"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
زمستان بهاری شهر فین هرمزگان
هر روزتان بهار ❤️❤️😊
#شما_فرستادین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چون صید شدم چگونه پرم
چون ماتِ توام دگر چه بازم

مولانای جان
@adelehz
کتابها
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا
دلمون و شاد کن
آمین
شب خوش❤️
@adelehz
راه صبح از شهر
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
‏نزدیک عیده
اتاقهای خود را بتکانید قبل از اینکه مامان ها اتاقتان را بتکانند و چیزهایی پیدا کنند که پدرتان شما را بتکاند 😑😎😁

@adelehz
راهِ مرا اشاره شو !
من به کُجا رسیده ام؟
هرچه دویده ام تو را ؛
خسته شدم ، ندیده ام…

مولانای جان

@adelehz
من مدتها در مورد عشق فکر کردم .
و در مورد تو
واینکه آیا عشق و تو بهم مرتبط خواهند بود و یا نه ...
گاهی به نتیجه ی مثبت می رسیدم و با خودم میگفتم تو خودت معنای عشقی
و گاهی صد درصد قانع میشدم که عشق به تو ارتباطی ندارد .
اما هربار کلافه تر از همیشه سرخانه ی اول برمی گشتم.
نمیدانم تو ارتباطی به عشق داری و یا نه
اما این را میدانم که دلم میخواست تو خود عشق باشی میان زندگیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
به پای هم پیر شویم نه به دست هم ...
@adelehz
خدایا به حال خودمان رهایمان مکن .
آمین
شب خوش ❤️❤️
@adelehz
و صبح شیرین خواهد شد
مثل چایی که مادر صبحها برایم درونش شکر می ریخت ...
اگر نامت را بر لب بیاورم ....
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی صبحها تنها راه چاره همینه 😳
@adelehz
عشق ؛
از آنِ مردان شجاع است..
برای ترسوها
مادرانشان زن می گیرند..!

نزار قبانی
@adelehz
فاصله ی کوتاهی ست بین تولد و مرگ ...
اما چیزی مابین تولد و مرگ وجود دارد که هیچ کس نمی تواند از آن بگذرد
و آن زندگی ست .
هیچ کس در دنیا نیست که عاشق زندگی نباشد حتی آنی که آرزوی مرگ میکند هم در لحظه ی آخر دلش برای زندگی تنگ خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
خدایا
حاجت هر کداممان را روا دار
تو که بخشنده ترینی...
آمین
شب خوش❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشق دکتر شده لعنتی دوست داشتنی 😍😍😍😍😍
@adelehz
باز جمعه آمده ست .نمیدانم امروز کجای دنیا نشسته ای نمیدانم مرا بیاد داری یا نه
نمیدانم اصلا زنده ای یا نه
ولی میدانم که جمعه ها نا خودآگاه بیادت می افتم
مثل زنی زندانی که گاهی از خود می پرسد راستی زندان بانم چه کسی بود؟
#عادله_زمانی
@adelehz