Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمعه وسط هفته تون بخیر 😊
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون اسمش کاپوتا ست بی سرپرسته و نزدیک یه مدرسه در گرجستان زندگی میکنه
کارشم اینه که وقتی بچه ها تعطیل میشن میره کنارشون تا از خیابون رد بشن گاهی هم سر راننده ها داد میزنه 🥰😁
نمیرم براش ؟؟؟؟😍😍🥰
@adelehz
کارشم اینه که وقتی بچه ها تعطیل میشن میره کنارشون تا از خیابون رد بشن گاهی هم سر راننده ها داد میزنه 🥰😁
نمیرم براش ؟؟؟؟😍😍🥰
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یه سندرومی هم هست به اسم جمعه پنداری
به این صورت که عصر هر تعطیلی بین هفته ای فکر میکنی فرداش شنبه ست 😐
🧿 @adelehz
به این صورت که عصر هر تعطیلی بین هفته ای فکر میکنی فرداش شنبه ست 😐
🧿 @adelehz
من دوستت دارم
و این رازی ست که خودم میدانم
نمیخواهم رازم را آشکار کنم
حالا من بزرگترین راز دنیا را با خودم دارم
راز دوست داشتنت....
#عادله_زمانی
@adelehz
و این رازی ست که خودم میدانم
نمیخواهم رازم را آشکار کنم
حالا من بزرگترین راز دنیا را با خودم دارم
راز دوست داشتنت....
#عادله_زمانی
@adelehz
تا حالا ندیدمش، ولی میتونم دوست داشتنشو با تمام وجود حس کنم،
عشق تنها چیزیه که نیاز به چشم بینا و نابینا نداره...
📽 زندگی دوگانه ورونیکا
@adelehz
عشق تنها چیزیه که نیاز به چشم بینا و نابینا نداره...
📽 زندگی دوگانه ورونیکا
@adelehz
چندسالی ست برای یک موضوع تلاش میکنم
بارها تلاش کردم
به درهای مختلفی برخوردم .درهای زیادی را زدمو راههای بسیاری را امتحان کرده ام...
تا چند روز آینده قرار ست در موردش جوابی به دستم برسد ..
و حالا نمیدانم چه خواهد شد .
به این فکر میکنم که اگر تمام تلاشها بی اثر بود باید چه کنم ؟باید چه راهی را بروم و باز چه تدبیری بیندیشم.
در یک بی حسی مطلق قرار گرفته ام در یک بی وزنی و معلق بودن خاص...
اگر درهایی که بزور باز کرده ام دوباره بسته و قفل شود چه باید بکنم .
و خدا
البته که در هر قدم و هر تلاش ملتمسانه از او درخواست کمک کرده ام .و همچنان که قرار ست چندی بعد چیزی به گوشم برسد بازهم دست از دامانش نکشیده ام و درخواست میکنم.
با وجود اینکه به امید و اتفاقهای خوب حتی در دقیقه نود ایمان دارم ولی همچنان هر احتمالی را از نظر دور نمی دارم و از خودم بارها می پرسم حالا که تمام همتم را روی این موضوع گذاشتم اگر جواب منفی شود چه خواهم کرد؟
چه راهی؟ چه هدفی؟ چه تصمیم دوباره ای خواهم گرفت؟
در این بی حسی مطلق سوالهای بی جوابم بسیارست.امیدوارم خداوند این بنده ی سرگردانش را فراموش نکند و راهی پیش پایش بگذارد و او را از این برهوت سرگردانی به سلامت عبور دهد.
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
بارها تلاش کردم
به درهای مختلفی برخوردم .درهای زیادی را زدمو راههای بسیاری را امتحان کرده ام...
تا چند روز آینده قرار ست در موردش جوابی به دستم برسد ..
و حالا نمیدانم چه خواهد شد .
به این فکر میکنم که اگر تمام تلاشها بی اثر بود باید چه کنم ؟باید چه راهی را بروم و باز چه تدبیری بیندیشم.
در یک بی حسی مطلق قرار گرفته ام در یک بی وزنی و معلق بودن خاص...
اگر درهایی که بزور باز کرده ام دوباره بسته و قفل شود چه باید بکنم .
و خدا
البته که در هر قدم و هر تلاش ملتمسانه از او درخواست کمک کرده ام .و همچنان که قرار ست چندی بعد چیزی به گوشم برسد بازهم دست از دامانش نکشیده ام و درخواست میکنم.
با وجود اینکه به امید و اتفاقهای خوب حتی در دقیقه نود ایمان دارم ولی همچنان هر احتمالی را از نظر دور نمی دارم و از خودم بارها می پرسم حالا که تمام همتم را روی این موضوع گذاشتم اگر جواب منفی شود چه خواهم کرد؟
چه راهی؟ چه هدفی؟ چه تصمیم دوباره ای خواهم گرفت؟
در این بی حسی مطلق سوالهای بی جوابم بسیارست.امیدوارم خداوند این بنده ی سرگردانش را فراموش نکند و راهی پیش پایش بگذارد و او را از این برهوت سرگردانی به سلامت عبور دهد.
آمین
#عادله_زمانی
@adelehz
آخر هفته تون پر از شکلات
شکلاتهای سلامتی،شادی،خوشحالی،آرامش، دلخوشی و هر شکلات شیرین و خوشمزه ای که طعم زندگی تان را عالی میکند.
@adelehz
شکلاتهای سلامتی،شادی،خوشحالی،آرامش، دلخوشی و هر شکلات شیرین و خوشمزه ای که طعم زندگی تان را عالی میکند.
@adelehz
مرد وقتی عاشق زنی میشود
در دل خود پنهانش میکند مبادا که دیگران او را بدزدند،
اما زن وقتی عاشق شد آن را جار میزند تا کسی برای نزدیک شدن به آن مرد تلاش نکند...
مرد به خاطر یک عقیده هرکسی را قربانی میکند و زن به خاطر یک نفر هر عقیدهای را...
مرد عقل است و زن قلب...
به همین خاطر در هر رابطهای زن بیشتر از مرد اذیت میشود...
@adelehz
در دل خود پنهانش میکند مبادا که دیگران او را بدزدند،
اما زن وقتی عاشق شد آن را جار میزند تا کسی برای نزدیک شدن به آن مرد تلاش نکند...
مرد به خاطر یک عقیده هرکسی را قربانی میکند و زن به خاطر یک نفر هر عقیدهای را...
مرد عقل است و زن قلب...
به همین خاطر در هر رابطهای زن بیشتر از مرد اذیت میشود...
@adelehz
سندروم اردک چیست؟
اصطلاح سندروم اردک توسط پژوهشگران دانشگاه استنفورد بعد از بررسی پست های مجازی چند دانشجو که خودکشی کرده بودند ابداع شد
اگر به شناي اردک در آب توجه کنیم ما تنها قسمتی از بدن او را می بینیم که به آرامی بر روی آب درحال حرکت است، درحالی که متوجه تقلای این اردک که با تلاش پاهای خود را تکان می دهد تا حرکت کند، نمی شویم.
دانشجویانی هم که خودکشی کرده بودند تصاویری شاد یا نقل قول هایی امید بخش از خود منتشر کرده بودند که به ظاهر نشان می داد آنان بسیار شاد و خوشبخت هستند در صورتی که خارج از شبکه های مجازی و در دنیای واقعی با مشکلات روحی زیاد دست و پنجه نرم می کردند.
در واقع مبتلایان به « سندرم اردک» کسانی هستند که تلاش می کنند همواره تصویری شاد و خوشبخت از خود در فضای مجازی نشان دهند در صورتی که در دنیای واقعی با مشکلات زیادی مواجه هستند.
اگر کمی به فضای مجازی دقت کنید متوجه میشوید که متاسفانه افراد زیادی در آن مبتلا به سندروم هستند که به صورت افراطی سعی در شاد نشان دادن خودشان هستند و این تصویری دور از واقعیت را به افراد نشان میدهد که تبعات روانی و اجتماعی منفی برای جامعه به همراه دارد.
@adelehz
اصطلاح سندروم اردک توسط پژوهشگران دانشگاه استنفورد بعد از بررسی پست های مجازی چند دانشجو که خودکشی کرده بودند ابداع شد
اگر به شناي اردک در آب توجه کنیم ما تنها قسمتی از بدن او را می بینیم که به آرامی بر روی آب درحال حرکت است، درحالی که متوجه تقلای این اردک که با تلاش پاهای خود را تکان می دهد تا حرکت کند، نمی شویم.
دانشجویانی هم که خودکشی کرده بودند تصاویری شاد یا نقل قول هایی امید بخش از خود منتشر کرده بودند که به ظاهر نشان می داد آنان بسیار شاد و خوشبخت هستند در صورتی که خارج از شبکه های مجازی و در دنیای واقعی با مشکلات روحی زیاد دست و پنجه نرم می کردند.
در واقع مبتلایان به « سندرم اردک» کسانی هستند که تلاش می کنند همواره تصویری شاد و خوشبخت از خود در فضای مجازی نشان دهند در صورتی که در دنیای واقعی با مشکلات زیادی مواجه هستند.
اگر کمی به فضای مجازی دقت کنید متوجه میشوید که متاسفانه افراد زیادی در آن مبتلا به سندروم هستند که به صورت افراطی سعی در شاد نشان دادن خودشان هستند و این تصویری دور از واقعیت را به افراد نشان میدهد که تبعات روانی و اجتماعی منفی برای جامعه به همراه دارد.
@adelehz
دوباره جمعه رسیده ست .
خلائی نامرئی میان اتاق نشسته ست .انگار چیزی و یا شاید هم کسی کم آمده ست .عکسهای قدیمی در ظاهر میخندند ولی در درونشان طوفان ست .
و ظرفهای چینی خیلی قدیمی دیگر برای ناهار جمعه از گنجه ها بیرون نمی آیند. به آن دلیل که توهم میدانی به دلیل اینکه بسیاری از مهمانان آن سالها حالا دیگر نیستند...یا برای همیشه رفته اند یا آنچنان در زمانه گم شده اند که به این اسانی ها پیدا نخواهند شد...
بازهم جمعه رسید...
#عادله_زمانی
@adelehz
خلائی نامرئی میان اتاق نشسته ست .انگار چیزی و یا شاید هم کسی کم آمده ست .عکسهای قدیمی در ظاهر میخندند ولی در درونشان طوفان ست .
و ظرفهای چینی خیلی قدیمی دیگر برای ناهار جمعه از گنجه ها بیرون نمی آیند. به آن دلیل که توهم میدانی به دلیل اینکه بسیاری از مهمانان آن سالها حالا دیگر نیستند...یا برای همیشه رفته اند یا آنچنان در زمانه گم شده اند که به این اسانی ها پیدا نخواهند شد...
بازهم جمعه رسید...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از جمله آدمهای بی شعور اونهایی هستند که سر صبح جمعه یه سروصدایی راه میندازن بقیه رو با این شکل بیدار میکنند بعدم خودشون میرن میخابن😐
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی بچه بودم اکثرا وقتهایی که با مامانم بحثم میشد و میخواستم خیلی ناراحت و جدی برم تو اتاقم از این اتفاقها براممی افتاد و نهایتا در حالی که مامانم داشت ریسه می رفت وسط اتاق و خودم جیغ میزدم از گریه صحنه رو ترک میکردم😐😂
@adelehz
@adelehz
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قولِ من
به باران بیامان بگو
دل اگر دل باشد
آب از آسیاب علاقهاش نمیافتد.
سیدعلی صالحی
@adelehz
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قولِ من
به باران بیامان بگو
دل اگر دل باشد
آب از آسیاب علاقهاش نمیافتد.
سیدعلی صالحی
@adelehz