This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کادوهاتون چقدر زشته 😒
@adelehz
@adelehz
از آن روزی که زنها آموختند پاشنه بلند بپوشند خیلی چیزها تغییر کرد.زنها یادگرفتند که میتوان هم زیبا بود وهم، همتراز مردان ایستاد ..پاشنه بلندها به زنان چیزهای زیادی آموختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم
خورشيد زندگي ام !
تك ستاره ي درخشان آسمانم !
ياس خوشبوي باغچه ي روزگارم !
كوه استوار دشت هراس انگيز حوادث !
آخرين اميد و پشتيبان نا اميدي هايم قبل از خدايي .....
و دستانت ، سكوي پرواز من از كودكي به اكنون !
بوسه گاه هميشه ي من !
همواره بمان و با دعاهايت آينده ام را چراغاني كن .........
سپيده صابري
@adelehz
خورشيد زندگي ام !
تك ستاره ي درخشان آسمانم !
ياس خوشبوي باغچه ي روزگارم !
كوه استوار دشت هراس انگيز حوادث !
آخرين اميد و پشتيبان نا اميدي هايم قبل از خدايي .....
و دستانت ، سكوي پرواز من از كودكي به اكنون !
بوسه گاه هميشه ي من !
همواره بمان و با دعاهايت آينده ام را چراغاني كن .........
سپيده صابري
@adelehz
این کفشدوزک و امروز
یهویی یه جایی پیدا کردم
خواستم بگم که این و به فال نیک دوست دارم بگیرم
و برای تک تک تون آرزو کنم که کفشدوزک قصه های خوب براتون بیاره😍🐞
@adelehz
یهویی یه جایی پیدا کردم
خواستم بگم که این و به فال نیک دوست دارم بگیرم
و برای تک تک تون آرزو کنم که کفشدوزک قصه های خوب براتون بیاره😍🐞
@adelehz
اگر دنیا دست زن ها بود
سیاست مداری به نام چرچیل وجود نداشت
سزارهای روس در کاخ_کرملین
مگنولیا پرورش می دادند
و هیتلر
نقاش دوره گردی بود
که تصویر معشوقه اش
بزرگترین اثر هنری تاریخ بود
اگر دنیا دست زن ها بود
گران ترین عطر
بی شک، عطر بهار نارنج بود
هیچ سربازی راهی جبهه ها نمی شد
و هیچ معشوقه ای در انتظار جان نمی داد...
روز زن و روز مادر مبارک❤️
زهرا حیدری
@adelehz
سیاست مداری به نام چرچیل وجود نداشت
سزارهای روس در کاخ_کرملین
مگنولیا پرورش می دادند
و هیتلر
نقاش دوره گردی بود
که تصویر معشوقه اش
بزرگترین اثر هنری تاریخ بود
اگر دنیا دست زن ها بود
گران ترین عطر
بی شک، عطر بهار نارنج بود
هیچ سربازی راهی جبهه ها نمی شد
و هیچ معشوقه ای در انتظار جان نمی داد...
روز زن و روز مادر مبارک❤️
زهرا حیدری
@adelehz
شاید روزی در آغوشم بگیری
شاید روزی برسد که خیابانی خلوت در نیمه شبی پاییزی شاهد قدم زدنهای دونفره مان باشد
شاید روزی بیایی و از پشت سر چشمانم را بگیری و بگویی دلت برای بوی عطرم تنگ شده بود.
و شاید هیچ کدام این ها رخ ندهد .
در واقع هیچکس نمیداند فردا چگونه خواهد بود اما آنچه واضح ست این ست که خیابانی خلوت در نیمه شبی پاییزی دلش برای دو عاشق همیشه تنگ خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید روزی برسد که خیابانی خلوت در نیمه شبی پاییزی شاهد قدم زدنهای دونفره مان باشد
شاید روزی بیایی و از پشت سر چشمانم را بگیری و بگویی دلت برای بوی عطرم تنگ شده بود.
و شاید هیچ کدام این ها رخ ندهد .
در واقع هیچکس نمیداند فردا چگونه خواهد بود اما آنچه واضح ست این ست که خیابانی خلوت در نیمه شبی پاییزی دلش برای دو عاشق همیشه تنگ خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روز این مادر هم مبارک😍😁
@adelehz
@adelehz
آن چیز که آدمی زاد را می کشد نتوانستن ست .
وقتی نمیتوانی کاری بکنی یا همان زمانی که کاری از دستت برنمی آید .
همان لحظه عجیبی که در شدت استیصال دلت معجزه می خواهد .
من تصور میکنم امید به معجزه یک ودیعه الهی در ذات خلقت ست وگرنه که چه کسی میتواند بگویید چه توجیحی برای ادمی وجود دارد که در میان تاریکی ست ولی امید به روشنایی دارد..
نتوانستن گاهی ودیعه ی امیدت را به یغما می برد اما حتی در صبح شبی که با گریه بخواب رفته ای بازهم دلت میخواهد فکر کنی اتفاقات خوب در راهند
بازهم ودیعه ی پنهان شده ی امید در وجودت خودش را نشان می دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی نمیتوانی کاری بکنی یا همان زمانی که کاری از دستت برنمی آید .
همان لحظه عجیبی که در شدت استیصال دلت معجزه می خواهد .
من تصور میکنم امید به معجزه یک ودیعه الهی در ذات خلقت ست وگرنه که چه کسی میتواند بگویید چه توجیحی برای ادمی وجود دارد که در میان تاریکی ست ولی امید به روشنایی دارد..
نتوانستن گاهی ودیعه ی امیدت را به یغما می برد اما حتی در صبح شبی که با گریه بخواب رفته ای بازهم دلت میخواهد فکر کنی اتفاقات خوب در راهند
بازهم ودیعه ی پنهان شده ی امید در وجودت خودش را نشان می دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به خیر می شود این صبح های دلتنگی
ببین که روشنم از یادِ خوبِ لبخندت..
معصومه صابر
صبح تون زعفرونی
خوش رنگ و خوش طعم و خنده آور😍😊
@adelehz
ببین که روشنم از یادِ خوبِ لبخندت..
معصومه صابر
صبح تون زعفرونی
خوش رنگ و خوش طعم و خنده آور😍😊
@adelehz
هرکجاهستی
دم دمهای غروب به خانه برگرد
در خانه حتما کسی منتظرت خواهد بود برای نوشیدن استکانی چای و ساعتی گپ زدن
ادمها شاید نگویند شاید به زبان نیاورند اما همه شان بلااستثنا دلشان میخواهد که در اخر روز با کسی که دوستش دارند گپ بزنند چای بنوشند .
#عادله_زمانی
@adelehz
دم دمهای غروب به خانه برگرد
در خانه حتما کسی منتظرت خواهد بود برای نوشیدن استکانی چای و ساعتی گپ زدن
ادمها شاید نگویند شاید به زبان نیاورند اما همه شان بلااستثنا دلشان میخواهد که در اخر روز با کسی که دوستش دارند گپ بزنند چای بنوشند .
#عادله_زمانی
@adelehz
خسته ام
انگار از جنگ برگشته ام .
از جنگی که درونش بخشی از دلم را از دست داده ام.
میدانی آدمیزاد وقتی دلش را تکه کند و یکتکه اش را از دست دهد حال خوبی ندارد.
یک چیزهایی در زندگی هست که سخت ست یعنی اگر عاقل باشی خودت را آغشته اش نمیکنی تا بعدها بخاطرش عذاب نکشی
بعضی رابطه ها مثل میدان مین ست .با خودت میگویی از کجا معلوم مشکلی پیش بیاید اصلا ببین چه گلهای قشنگی آن وسط روییده جلو می روم ...گلی می چینم و لذت میبرم و مینی منفجر نخواهد شد .
اما.....دستت به گل نرسیده ولی پایت روی مین گیر میکند و یکهو...بوم....
مین منفجر شده ست و گل هم با خاکها به هوا برخاسته و از رنگ افتاده ست .
همان لحظه ناخودآگاه نگاهت به بیرون میدان مین می افتد و صدها گلی که زیباتر از گل میدان بودند به خودت می آیی و میگویی هی فلانی بازهم اشتباه کردی ...رو دست خوردی
ببین ...دلت را در میدان مین تکه تکه کردی به خاطر گلی که مال تو نبود .
تکه های دلت را جمع میکنی و افتان و خیزان از میدان مین خارج میشوی ...از کنار گلهای متعجب عبور میکنی و میروی یک گوشه دنج ...و دلت را که حالا تکه تکه شده کنار هم میچینی
ولی میدانی این میان یک راز وجود دارد و آن این ست که با وجود تمام این سختی ها تو دوباره به پا میخیزی و تکه های دلت را کنار هم می گذاری و آنها را چنان بهم میچسبانی که اصلا کسی یادش همنمی آید روزی این دل تکه تکه بوده ست..
میدانهای مین و گلهایی که مال تو نیستند همیشه وجود دارند و تو ممکن ست بارها گول بخوری اما بازهم نا امید نشو برخیز و دلت را در دستت بگیر و به خانه برگردد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
انگار از جنگ برگشته ام .
از جنگی که درونش بخشی از دلم را از دست داده ام.
میدانی آدمیزاد وقتی دلش را تکه کند و یکتکه اش را از دست دهد حال خوبی ندارد.
یک چیزهایی در زندگی هست که سخت ست یعنی اگر عاقل باشی خودت را آغشته اش نمیکنی تا بعدها بخاطرش عذاب نکشی
بعضی رابطه ها مثل میدان مین ست .با خودت میگویی از کجا معلوم مشکلی پیش بیاید اصلا ببین چه گلهای قشنگی آن وسط روییده جلو می روم ...گلی می چینم و لذت میبرم و مینی منفجر نخواهد شد .
اما.....دستت به گل نرسیده ولی پایت روی مین گیر میکند و یکهو...بوم....
مین منفجر شده ست و گل هم با خاکها به هوا برخاسته و از رنگ افتاده ست .
همان لحظه ناخودآگاه نگاهت به بیرون میدان مین می افتد و صدها گلی که زیباتر از گل میدان بودند به خودت می آیی و میگویی هی فلانی بازهم اشتباه کردی ...رو دست خوردی
ببین ...دلت را در میدان مین تکه تکه کردی به خاطر گلی که مال تو نبود .
تکه های دلت را جمع میکنی و افتان و خیزان از میدان مین خارج میشوی ...از کنار گلهای متعجب عبور میکنی و میروی یک گوشه دنج ...و دلت را که حالا تکه تکه شده کنار هم میچینی
ولی میدانی این میان یک راز وجود دارد و آن این ست که با وجود تمام این سختی ها تو دوباره به پا میخیزی و تکه های دلت را کنار هم می گذاری و آنها را چنان بهم میچسبانی که اصلا کسی یادش همنمی آید روزی این دل تکه تکه بوده ست..
میدانهای مین و گلهایی که مال تو نیستند همیشه وجود دارند و تو ممکن ست بارها گول بخوری اما بازهم نا امید نشو برخیز و دلت را در دستت بگیر و به خانه برگردد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz