This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه بچه کانگورو به من بدین برم 😍
@adelehz
@adelehz
جمعه ترین جمعه روزی ست
که بیدار میشوی
و نگاهت به خودت در آیینه می افتد .
اولش تنت از خواب کمی بیشتر از نرم هر روزه گرفته ست ولی با همان حال به خودت لبخند میزنی و میگویی خسته ی یک هفته دویدن نباشی حالا بشین کمی نفس تازه کن تا برایت چای بریزم.
تو که خودت قهرمان این زندگی هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz
که بیدار میشوی
و نگاهت به خودت در آیینه می افتد .
اولش تنت از خواب کمی بیشتر از نرم هر روزه گرفته ست ولی با همان حال به خودت لبخند میزنی و میگویی خسته ی یک هفته دویدن نباشی حالا بشین کمی نفس تازه کن تا برایت چای بریزم.
تو که خودت قهرمان این زندگی هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
غلامحسین ساعدی از بزرگترین نویسندگان معاصر، عاشق دختری بنام طاهره کوزهگرانی بود. ساعدی در طول 13 سال 41 نامه به او نوشت و در نامه ها از او ميخواست كه پاسخ نامه هاش را بدهد اما طاهره هيچگاه پاسخى براى او ننوشت! این نامهها پس از مرگ طاهره در پستوی خانهاش پیدا شد و در سال 89 در كتابى با عنوان «طاهره، طاهره عزیزم» منتشر شد
یکی از نامهها چیزی نبود جز تكرار بیش از 300 بار نام طاهره ...
@adelehz
یکی از نامهها چیزی نبود جز تكرار بیش از 300 بار نام طاهره ...
@adelehz
این و توی یکی از کانالهای پر ببینده دیدم و حیفم اومد نذارم تو کانال...
ایشون آقا نوید هستند مرد سرگردان سعادت آباد
به کمپ و گرمخانه ها نمیره چون بچه هاشو راه نمیدن ...
هرکسی هم بهش غذا میده اول سهم بچه هاشو میده ...
من چقدر عاشق معرفت این مرد بزرگ شدم خدا میدونه ...
دم خودت و بچه هات گرم نوید آقا
خدا کریمه ...به تو و بچه هاتم نظر میکنه مطمئنم.....❤️
@adelehz
ایشون آقا نوید هستند مرد سرگردان سعادت آباد
به کمپ و گرمخانه ها نمیره چون بچه هاشو راه نمیدن ...
هرکسی هم بهش غذا میده اول سهم بچه هاشو میده ...
من چقدر عاشق معرفت این مرد بزرگ شدم خدا میدونه ...
دم خودت و بچه هات گرم نوید آقا
خدا کریمه ...به تو و بچه هاتم نظر میکنه مطمئنم.....❤️
@adelehz
میگن یه دیوانه یه سنگی میندازه تو چاه صدتا عاقل نمیتونن دربیارن
حالا یه احمقی یه جای دنیا خفاش و مار وجک وجونور خورده یه کره زمین و انداخته تو دردسر 😑
@adelehz
حالا یه احمقی یه جای دنیا خفاش و مار وجک وجونور خورده یه کره زمین و انداخته تو دردسر 😑
@adelehz
براتون آرزو میکنم هفته ی آینده
خبری که مدتهاست منتظرش هستید بهتون برسه و اونقدر باعث شادی و شعف تون بشه که یک لحظه حس کنید جهان به افتخار شما از حرکت ایستاده😍🥰
براتون آرزو میکنم خدا در روزهای آینده هدیه های عالی و پر از عشقی بهتون بده 🥰
و اینکه این هفته فقط هفته ی خبرهای خوب باشه براتون😍
شب خوش
@adelehz
خبری که مدتهاست منتظرش هستید بهتون برسه و اونقدر باعث شادی و شعف تون بشه که یک لحظه حس کنید جهان به افتخار شما از حرکت ایستاده😍🥰
براتون آرزو میکنم خدا در روزهای آینده هدیه های عالی و پر از عشقی بهتون بده 🥰
و اینکه این هفته فقط هفته ی خبرهای خوب باشه براتون😍
شب خوش
@adelehz
خدایا تو بساز
که بهترین سازنده تویی
و تو بده
که بی منت ترین اهدا کننده تویی
و تو بخواه
که خواستنت بر تمام دنیا پیشی خواهد گرفت .
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر و برکت
@adelehz
که بهترین سازنده تویی
و تو بده
که بی منت ترین اهدا کننده تویی
و تو بخواه
که خواستنت بر تمام دنیا پیشی خواهد گرفت .
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر و برکت
@adelehz
@zhuanchannel
نقل است سفیان که از شفقت که بر خلق خدای داشت، روزی در بازار مرغکی ديد در قفس، که فرياد می کرد و می تپید. او را بخريد و آزاد کرد.
مرغک هر شب به خانه سفيان آمدی.سفيان همه شب نماز کردی و آن مرغک نظاره می کردی و گاه گاه بر وی می نشستی.
چون سفيان را به خاک بردند، آن مرغک خود را بر جنازه او می زد و فرياد می کرد و خلق به های های می گريستند. چون شيخ را دفن کردند، مرغک خود را بدان خاک می زد تا از گور آواز آمد که: حق - تعالي - سفيان را بيامرزيد سبب شفقتی که بر خلق داشت.
مرغک نيز بمرد و به سفيان رسيد.
#تذکرة_الاوليا
خلق خدا یعنی همه چیز و شفقت بر خلق خدا یعنی شفقت بر همه چیز.
شفقت بر آدم بر پرنده بر خاک و آب و گیاه.
شفقت یعنی که بی تابی مرغکی در قفس را ببینی، فریادش را بشنوی، اندوهش را بفهمی.
و نگذری و بی تفاوت نباشی و کاری کنی.
و سفیان ثوری چنین کاری کرد.
و چه زیباست که نماز بخوانی و پرنده ای نمازت را تماشا کند، تو نماز بخوانی و پرنده ای بیاید و بر قنوتت بنشیند، بر سجودت بنشیند، بر دعا و مناجات و قل هو الله ات بنشیند.
و چه زیباست که وقتی از این جهان رفتی از خاکت آواز برآید که او را ببخشیده ایم زیرا که مهربان بود.
و زیباتر آن که مرغکی به عشقت از دنیا تا آخرت پرواز کند برای اینکه بیاید و بر جانت بنشیند، بر روحت بنشیند بر بهشتی که تویی بنشیند.
شفقت خوانی در روزگار خشونت
عرفان نظرآهاری
از پیج ژوان
@adelehz
نقل است سفیان که از شفقت که بر خلق خدای داشت، روزی در بازار مرغکی ديد در قفس، که فرياد می کرد و می تپید. او را بخريد و آزاد کرد.
مرغک هر شب به خانه سفيان آمدی.سفيان همه شب نماز کردی و آن مرغک نظاره می کردی و گاه گاه بر وی می نشستی.
چون سفيان را به خاک بردند، آن مرغک خود را بر جنازه او می زد و فرياد می کرد و خلق به های های می گريستند. چون شيخ را دفن کردند، مرغک خود را بدان خاک می زد تا از گور آواز آمد که: حق - تعالي - سفيان را بيامرزيد سبب شفقتی که بر خلق داشت.
مرغک نيز بمرد و به سفيان رسيد.
#تذکرة_الاوليا
خلق خدا یعنی همه چیز و شفقت بر خلق خدا یعنی شفقت بر همه چیز.
شفقت بر آدم بر پرنده بر خاک و آب و گیاه.
شفقت یعنی که بی تابی مرغکی در قفس را ببینی، فریادش را بشنوی، اندوهش را بفهمی.
و نگذری و بی تفاوت نباشی و کاری کنی.
و سفیان ثوری چنین کاری کرد.
و چه زیباست که نماز بخوانی و پرنده ای نمازت را تماشا کند، تو نماز بخوانی و پرنده ای بیاید و بر قنوتت بنشیند، بر سجودت بنشیند، بر دعا و مناجات و قل هو الله ات بنشیند.
و چه زیباست که وقتی از این جهان رفتی از خاکت آواز برآید که او را ببخشیده ایم زیرا که مهربان بود.
و زیباتر آن که مرغکی به عشقت از دنیا تا آخرت پرواز کند برای اینکه بیاید و بر جانت بنشیند، بر روحت بنشیند بر بهشتی که تویی بنشیند.
شفقت خوانی در روزگار خشونت
عرفان نظرآهاری
از پیج ژوان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر مادری برای یک بار هم شده این دیالوگ و با دخترش رد وبدل کرده😂
@adelehz
@adelehz
اجازه ندهید کسی برایتان حد و مرز تعیین کند .حتی اگر به نفع شما باشد هیچ کس حق ندارد آنقدر حق به جانب شعور شما را زیر سوال ببرد که شخصیت و انتخابهای شخصی تان را به سخره گیرد.
بله آدمها میتوانند بشما راهنمایی بدهند اما این بدان معنا نیست که حق دارند خود شما را نادیده بگیرند و افکارشان را به شما دیکته کنند.
اجازه ندهید کسی شخصیت تان را زیر سوال ببرد.
#عادله_زمانی
ترجمه:تو پرنسس او نیستی تو ملکه ی خودت هستی
@adelehz
بله آدمها میتوانند بشما راهنمایی بدهند اما این بدان معنا نیست که حق دارند خود شما را نادیده بگیرند و افکارشان را به شما دیکته کنند.
اجازه ندهید کسی شخصیت تان را زیر سوال ببرد.
#عادله_زمانی
ترجمه:تو پرنسس او نیستی تو ملکه ی خودت هستی
@adelehz
به بعضی آدمها باید گفت
معذرت خواهيت بايد پرصدا باشد،
به همان اندازه كه بی احترامیت بوده ست...
@adelehz
معذرت خواهيت بايد پرصدا باشد،
به همان اندازه كه بی احترامیت بوده ست...
@adelehz
اگر شبی چمدانی از اتاقت برداشتی و راس ساعت ۲ شب وقتی سکوت و سیاهی چون مخملی سنگین بر سر شهرت سایه افکنده بود از خانه بیرون رفتی تا گم شوی..
چند نفر خواهند بود که زودتر از بقیه بفهمند نیستی؟
و چند نفر خواهند بود که دلشان برایت تنگ شود و دلشان هرگز نخواهد که چمدانی در دستت و سفری پیش رویت باشد.
اگر شبی در یک سکوت و تنهایی غلیظ از جاده های این شهر عبور کردی و این شهر را پس از خودت وا گذاشتی چند نفر خواهند بود که سراغت را بگیرند و یا بپرسند فلانی کجا رفته ست.
اگر شبی با شنیدن آوازی کلاسیک یا حتی فولکلور متعلق به شهر و خانه ی پدری ات،راهی جاده شدی .چند نفر خواهند بود که از نبودنت در این شهر اشک بریزند؟
انسان قصه ی تنهای غم انگیزی ست که شاید در زندگی چند خواننده داشته باشد اما هیچکس نمی تواند تضمین کند که این خواننده ها واقعا عاشق این قصه ی تنهای غم انگیزند یا فقط برای پر شدن ثانیه شمار روزهایشان دنبالش میکنند..
کسی چه میداند..
به چمدانت و به ساعت ۲ شب و به آن تاریکی غلیظ نیمه شب فکر کن ...
#عادله_زمانی
@adelehz
چند نفر خواهند بود که زودتر از بقیه بفهمند نیستی؟
و چند نفر خواهند بود که دلشان برایت تنگ شود و دلشان هرگز نخواهد که چمدانی در دستت و سفری پیش رویت باشد.
اگر شبی در یک سکوت و تنهایی غلیظ از جاده های این شهر عبور کردی و این شهر را پس از خودت وا گذاشتی چند نفر خواهند بود که سراغت را بگیرند و یا بپرسند فلانی کجا رفته ست.
اگر شبی با شنیدن آوازی کلاسیک یا حتی فولکلور متعلق به شهر و خانه ی پدری ات،راهی جاده شدی .چند نفر خواهند بود که از نبودنت در این شهر اشک بریزند؟
انسان قصه ی تنهای غم انگیزی ست که شاید در زندگی چند خواننده داشته باشد اما هیچکس نمی تواند تضمین کند که این خواننده ها واقعا عاشق این قصه ی تنهای غم انگیزند یا فقط برای پر شدن ثانیه شمار روزهایشان دنبالش میکنند..
کسی چه میداند..
به چمدانت و به ساعت ۲ شب و به آن تاریکی غلیظ نیمه شب فکر کن ...
#عادله_زمانی
@adelehz