"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تو كیستی ...
كه من اینگونه بی تو بی‌تابم
شب از هجوم خیالت نمی‌برد خوابم ...!

فریدون مشیری
@adelehz
از آن روزی که زنها آموختند پاشنه بلند بپوشند خیلی چیزها تغییر کرد.زنها یادگرفتند که میتوان هم زیبا بود وهم، همتراز مردان ایستاد ..پاشنه بلندها به زنان چیزهای زیادی آموختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
تو صبح عالم افروزي و من شمع سحرگاهي
گريبان باز كن در صبح تا من جان برافشانم

صائب
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادرم

خورشيد زندگي ام !
تك ستاره ي درخشان آسمانم !
ياس خوشبوي باغچه ي روزگارم !
كوه استوار دشت هراس انگيز حوادث !
آخرين اميد و پشتيبان نا اميدي هايم قبل از خدايي .....
و دستانت ، سكوي پرواز من از كودكي به اكنون !
بوسه گاه هميشه ي من !
همواره بمان و با دعاهايت آينده ام را چراغاني كن .........

سپيده صابري
@adelehz
این کفشدوزک و امروز
یهویی یه جایی پیدا کردم
خواستم بگم که این و به فال نیک دوست دارم بگیرم
و برای تک تک تون آرزو کنم که کفشدوزک قصه های خوب براتون بیاره😍🐞
@adelehz
اگر دنیا دست زن ها بود
سیاست مداری به نام چرچیل وجود نداشت
سزارهای روس در کاخ_کرملین
مگنولیا پرورش می دادند
و هیتلر
نقاش دوره گردی بود
که تصویر معشوقه اش
بزرگترین اثر هنری تاریخ بود
اگر دنیا دست زن ها بود
گران ترین عطر
بی شک، عطر بهار نارنج بود
هیچ سربازی راهی جبهه ها نمی شد
و هیچ معشوقه ای در انتظار جان نمی داد...

روز زن و روز مادر مبارک❤️

زهرا حیدری
@adelehz
شاید روزی در آغوشم بگیری
شاید روزی برسد که خیابانی خلوت در نیمه شبی پاییزی شاهد قدم زدنهای دونفره مان باشد
شاید روزی بیایی و از پشت سر چشمانم را بگیری و بگویی دلت برای بوی عطرم تنگ شده بود.
و شاید هیچ کدام این ها رخ ندهد .
در واقع هیچکس نمیداند فردا چگونه خواهد بود اما آنچه واضح ست این ست که خیابانی خلوت در نیمه شبی پاییزی دلش برای دو عاشق همیشه تنگ خواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
به ابر امید دارد دانه تا زیر زمین باشد
نظر بر عالم بالاست دائم خاکساران را

صائب تبریزی
@adelehz
‏آن کیست کاندر رفتنش صبر از دل ما می برد
ترک از خراسان آمدست از پارس یغما می برد

سعدی

@adelehz
آن چیز که آدمی زاد را می کشد نتوانستن ست .
وقتی نمیتوانی کاری بکنی یا همان زمانی که کاری از دستت برنمی آید .
همان لحظه عجیبی که در شدت استیصال دلت معجزه می خواهد .
من تصور میکنم امید به معجزه یک ودیعه الهی در ذات خلقت ست وگرنه که چه کسی میتواند بگویید چه توجیحی برای ادمی وجود دارد که در میان تاریکی ست ولی امید به روشنایی دارد..
نتوانستن گاهی ودیعه ی امیدت را به یغما می برد اما حتی در صبح شبی که با گریه بخواب رفته ای بازهم دلت میخواهد فکر کنی اتفاقات خوب در راهند
بازهم ودیعه ی پنهان شده ی امید در وجودت خودش را نشان می دهد.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوابی میانه میدانم آرزوست...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اهمیت
آموزش دفاع شخصی برای خانم ها
@adelehz
به خیر می شود این صبح های دلتنگی
ببین که روشنم از یادِ خوبِ لبخندت..

معصومه صابر

صبح تون زعفرونی
خوش رنگ و خوش طعم و خنده آور😍😊
@adelehz
Mahroo
Evan Band
لطف یکی از اعضای خوب و عزیز کانال😍❤️
بشنوید و روزتون بسازید
شادی سهم دل تون❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دونه های خشک رو میاره، با آجیل معامله میکنه😍
مردم برای هوش اقتصادیش😍❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنر چیزی ست که هر قلبی را بسوی خودش جذب می کند
هر قلبی از هر موجودی ❤️
@adelehz