"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
اندر دل من
درون و بیرون
همه اوست ...
مولانای جان
@adelehz

شادمان گفتی از آن عاشق تنها چه خبر
خبری نیست، بپرس از غم دنیا چه خبر؟

خاطرم هست رقیبان پر از کینۀ من
همنشینان تو بودند، از آنها چه خبر؟

همه لب‌ تشنه، تو دریایی و من ماهی تنگ
از کنارآمدگان با لب دریا چه خبر؟

زاهدی دست به گیسوی رهای تو رساند
عاشقی گفت که از عالم بالا چه خبر؟

باز دیروز به من وعدۀ فردا دادی
آه پیمان شکن از وعدۀ فردا چه خبر؟

سجاد سامانی

@adelehz
درشب آرزوها
من برای تک تک تون و برای عزیزانم آرزوی سلامتی میکنم
بنظرم در این موقعیت حساس
بیشتر از هرچیز این آرزو ارزشمند ست
آرزو میکنم هرچه سریعتر بتونیم این ویروس ترسناک کرونا رو شکست بدیم
آمین
@adelehz
‌می‌ خواهم مثل تو باشم، یعنی زندگی‌‌ام را بکنم و دورا دور دوستت داشته باشم، نمی‌‌خواهم عشقم به تو دست و پایم را ببندد.
مگر چه چیزی را از دست می‌دهم ؟!
یک مردِ بزدل را ؟
و چی به دست می‌ آوردم ؟
لذتِ گهگاه در آغوشِ تو بودن را ...

آنا گاوالدا
@adelehz
چشمی به رهت دوخته‌ام باز که شاید
بازآیی و برهانی‌ام از چشم به‌ راهی

شهریار
@adelehz
ما به آدمهایی نیاز داریم که به آنها دل گرم باشیم
حتی اگر نباشند،حتی اگر دور باشند حتی اگر نبینمیشان
میدانی
آدمیزاد زود دلش گرم میشود به بعضی چیزها
وقتی دلت گرم باشد به یک آدم دنیا گرمتر خواهد بود
مهم نیست که او باسواد موفق یا پولدار باشد مهم این ست که ارزش دوست داشته شدن را داشته باشد
فقط همین‌
#عادله_زمانی
@adelehz
از محبت خارها گل میشود‌..‌.
#شما_فرستادین
شهر فین استان هرمزگان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فرصت دیوانگی کردن با آدمی که دوستت دارد و دوستش داری
شانس بزرگی در زندگی ست
#عادله_زمانی
@adelehz
امسال دید و بازدید عید،میرید؟
anonymous poll

ترجیح میدم کلا نرم – 191
👍👍👍👍👍👍👍 90%

میرم و سعی میکنم موارد بهداشتی و رعایت کنم – 21
👍 10%

👥 212 people voted so far. Poll closed.
در گردش چشم تو گُمم، باور کن!
انگشت نمای مردُمم، باور کن!

عشق تو شیوع کرده در شهرِ دلم
چشمت کرونا و من قمم، باور کن! 🙂

سیدعلی نقیب

@adelehz
دلم میخواهد آنقدر کودک شوم که بتوانم ساعتها بی دلیل بخندم ..
آدم خوش خنده ای بودم
ترسم این بود روزی خنده هایم را گم کنم
و چه عجیب که از هرچه می ترسی به سرت می آید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در یک عصر گرم
میان گندمزاری در دورترین نقطه ی سرزمینی که تابحال ندیده ای..
وقتی عطر و رایحه ی سیب در فضا پراکنده شده باشد ..
وقتی در دشت دراز کشیده باشی و به او فکر کنی
به خنده هایش و نگاهش وقتی پنهانی نگاهش میکردی ...
و این چنین صدای اوازی در گوشت بپیچد
در حالی که باد گوشه ی پیراهن سرخت را کمی تکان داده ست ...
دنیا چه قدر زیبا میشود
چه قدر رویایی
چقدر دور
چقدر دست نیافتنی...
#عادله_زمانی
#آندره_آ_بوچلی
@adelehz
Navai
Shakila
@adelehz

مرنجان دلم را
که این مرغ وحشی
ز بامی که برخاست
مشکل نشیند....
تمام خواست یک زن از دنیا همین ست.
مردی که برایش به آب و آتش بزند و عشق آن زن محرک زندگی و تلاشش باشد .
فرقی ندارد کارگر باشد یا رفتگر سفیر باشد یا وزیر ..هرچه که باشد اگر برای دل یک زن و لبخندش تلاش کند یعنی آن زن خوشبخت ست .
خوشبختی دقیقا بهمین ست به اینکه مردی در سخت ترین لحظات روزش بتو فکر کند و اینکه چه کند تا دلت به زندگی گرم شود...
ولو اگر این تلاش یک دوستت دارم باشد که با صدای خسته اش در گوشت یا از پشت خط تلفن زمزمه کند ..
راستی چند درصد زنان دنیا خوشبختند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
خدایا! سینه ام را گشاده فرما؛ و کارم را برایم آسان کن.

سوره طه
آیات ٢۵و٢۶
@adelehz
به ابر امید دارد دانه تا زیر زمین باشد
نظر بر عالم بالاست دائم خاکساران را

صائب تبریزی
شب خوش
@adelehz