هرکجاهستی
دم دمهای غروب به خانه برگرد
در خانه حتما کسی منتظرت خواهد بود برای نوشیدن استکانی چای و ساعتی گپ زدن
ادمها شاید نگویند شاید به زبان نیاورند اما همه شان بلااستثنا دلشان میخواهد که در اخر روز با کسی که دوستش دارند گپ بزنند چای بنوشند .
#عادله_زمانی
@adelehz
دم دمهای غروب به خانه برگرد
در خانه حتما کسی منتظرت خواهد بود برای نوشیدن استکانی چای و ساعتی گپ زدن
ادمها شاید نگویند شاید به زبان نیاورند اما همه شان بلااستثنا دلشان میخواهد که در اخر روز با کسی که دوستش دارند گپ بزنند چای بنوشند .
#عادله_زمانی
@adelehz
خسته ام
انگار از جنگ برگشته ام .
از جنگی که درونش بخشی از دلم را از دست داده ام.
میدانی آدمیزاد وقتی دلش را تکه کند و یکتکه اش را از دست دهد حال خوبی ندارد.
یک چیزهایی در زندگی هست که سخت ست یعنی اگر عاقل باشی خودت را آغشته اش نمیکنی تا بعدها بخاطرش عذاب نکشی
بعضی رابطه ها مثل میدان مین ست .با خودت میگویی از کجا معلوم مشکلی پیش بیاید اصلا ببین چه گلهای قشنگی آن وسط روییده جلو می روم ...گلی می چینم و لذت میبرم و مینی منفجر نخواهد شد .
اما.....دستت به گل نرسیده ولی پایت روی مین گیر میکند و یکهو...بوم....
مین منفجر شده ست و گل هم با خاکها به هوا برخاسته و از رنگ افتاده ست .
همان لحظه ناخودآگاه نگاهت به بیرون میدان مین می افتد و صدها گلی که زیباتر از گل میدان بودند به خودت می آیی و میگویی هی فلانی بازهم اشتباه کردی ...رو دست خوردی
ببین ...دلت را در میدان مین تکه تکه کردی به خاطر گلی که مال تو نبود .
تکه های دلت را جمع میکنی و افتان و خیزان از میدان مین خارج میشوی ...از کنار گلهای متعجب عبور میکنی و میروی یک گوشه دنج ...و دلت را که حالا تکه تکه شده کنار هم میچینی
ولی میدانی این میان یک راز وجود دارد و آن این ست که با وجود تمام این سختی ها تو دوباره به پا میخیزی و تکه های دلت را کنار هم می گذاری و آنها را چنان بهم میچسبانی که اصلا کسی یادش همنمی آید روزی این دل تکه تکه بوده ست..
میدانهای مین و گلهایی که مال تو نیستند همیشه وجود دارند و تو ممکن ست بارها گول بخوری اما بازهم نا امید نشو برخیز و دلت را در دستت بگیر و به خانه برگردد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار از جنگ برگشته ام .
از جنگی که درونش بخشی از دلم را از دست داده ام.
میدانی آدمیزاد وقتی دلش را تکه کند و یکتکه اش را از دست دهد حال خوبی ندارد.
یک چیزهایی در زندگی هست که سخت ست یعنی اگر عاقل باشی خودت را آغشته اش نمیکنی تا بعدها بخاطرش عذاب نکشی
بعضی رابطه ها مثل میدان مین ست .با خودت میگویی از کجا معلوم مشکلی پیش بیاید اصلا ببین چه گلهای قشنگی آن وسط روییده جلو می روم ...گلی می چینم و لذت میبرم و مینی منفجر نخواهد شد .
اما.....دستت به گل نرسیده ولی پایت روی مین گیر میکند و یکهو...بوم....
مین منفجر شده ست و گل هم با خاکها به هوا برخاسته و از رنگ افتاده ست .
همان لحظه ناخودآگاه نگاهت به بیرون میدان مین می افتد و صدها گلی که زیباتر از گل میدان بودند به خودت می آیی و میگویی هی فلانی بازهم اشتباه کردی ...رو دست خوردی
ببین ...دلت را در میدان مین تکه تکه کردی به خاطر گلی که مال تو نبود .
تکه های دلت را جمع میکنی و افتان و خیزان از میدان مین خارج میشوی ...از کنار گلهای متعجب عبور میکنی و میروی یک گوشه دنج ...و دلت را که حالا تکه تکه شده کنار هم میچینی
ولی میدانی این میان یک راز وجود دارد و آن این ست که با وجود تمام این سختی ها تو دوباره به پا میخیزی و تکه های دلت را کنار هم می گذاری و آنها را چنان بهم میچسبانی که اصلا کسی یادش همنمی آید روزی این دل تکه تکه بوده ست..
میدانهای مین و گلهایی که مال تو نیستند همیشه وجود دارند و تو ممکن ست بارها گول بخوری اما بازهم نا امید نشو برخیز و دلت را در دستت بگیر و به خانه برگردد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
حال خوبت را مدیون خودت کن
هیچکس منجی زندگیت نخواهد بود
هیچکس برایت لبخند نخواهد آورد
به حرف آدمها اعتمادی نیست
چند صباحی کنارت میمانند و از شادی میگویند ولی در روزی نه دیر نه زود رهایت میکنند...
این آدمها شبیه حرفهای زیبای نیمه شبی شان نیستند یادت نرود .
حال خوبت را مدیون خودت کن
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچکس منجی زندگیت نخواهد بود
هیچکس برایت لبخند نخواهد آورد
به حرف آدمها اعتمادی نیست
چند صباحی کنارت میمانند و از شادی میگویند ولی در روزی نه دیر نه زود رهایت میکنند...
این آدمها شبیه حرفهای زیبای نیمه شبی شان نیستند یادت نرود .
حال خوبت را مدیون خودت کن
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میزهای کافه ها
شاهدان بی ادعا ، شاهد روزهای سرد و گرم ،شاهد خنده های دو نفره ،اشکهای یک نفره ،بودن ها ،منتظر نشستن ها ..کتابهای خوانده شده،سیگارهای نیمه رها شده .. اگر این میزها جان داشتند چه حرفها که برای گفتن نداشتند .
#عادله_زمانی
@adelehz
شاهدان بی ادعا ، شاهد روزهای سرد و گرم ،شاهد خنده های دو نفره ،اشکهای یک نفره ،بودن ها ،منتظر نشستن ها ..کتابهای خوانده شده،سیگارهای نیمه رها شده .. اگر این میزها جان داشتند چه حرفها که برای گفتن نداشتند .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر خداوند این بنده ی تنها را فراموش کند .اگر او را به حال خودش رها کند اگر میان دو دلی هایش دستش را نگیرد .اگر کمکش نکند که راه درست را برود چه خواهد شد؟
اگر پازل زندگیش را نچیند اگر کنارش نماند اگر به او نگوید که چه کند با هر زبانی که خودش بلد ست .چه باید کرد ؟
اگر خداوند این بنده ی ناتوان را رها کند چه کسی قادرست دستش را بگیرد؟
خدایا سخت مشوشم سخت گیجم در این چند راهی زندگی
شرایطی که ناخواسته در راه زندگی ام قرار دادی را ختم به خیر کن
نه توان دیدن آینده را دارم و نه هم کاری از من برمی آید به من بگو تقدیر بر کدام سمت می چرخد...بگو چه کنم
به هر زبانی که خودت میدانی و خودم میفهمم
اگر خداوند این بنده ی ناتوان را رها کند چه سخت خواهد گذشت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر پازل زندگیش را نچیند اگر کنارش نماند اگر به او نگوید که چه کند با هر زبانی که خودش بلد ست .چه باید کرد ؟
اگر خداوند این بنده ی ناتوان را رها کند چه کسی قادرست دستش را بگیرد؟
خدایا سخت مشوشم سخت گیجم در این چند راهی زندگی
شرایطی که ناخواسته در راه زندگی ام قرار دادی را ختم به خیر کن
نه توان دیدن آینده را دارم و نه هم کاری از من برمی آید به من بگو تقدیر بر کدام سمت می چرخد...بگو چه کنم
به هر زبانی که خودت میدانی و خودم میفهمم
اگر خداوند این بنده ی ناتوان را رها کند چه سخت خواهد گذشت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست بدارید
و بگذارید که دوست داشته شوید
آدم بدونِ این بساطها
زندگی از گلویَش پایین نمیرود.
مریم قهرمانلو
شب خوش
@adelehz
و بگذارید که دوست داشته شوید
آدم بدونِ این بساطها
زندگی از گلویَش پایین نمیرود.
مریم قهرمانلو
شب خوش
@adelehz
لطفا عاشق مردان شاعر شويد...!
مرد شاعر،
فرق بين قهر كردن و ناز كردنتان را ميفهمد!
موهايتان را بو ميكشد...ميبافد!
سرش را روى پاهايتان ميگذارد و از فروغ ميخواند....
دلتنگى اش را با شعر هايش داد ميزند...
از چشم هايتان حالتان را حرفتان را ميفهمد...
مرد شاعر،
از ان دسته مرد هاييست كه باران را دوست دارد!
از اينكه خيس شود ،
حالت موهايش خراب شود،
هراسى ندارد!
فقط دستت را ميگيرد و خيابان هارا قدم ميزند...
ميدانى، مخاطب شعرى باشى چه حالى دارد؟
ميدانى،چشم هايت را غزل كند، چه حالى دارد؟
وسط خيابان بدون خجالت دستت را بگيرد،
چه حالى دارد؟
بانو دوست دارى، وقتى قهر ميكنى،
برايت شعر بخواند و دلبرى كند...؟
دوست دارى در جمع نگاهش را مجذوب نگاهت بكند؟
بانو،لطفا عاشق مردان شاعر شو...
مهربان ترند...
عاشق ترند...
خوشبختت ميكند...
ترانه حنیفی
@adelehz
مرد شاعر،
فرق بين قهر كردن و ناز كردنتان را ميفهمد!
موهايتان را بو ميكشد...ميبافد!
سرش را روى پاهايتان ميگذارد و از فروغ ميخواند....
دلتنگى اش را با شعر هايش داد ميزند...
از چشم هايتان حالتان را حرفتان را ميفهمد...
مرد شاعر،
از ان دسته مرد هاييست كه باران را دوست دارد!
از اينكه خيس شود ،
حالت موهايش خراب شود،
هراسى ندارد!
فقط دستت را ميگيرد و خيابان هارا قدم ميزند...
ميدانى، مخاطب شعرى باشى چه حالى دارد؟
ميدانى،چشم هايت را غزل كند، چه حالى دارد؟
وسط خيابان بدون خجالت دستت را بگيرد،
چه حالى دارد؟
بانو دوست دارى، وقتى قهر ميكنى،
برايت شعر بخواند و دلبرى كند...؟
دوست دارى در جمع نگاهش را مجذوب نگاهت بكند؟
بانو،لطفا عاشق مردان شاعر شو...
مهربان ترند...
عاشق ترند...
خوشبختت ميكند...
ترانه حنیفی
@adelehz
کتاب بخوان و بگرد و عاشق شو
زندگی فقط مجموعه ی همین کارهای کوچک اما در باطن بسیار بزرگ ست..
زندگی عشق را فریاد زدن خواندن کتابی نو زیر باران قدم زدن و خوردن چایی تازه دم ست.
زندگی را سخت نگیر و زندگی کن...
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی فقط مجموعه ی همین کارهای کوچک اما در باطن بسیار بزرگ ست..
زندگی عشق را فریاد زدن خواندن کتابی نو زیر باران قدم زدن و خوردن چایی تازه دم ست.
زندگی را سخت نگیر و زندگی کن...
#عادله_زمانی
@adelehz
🔴 دو نمونه مثبت کرونا در ایران در نتایج آزمایش اولیه
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت:
🔹 آزمایش اولیه بعمل آمده از نمونههای ارسالی مشکوک به ابتلا به کروناویروس جدید، در دو مورد مثبت گزارش شده است و آزمایشات بعدی برای بررسی قطعیت موضوع در حال انجام است و نتایج آن نیز به محض آماده شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.
🔹ظرف دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به کروناویروس در شهر قم مشاهده شد که به محض دریافت گزارش، تیمهای شناسایی و مدیریت بیماریهای واگیر و تیم های واکنش سریع در شهر قم مستقر شده و طبق پروتکلهای موجود افراد مشکوک تحت ایزولاسیون قرار گرفته و از آنها نمونه آزمایشگاهی اخذ شد، در میان نمونههای ارسالی، آزمایشگاه مرجع، دقایقی پیش نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک را از نظر ابتلا به کروناویروس مثبت گزارش کرده و برخی موارد نیز آنفلوآنزای تیپ B اعلام شده است.
🔹مراحل بعدی آزمایشات در حال انجام است و نتیجه قطعی آزمایشات نهایی این موارد، پس از مشخص شدن به اطلاع عموم خواهد رسید
🔹تیمهای مدیریت و کنترل بیماریهای واگیر در شهر قم مستقر شدهاند، بخش ایزوله منفی برای ایزولاسیون موارد مشکوک، تجهیز و آماده ارایه خدمت است و همگی هموطنان عزیز بویژه شهروندان قم، توصیههای بهداشتی مبنی بر رعایت بهداشت فردی و عمومی، بهداشت دست دادن( پرهیز از مصافحه و دست دادن و روبوسی) و تنفس، شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون مایع، پرهیز از حضور در محل کار و تحصیل در صورت وجود علایم شبه آنفلونزا را مد نظر قرار دهند. / ایسنا
@adelehz
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت:
🔹 آزمایش اولیه بعمل آمده از نمونههای ارسالی مشکوک به ابتلا به کروناویروس جدید، در دو مورد مثبت گزارش شده است و آزمایشات بعدی برای بررسی قطعیت موضوع در حال انجام است و نتایج آن نیز به محض آماده شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.
🔹ظرف دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به کروناویروس در شهر قم مشاهده شد که به محض دریافت گزارش، تیمهای شناسایی و مدیریت بیماریهای واگیر و تیم های واکنش سریع در شهر قم مستقر شده و طبق پروتکلهای موجود افراد مشکوک تحت ایزولاسیون قرار گرفته و از آنها نمونه آزمایشگاهی اخذ شد، در میان نمونههای ارسالی، آزمایشگاه مرجع، دقایقی پیش نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک را از نظر ابتلا به کروناویروس مثبت گزارش کرده و برخی موارد نیز آنفلوآنزای تیپ B اعلام شده است.
🔹مراحل بعدی آزمایشات در حال انجام است و نتیجه قطعی آزمایشات نهایی این موارد، پس از مشخص شدن به اطلاع عموم خواهد رسید
🔹تیمهای مدیریت و کنترل بیماریهای واگیر در شهر قم مستقر شدهاند، بخش ایزوله منفی برای ایزولاسیون موارد مشکوک، تجهیز و آماده ارایه خدمت است و همگی هموطنان عزیز بویژه شهروندان قم، توصیههای بهداشتی مبنی بر رعایت بهداشت فردی و عمومی، بهداشت دست دادن( پرهیز از مصافحه و دست دادن و روبوسی) و تنفس، شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون مایع، پرهیز از حضور در محل کار و تحصیل در صورت وجود علایم شبه آنفلونزا را مد نظر قرار دهند. / ایسنا
@adelehz