی شد بستنی های بوفه ی مدرسه با او دیگر صفا نداشت .هر وقت لاک گلبهی می خریدم دوتایش نمی کردم تا یکی برای او ببرم حتی دیگه به او نگفتم ساعت سبزش خیلی بدستش می آید حتی دیگر به دستانش نگاه نکردم .
من کینه ای نبودم ...اصلا کینه ای نداشتم با خودم دچار چالش شده بودم.از خودم رنجیده بودم که چرا کسی را اینقدر دوست داشتم که براحتی مرا اینگونه آزار داده بود .
از خودم رنجیده بودم که اورا نشناخته بودم.
این مرا آزار میداد
و دقیقا از همان روز فهمیدم که من از آن دسته آدمهای یادم تورافراموش هستم.
راستش دلم هرگز دوباره برایش تنگ نشد
اما دلم برای ماکسی لاجوردی دکلته ای که قرار بود با موهای بلند باز در عروسی اش بپوشم و هرگز اتفاق نیفتاد
گاهی تنگ میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
این را وقتی فهمیدم که بهترین دوستم را دریک شب کنار گذاشتم.
ما خیلی دوست بودیم همیشه کنار هم در خنده و شادی و عاشقی و دلواپسی
ما دوست نبودیم خواهر بودیم
آن سالهای دختر دبیرستانی بودن مفهوم دوست صمیمی خیلی خاص بود این را دختران هم دوره ای من خوب می فهمند...
دوستش داشتم آنقدر که خواهر نداشته ام بود .
یک روز اما از او جا خوردم ...
من از آن دسته آدمهای هر لحظه دعوا اصلا نبودم
دلم میخواست هر لحظه ی دوستی مان همینطور شیرین باشد مثل بستنی هایی که از بوفه مدرسه می خریدیم...
اینقدر خوش خیال بودیم که برنامه ریزی میکردیم تا در عروسی هم چی بپوشیم آن سالها ساقدوشهای هم لباس کنار عروس تازه مد شده بود انتخاب کرده بودم در عروسی اش ماکسی لاجوردی دکلته سفارش دهم و موهایم را دورم بریزم ..اما میدانی چه شد؟
یک روز همه چیز بهم ریخت.
از او رنجیدم بالاخره بعد از مدتها رنجیدم ولی آنقدر عمیق که همه چیز را به اتمام رساند
عمدا باعث رنجشم شده بود خودش فهمید و معذرت خواست و من هم لبخند زدم و گفتم مهم نیست خوشحالم که متوجه شدی
ولی دلم شکسته بود...
خیلی عمیق...
دیگر دلم ارامنمی شد بستنی های بوفه ی مدرسه با او دیگر صفا نداشت .هر وقت لاک گلبهی می خریدم دوتایش نمی کردم تا یکی برای او ببرم حتی دیگه به او نگفتم ساعت سبزش خیلی بدستش می آید حتی دیگر به دستانش نگاه نکردم .
من کینه ای نبودم ...اصلا کینه ای نداشتم با خودم دچار چالش شده بودم.از خودم رنجیده بودم که چرا کسی را اینقدر دوست داشتم که براحتی مرا اینگونه آزار داده بود .
از خودم رنجیده بودم که اورا نشناخته بودم.
این مرا آزار میداد
و دقیقا از همان روز فهمیدم که من از آن دسته آدمهای یادم تورافراموش هستم.
راستش دلم هرگز دوباره برایش تنگ نشد
اما دلم برای ماکسی لاجوردی دکلته ای که قرار بود با موهای بلند باز در عروسی اش بپوشم و هرگز اتفاق نیفتاد
گاهی تنگ میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم
از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم
افشین یداللهی
شب زیبا...
@adelehz
از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم
افشین یداللهی
شب زیبا...
@adelehz
آنچه امروز بی مهابا در حال از دست دادنش هستی .همان فردایی ست که روزی انتظارش را می کشیدی، فردایی که می گفتی همه چیز از آن آغاز خواهد شد.
حالا نگذار مفت از دستت برود
مراقب همین امروز معمولی باش
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا نگذار مفت از دستت برود
مراقب همین امروز معمولی باش
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بشنوید و به اشتراک بگذارید
@adelehz
@adelehz
چقدر آهنگهای قشنگ در اين دنيا وجود داشت كه من نشنيده بودم ، چقدر چهرههای زيبا از برابرم گذشتند كه من آنها را نديدم ، چقدر روياهای عجيب ديدم كه وقتی از خواب بيدار شدم ، هرگز ديگر به يادم نيامد و بوی عطری از دست رفته در دلم چنگ زد كه تا هميشه خودم را نبخشم ...
زندگی يعنی چه؟
هميشه نصفه نيمه ، هميشه ناتمام ، هميشه ناگهان جايی قطع میشدم .
📕 تماماً مخصوص
عباس معروفی
@adelehz
زندگی يعنی چه؟
هميشه نصفه نيمه ، هميشه ناتمام ، هميشه ناگهان جايی قطع میشدم .
📕 تماماً مخصوص
عباس معروفی
@adelehz
بیاد داشته باشین که کرونا بیماری فصلی ست و با گرم شدن هوا این ویروس ضعیف و در نهایت نابود میشه
پس امیدتون و از دست ندین و منتظر بهار باشید
همه چیز روبراه میشه ❤️
@adelehz
پس امیدتون و از دست ندین و منتظر بهار باشید
همه چیز روبراه میشه ❤️
@adelehz
من او را دوست داشتم.
کسی نمی دانست
این گناه مقدس من بود
گناهان عاشق شب هستند
شب که میشد گناه راز آلودم از دلم بیرون می آمد و روبرویم می نشست
زل میزد در چشمانم
و مرتب با من تکرار میکرد
تو او را دوست داری...
شاید شب ها را بخاطر همین دوست دارم به خاطر تکرار گناهم...
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی نمی دانست
این گناه مقدس من بود
گناهان عاشق شب هستند
شب که میشد گناه راز آلودم از دلم بیرون می آمد و روبرویم می نشست
زل میزد در چشمانم
و مرتب با من تکرار میکرد
تو او را دوست داری...
شاید شب ها را بخاطر همین دوست دارم به خاطر تکرار گناهم...
#عادله_زمانی
@adelehz
خداجون
تاقبل اردیبهشت این مشکل کرونا رو حل کن
ما یه ساله منتظر اردیبهشتیم
مجبور نشیم بشینیم تو خونه 😔
@adelehz
تاقبل اردیبهشت این مشکل کرونا رو حل کن
ما یه ساله منتظر اردیبهشتیم
مجبور نشیم بشینیم تو خونه 😔
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میگن موش تو کاسه آدم وسواسی میفته
حالا تو این وضعیت ترس و وحشت
خفاش اومده تو خونه این بنده خدا😄
@adelehz
حالا تو این وضعیت ترس و وحشت
خفاش اومده تو خونه این بنده خدا😄
@adelehz
به خدا اعتماد کن
او نه فراموش کار ست
نه هم زیر عهدش میزند
وقتی عهد کرده که دستت را رها نکند رها نخواهد کرد
توکل کن و آرام باش
اویی که تورا درون دریای متلاطم بطن مادر رها نکرده ست اینجا هم رها نخواهد کرد ...
آرام باش
#عادله_زمانی
@adelehz
او نه فراموش کار ست
نه هم زیر عهدش میزند
وقتی عهد کرده که دستت را رها نکند رها نخواهد کرد
توکل کن و آرام باش
اویی که تورا درون دریای متلاطم بطن مادر رها نکرده ست اینجا هم رها نخواهد کرد ...
آرام باش
#عادله_زمانی
@adelehz
آیا کسی از نزدیکان و آشنایان شما به کرونا مبتلا شده ست؟
anonymous poll
خیر – 299
👍👍👍👍👍👍👍 93%
بله – 23
👍 7%
👥 322 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
خیر – 299
👍👍👍👍👍👍👍 93%
بله – 23
👍 7%
👥 322 people voted so far. Poll closed.