"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل فرو می‌ریزد و تنها تماشا می‌کنم
مثل سربازی سقوط آخرین دروازه را

حسین دهلوی
@adelehz
این روزها
بدجور نیاز دارم
به یکی ازاین خانه ها
ازاین مادربزرگهای مهربان
که بروم گوشی را خاموش کنم
سرم را بگذارم روی دامنش..
بگویم مادرجان سخت است
بخندد بگوید درست میشودمادر
خداکریم است..

#عادله_زمانی
@adelehz
می آیی
می روی
جان می دهی..
بیخود نیست اسمت را
گذاشته ام
نفسم..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
براتون
حالی ساده و خوش
شبیه این
آرزومندم...
@adelehz
آنکس که تورا دارد
چه چیزندارد؟
شب بخیر
@adelehz
ویروس خطرناکی به نام کرونا در چین منتشر شده که گویا ناشناخته بوده
و حالا گویا مشخص شده که منبعش گوشت خفاش و خوردن سوپ خفاش !!!!!
واقعا این چینی ها را درک نمیکنم
غذا که قحط نیست عادت دارن گویا به چرندخوری
خدا بخیر بگذرونه.‌...
@adelehz
ازیک جایی به بعد
نه غر بزنید
نه گیر بدهید
نه سعی کنید درکش کنید
بگذارید همانطور که میخواهد زندگی کند
شما هرگز قادربه تغییر آدمی که خودش خواهان تغییر نیست نخواهیدبود.
راهتان رابروید بدون نیاز به او..
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه ترین جمعه روزی ست
که بیدار میشوی
و نگاهت به خودت در آیینه می افتد .
اولش تنت از خواب کمی بیشتر از نرم هر روزه گرفته ست ولی با همان حال به خودت لبخند میزنی و میگویی خسته ی یک هفته دویدن نباشی حالا بشین کمی نفس تازه کن تا برایت چای بریزم‌.
تو که خودت قهرمان این زندگی هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غلامحسین ساعدی از بزرگترین نویسندگان معاصر، عاشق دختری بنام طاهره کوزه‌گرانی بود. ساعدی در طول 13 سال 41 نامه‌ به‌ او نوشت و در نامه ها از او ميخواست كه پاسخ نامه هاش را بدهد اما طاهره هيچگاه پاسخى براى او ننوشت! این نامه‌ها پس از مرگ طاهره در پستوی خانه‌اش پیدا شد و در سال 89 در كتابى با عنوان «طاهره، طاهره عزیزم» منتشر شد

یکی از نامه‌ها چیزی نبود جز تكرار بیش از 300 بار نام طاهره ...

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالی خوش در پایان یک‌جمعه ی زمستانی
پریسا راغیان
آمریکا
@adelehz
این و توی یکی از کانالهای پر ببینده دیدم و حیفم اومد نذارم تو کانال...
ایشون آقا نوید هستند مرد سرگردان سعادت آباد
به کمپ و گرمخانه ها نمیره چون بچه هاشو راه نمیدن ...
هرکسی هم بهش غذا میده اول سهم بچه هاشو میده ...
من چقدر عاشق معرفت این مرد بزرگ شدم خدا میدونه ...
دم خودت و بچه هات گرم نوید آقا
خدا کریمه ...به تو و بچه هاتم نظر میکنه مطمئنم.....❤️
@adelehz
میگن یه دیوانه یه سنگی میندازه تو چاه صدتا عاقل نمیتونن دربیارن
حالا یه احمقی یه جای دنیا خفاش و مار وجک وجونور خورده یه کره زمین و انداخته تو دردسر 😑
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
براتون آرزو میکنم هفته ی آینده
خبری که مدتهاست منتظرش هستید بهتون برسه و اونقدر باعث شادی و شعف تون بشه که یک لحظه حس کنید جهان به افتخار شما از حرکت ایستاده😍🥰
براتون آرزو میکنم خدا در روزهای آینده هدیه های عالی و پر از عشقی بهتون بده 🥰
و اینکه این هفته فقط هفته ی خبرهای خوب باشه براتون😍
شب خوش
@adelehz
خدایا تو بساز
که بهترین سازنده تویی
و تو بده
که بی منت ترین اهدا کننده تویی
و تو بخواه
که خواستنت بر تمام دنیا پیشی خواهد گرفت .
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر و برکت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM