من درک نمیکنم شایعه پراکنی چه فایده ای خواهد داشت؟
یک عده در حال شایعه پراکنی های خیلی وحشتناکی هستند .
همین آدمها ویروس کرونا رو تبدیل به ویروس ذهنی کرونا کردند .
لطفا اینقدر با روان مردم بازی نکنید
خدا رو خوش نمیاد
هرفایلی هر نوشته ای هر چیزی را هم قبول نکنید و برای بقیه نفرستید
این وظیفه ی خود مردم هست .
@adelehz
یک عده در حال شایعه پراکنی های خیلی وحشتناکی هستند .
همین آدمها ویروس کرونا رو تبدیل به ویروس ذهنی کرونا کردند .
لطفا اینقدر با روان مردم بازی نکنید
خدا رو خوش نمیاد
هرفایلی هر نوشته ای هر چیزی را هم قبول نکنید و برای بقیه نفرستید
این وظیفه ی خود مردم هست .
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
پای رفتن را همه دارند اگر
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
مثل درخت انقدر توان داشتی که در زمستان و بادهای خزان پابرجا بمانی میتوانی انتظار بهار را هم داشته باشی.
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
شادمان گفتی از آن عاشق تنها چه خبر
خبری نیست، بپرس از غم دنیا چه خبر؟
خاطرم هست رقیبان پر از کینۀ من
همنشینان تو بودند، از آنها چه خبر؟
همه لب تشنه، تو دریایی و من ماهی تنگ
از کنارآمدگان با لب دریا چه خبر؟
زاهدی دست به گیسوی رهای تو رساند
عاشقی گفت که از عالم بالا چه خبر؟
باز دیروز به من وعدۀ فردا دادی
آه پیمان شکن از وعدۀ فردا چه خبر؟
سجاد سامانی
@adelehz
شادمان گفتی از آن عاشق تنها چه خبر
خبری نیست، بپرس از غم دنیا چه خبر؟
خاطرم هست رقیبان پر از کینۀ من
همنشینان تو بودند، از آنها چه خبر؟
همه لب تشنه، تو دریایی و من ماهی تنگ
از کنارآمدگان با لب دریا چه خبر؟
زاهدی دست به گیسوی رهای تو رساند
عاشقی گفت که از عالم بالا چه خبر؟
باز دیروز به من وعدۀ فردا دادی
آه پیمان شکن از وعدۀ فردا چه خبر؟
سجاد سامانی
@adelehz
درشب آرزوها
من برای تک تک تون و برای عزیزانم آرزوی سلامتی میکنم
بنظرم در این موقعیت حساس
بیشتر از هرچیز این آرزو ارزشمند ست
آرزو میکنم هرچه سریعتر بتونیم این ویروس ترسناک کرونا رو شکست بدیم
آمین
@adelehz
من برای تک تک تون و برای عزیزانم آرزوی سلامتی میکنم
بنظرم در این موقعیت حساس
بیشتر از هرچیز این آرزو ارزشمند ست
آرزو میکنم هرچه سریعتر بتونیم این ویروس ترسناک کرونا رو شکست بدیم
آمین
@adelehz
می خواهم مثل تو باشم، یعنی زندگیام را بکنم و دورا دور دوستت داشته باشم، نمیخواهم عشقم به تو دست و پایم را ببندد.
مگر چه چیزی را از دست میدهم ؟!
یک مردِ بزدل را ؟
و چی به دست می آوردم ؟
لذتِ گهگاه در آغوشِ تو بودن را ...
آنا گاوالدا
@adelehz
مگر چه چیزی را از دست میدهم ؟!
یک مردِ بزدل را ؟
و چی به دست می آوردم ؟
لذتِ گهگاه در آغوشِ تو بودن را ...
آنا گاوالدا
@adelehz
ما به آدمهایی نیاز داریم که به آنها دل گرم باشیم
حتی اگر نباشند،حتی اگر دور باشند حتی اگر نبینمیشان
میدانی
آدمیزاد زود دلش گرم میشود به بعضی چیزها
وقتی دلت گرم باشد به یک آدم دنیا گرمتر خواهد بود
مهم نیست که او باسواد موفق یا پولدار باشد مهم این ست که ارزش دوست داشته شدن را داشته باشد
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر نباشند،حتی اگر دور باشند حتی اگر نبینمیشان
میدانی
آدمیزاد زود دلش گرم میشود به بعضی چیزها
وقتی دلت گرم باشد به یک آدم دنیا گرمتر خواهد بود
مهم نیست که او باسواد موفق یا پولدار باشد مهم این ست که ارزش دوست داشته شدن را داشته باشد
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
امسال دید و بازدید عید،میرید؟
anonymous poll
ترجیح میدم کلا نرم – 191
👍👍👍👍👍👍👍 90%
میرم و سعی میکنم موارد بهداشتی و رعایت کنم – 21
👍 10%
👥 212 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
ترجیح میدم کلا نرم – 191
👍👍👍👍👍👍👍 90%
میرم و سعی میکنم موارد بهداشتی و رعایت کنم – 21
👍 10%
👥 212 people voted so far. Poll closed.
در گردش چشم تو گُمم، باور کن!
انگشت نمای مردُمم، باور کن!
عشق تو شیوع کرده در شهرِ دلم
چشمت کرونا و من قمم، باور کن! 🙂
سیدعلی نقیب
@adelehz
انگشت نمای مردُمم، باور کن!
عشق تو شیوع کرده در شهرِ دلم
چشمت کرونا و من قمم، باور کن! 🙂
سیدعلی نقیب
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلم میخواهد آنقدر کودک شوم که بتوانم ساعتها بی دلیل بخندم ..
آدم خوش خنده ای بودم
ترسم این بود روزی خنده هایم را گم کنم
و چه عجیب که از هرچه می ترسی به سرت می آید.
#عادله_زمانی
@adelehz
آدم خوش خنده ای بودم
ترسم این بود روزی خنده هایم را گم کنم
و چه عجیب که از هرچه می ترسی به سرت می آید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در یک عصر گرم
میان گندمزاری در دورترین نقطه ی سرزمینی که تابحال ندیده ای..
وقتی عطر و رایحه ی سیب در فضا پراکنده شده باشد ..
وقتی در دشت دراز کشیده باشی و به او فکر کنی
به خنده هایش و نگاهش وقتی پنهانی نگاهش میکردی ...
و این چنین صدای اوازی در گوشت بپیچد
در حالی که باد گوشه ی پیراهن سرخت را کمی تکان داده ست ...
دنیا چه قدر زیبا میشود
چه قدر رویایی
چقدر دور
چقدر دست نیافتنی...
#عادله_زمانی
#آندره_آ_بوچلی
@adelehz
میان گندمزاری در دورترین نقطه ی سرزمینی که تابحال ندیده ای..
وقتی عطر و رایحه ی سیب در فضا پراکنده شده باشد ..
وقتی در دشت دراز کشیده باشی و به او فکر کنی
به خنده هایش و نگاهش وقتی پنهانی نگاهش میکردی ...
و این چنین صدای اوازی در گوشت بپیچد
در حالی که باد گوشه ی پیراهن سرخت را کمی تکان داده ست ...
دنیا چه قدر زیبا میشود
چه قدر رویایی
چقدر دور
چقدر دست نیافتنی...
#عادله_زمانی
#آندره_آ_بوچلی
@adelehz
تمام خواست یک زن از دنیا همین ست.
مردی که برایش به آب و آتش بزند و عشق آن زن محرک زندگی و تلاشش باشد .
فرقی ندارد کارگر باشد یا رفتگر سفیر باشد یا وزیر ..هرچه که باشد اگر برای دل یک زن و لبخندش تلاش کند یعنی آن زن خوشبخت ست .
خوشبختی دقیقا بهمین ست به اینکه مردی در سخت ترین لحظات روزش بتو فکر کند و اینکه چه کند تا دلت به زندگی گرم شود...
ولو اگر این تلاش یک دوستت دارم باشد که با صدای خسته اش در گوشت یا از پشت خط تلفن زمزمه کند ..
راستی چند درصد زنان دنیا خوشبختند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مردی که برایش به آب و آتش بزند و عشق آن زن محرک زندگی و تلاشش باشد .
فرقی ندارد کارگر باشد یا رفتگر سفیر باشد یا وزیر ..هرچه که باشد اگر برای دل یک زن و لبخندش تلاش کند یعنی آن زن خوشبخت ست .
خوشبختی دقیقا بهمین ست به اینکه مردی در سخت ترین لحظات روزش بتو فکر کند و اینکه چه کند تا دلت به زندگی گرم شود...
ولو اگر این تلاش یک دوستت دارم باشد که با صدای خسته اش در گوشت یا از پشت خط تلفن زمزمه کند ..
راستی چند درصد زنان دنیا خوشبختند؟
#عادله_زمانی
@adelehz