کتابها
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستان خوبی هستند
میتوانی درون دنیایشان غرق شوی
میتوانی عاشقشان شوی
میتوانی شبها بگذاریشان بالای تختت و وقتی به خواب رفتی درون دنیایشان به پرواز دربیایی
میدانی عزیزترینم
بهترین هدیه کتاب ست نه اینکه کلیشه باشد واقعا اینطورست .
هیچکس از یک دوست آرام و مهربان و همیشگی بدش نمی آید....
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
راه صبح از شهر
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
از خانه ی من میگذرد ..از باغهای انگور و از خیابانهای خلوت
مهم نیست دیشب چقدر تاریک و نامفهوم ،صبح بایک بغل روشنایی از راه می رسد ..
یعنی هنوز هم میشود که امید داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
نزدیک عیده
اتاقهای خود را بتکانید قبل از اینکه مامان ها اتاقتان را بتکانند و چیزهایی پیدا کنند که پدرتان شما را بتکاند 😑😎😁
@adelehz
اتاقهای خود را بتکانید قبل از اینکه مامان ها اتاقتان را بتکانند و چیزهایی پیدا کنند که پدرتان شما را بتکاند 😑😎😁
@adelehz
من مدتها در مورد عشق فکر کردم .
و در مورد تو
واینکه آیا عشق و تو بهم مرتبط خواهند بود و یا نه ...
گاهی به نتیجه ی مثبت می رسیدم و با خودم میگفتم تو خودت معنای عشقی
و گاهی صد درصد قانع میشدم که عشق به تو ارتباطی ندارد .
اما هربار کلافه تر از همیشه سرخانه ی اول برمی گشتم.
نمیدانم تو ارتباطی به عشق داری و یا نه
اما این را میدانم که دلم میخواست تو خود عشق باشی میان زندگیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
و در مورد تو
واینکه آیا عشق و تو بهم مرتبط خواهند بود و یا نه ...
گاهی به نتیجه ی مثبت می رسیدم و با خودم میگفتم تو خودت معنای عشقی
و گاهی صد درصد قانع میشدم که عشق به تو ارتباطی ندارد .
اما هربار کلافه تر از همیشه سرخانه ی اول برمی گشتم.
نمیدانم تو ارتباطی به عشق داری و یا نه
اما این را میدانم که دلم میخواست تو خود عشق باشی میان زندگیم...
#عادله_زمانی
@adelehz
و صبح شیرین خواهد شد
مثل چایی که مادر صبحها برایم درونش شکر می ریخت ...
اگر نامت را بر لب بیاورم ....
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
مثل چایی که مادر صبحها برایم درونش شکر می ریخت ...
اگر نامت را بر لب بیاورم ....
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی صبحها تنها راه چاره همینه 😳
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
فاصله ی کوتاهی ست بین تولد و مرگ ...
اما چیزی مابین تولد و مرگ وجود دارد که هیچ کس نمی تواند از آن بگذرد
و آن زندگی ست .
هیچ کس در دنیا نیست که عاشق زندگی نباشد حتی آنی که آرزوی مرگ میکند هم در لحظه ی آخر دلش برای زندگی تنگ خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما چیزی مابین تولد و مرگ وجود دارد که هیچ کس نمی تواند از آن بگذرد
و آن زندگی ست .
هیچ کس در دنیا نیست که عاشق زندگی نباشد حتی آنی که آرزوی مرگ میکند هم در لحظه ی آخر دلش برای زندگی تنگ خواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشق دکتر شده لعنتی دوست داشتنی 😍😍😍😍😍
@adelehz
@adelehz
باز جمعه آمده ست .نمیدانم امروز کجای دنیا نشسته ای نمیدانم مرا بیاد داری یا نه
نمیدانم اصلا زنده ای یا نه
ولی میدانم که جمعه ها نا خودآگاه بیادت می افتم
مثل زنی زندانی که گاهی از خود می پرسد راستی زندان بانم چه کسی بود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانم اصلا زنده ای یا نه
ولی میدانم که جمعه ها نا خودآگاه بیادت می افتم
مثل زنی زندانی که گاهی از خود می پرسد راستی زندان بانم چه کسی بود؟
#عادله_زمانی
@adelehz