عقل همواره در پی برهم زدن معادلات دل ست .آنچه را دل میگوید بکن و عقل بر آن خط بطلان میکشد .
هیچ کس نمی تواند منکر شود که زندگی در سایه عقل بدون مشکل ترست .
ولی کیست که بگوید جهان به امتحان سخن دل نمی ارزد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس نمی تواند منکر شود که زندگی در سایه عقل بدون مشکل ترست .
ولی کیست که بگوید جهان به امتحان سخن دل نمی ارزد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
سالهای وبلاگ نویسی
رایج شده بود که چندماه مانده به تولد یک شخص خاص، کسی که دوستش داشت برایش یک وبلاگ با مضمون تولد آماده میکرد .پستهای عاشقانه تولدی می گذاشت و از تمام وبلاگ های دیگر هم میخواست تا با او تبادل لینک کنند .و خوب آن زمانها معیار معتبر بودن وبلاگها تعداد بالای وبلاگهایی بود که با آنها تبادل لینک میکردند القصه .
دختر جوانی برای عشقش وبلاگی تدارک دیده بود و چندماه بروی آن کار کرده بود تا در روز تولدش وبلاگ را تقدیم یار کند .
اما از آنجایی که دست سرنوشت هرگز با عاشقها یار نبوده :( به دلیلی که نمی دانیم البته
روز قبل از تولد پسرک باهم بحث کرده بودند و یادم می آید که شب تولد پسرک بجای پست بشدت عاشقانه در وبلاگ دعوایی اساسی راه افتاده بود و آخرین پست شامل انواع و اقسام بد و بیراه هایی بود که نثار شده بود :)
و ما که مانده بودیم آن چندماه ابراز عشق را باور کنیم یا این چندساعت بد و بیراه را :))))
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
رایج شده بود که چندماه مانده به تولد یک شخص خاص، کسی که دوستش داشت برایش یک وبلاگ با مضمون تولد آماده میکرد .پستهای عاشقانه تولدی می گذاشت و از تمام وبلاگ های دیگر هم میخواست تا با او تبادل لینک کنند .و خوب آن زمانها معیار معتبر بودن وبلاگها تعداد بالای وبلاگهایی بود که با آنها تبادل لینک میکردند القصه .
دختر جوانی برای عشقش وبلاگی تدارک دیده بود و چندماه بروی آن کار کرده بود تا در روز تولدش وبلاگ را تقدیم یار کند .
اما از آنجایی که دست سرنوشت هرگز با عاشقها یار نبوده :( به دلیلی که نمی دانیم البته
روز قبل از تولد پسرک باهم بحث کرده بودند و یادم می آید که شب تولد پسرک بجای پست بشدت عاشقانه در وبلاگ دعوایی اساسی راه افتاده بود و آخرین پست شامل انواع و اقسام بد و بیراه هایی بود که نثار شده بود :)
و ما که مانده بودیم آن چندماه ابراز عشق را باور کنیم یا این چندساعت بد و بیراه را :))))
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
باورتون میشه کرت گودل ، یکی از معروفترین ریاضیدانهای تاریخ ، از گرسنگی مرده باشه ؟!
گودل فقط دستپخت همسرش را میخورد ، بعد از بیماری زنش ۶ ماه چیزی نخورد تا به وزن ۲۹ کیلوگرم رسید و آخرسر درگذشت !😐
#شما_فرستادین
اینجا هم عقل حریف دل نشده گویا ...
@adelehz
گودل فقط دستپخت همسرش را میخورد ، بعد از بیماری زنش ۶ ماه چیزی نخورد تا به وزن ۲۹ کیلوگرم رسید و آخرسر درگذشت !😐
#شما_فرستادین
اینجا هم عقل حریف دل نشده گویا ...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلم کوتاهی از شترمرغی که عینک واقعیت مجازی پیدا میکند و به آرزوی غیر واقعی دست می یابد...
به آنچه می اندیشید میتوانید دست یابید ...
@adelehz
به آنچه می اندیشید میتوانید دست یابید ...
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Hayedeh – Soghati
امروز سیام دی ماه مصادف است با سی امین سالگرد درگذشت بانو هایده جاودانه صدای بی تکرار ،هنرمندی که باگذشت قریب به سی سال از مرگش هنوزهم از اعماق قلب میلیونها عاشق آواز می سراید .
روحش شاد.
@adelehz
روحش شاد.
@adelehz
دوستت دارم های واقعی تاریخ مصرف ندارند .
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤️❤️❤️❤️
@adelehz
@adelehz
کمتر از 60روز دیگه به پایان سال باقی مونده
آرزو میکنم که تو این 60 روز هیچ خبر بدی نشنوید امین
و اونچیزی که مدتهاست منتظرش هستید براتون تو همین باقی مونده ی سال رخ بده
الهی آمین
@adelehz
آرزو میکنم که تو این 60 روز هیچ خبر بدی نشنوید امین
و اونچیزی که مدتهاست منتظرش هستید براتون تو همین باقی مونده ی سال رخ بده
الهی آمین
@adelehz
لحظههای ناب زندگیتون رو ثبت کنید
چون از کجا مطمئنید که یک روز دلتون، حتی برای سبزی پاک کردنِ مامان وسطِ یه روز از تابستون تنگ نشه؟
لحظهها رو ثبت کن..
#شما_فرستادین
@adelehz
چون از کجا مطمئنید که یک روز دلتون، حتی برای سبزی پاک کردنِ مامان وسطِ یه روز از تابستون تنگ نشه؟
لحظهها رو ثبت کن..
#شما_فرستادین
@adelehz
🌿منو دوباره به اون روزهای خوب ببر!
زنگ ميزنم و مي گم : ميتوني بياي دنبالم؟
مي گي : نه ، اين ساعت اونجا ترافيكه ، با استپ بيا
ياد اون روزا مي افتم كه مي يومدي كرج دنبالم و باهم مي رفتيم رودهن دانشگاه
حاضر ميشم و ميام كافه و مي رسم سرميز ، بلند ميشي و بعد از يك هفته دوري ، فقط چندصدم ثانيه آغوشت نصيبم ميشه و بعد مي شيني
ياد اون شبي افتادم كه رو پشت بوم خونه ي مهسا اينا بغلم كردي ، اونقدر محكم و طولاني كه نفسم بند اومده بود ، مي گي : خب سفر خوش گذشت؟
سفر باخانواده رو تو ذهنم مرور ميكنم و مي گم : آره جات خالي بود و ياد اون شمالي ميفتم كه حتي دوستامونو پيچونديم و فقط من بودم و تو و دريا و شب بيداري !
ميگي : كارم زياد بود وگرنه خودم مي بردمت و شروع ميكني حرف زدن از كارت ، همونطوري كه سرت توگوشيه و نگام نميكني ، ياد كلاس رياضي ٢ ميفتم كه روي صندلي كناريم مينشستي و تمام مدت زل ميزدي بهم و استاد سرلك كه اهل دل بود واست ميخوند :
گر در يمني چو بامني پيش مني
گرپيش مني چو بي مني در يمني !
.
كاش استاد سرلك بود و مي ديد: حالا چقدر پيش مني و بي مني و در يمني !!!
روشنک قاسمی
@adelehz
زنگ ميزنم و مي گم : ميتوني بياي دنبالم؟
مي گي : نه ، اين ساعت اونجا ترافيكه ، با استپ بيا
ياد اون روزا مي افتم كه مي يومدي كرج دنبالم و باهم مي رفتيم رودهن دانشگاه
حاضر ميشم و ميام كافه و مي رسم سرميز ، بلند ميشي و بعد از يك هفته دوري ، فقط چندصدم ثانيه آغوشت نصيبم ميشه و بعد مي شيني
ياد اون شبي افتادم كه رو پشت بوم خونه ي مهسا اينا بغلم كردي ، اونقدر محكم و طولاني كه نفسم بند اومده بود ، مي گي : خب سفر خوش گذشت؟
سفر باخانواده رو تو ذهنم مرور ميكنم و مي گم : آره جات خالي بود و ياد اون شمالي ميفتم كه حتي دوستامونو پيچونديم و فقط من بودم و تو و دريا و شب بيداري !
ميگي : كارم زياد بود وگرنه خودم مي بردمت و شروع ميكني حرف زدن از كارت ، همونطوري كه سرت توگوشيه و نگام نميكني ، ياد كلاس رياضي ٢ ميفتم كه روي صندلي كناريم مينشستي و تمام مدت زل ميزدي بهم و استاد سرلك كه اهل دل بود واست ميخوند :
گر در يمني چو بامني پيش مني
گرپيش مني چو بي مني در يمني !
.
كاش استاد سرلك بود و مي ديد: حالا چقدر پيش مني و بي مني و در يمني !!!
روشنک قاسمی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چنانکه اره ی کند از درخت می گذرد
سه شنبه بی تو و یادت چه سخت می گذرد
سه شنبه را بتکان بی خیال قافیه ها مرا بغل کن عزیزم که وقت می گذرد
@adelehz
سه شنبه بی تو و یادت چه سخت می گذرد
سه شنبه را بتکان بی خیال قافیه ها مرا بغل کن عزیزم که وقت می گذرد
@adelehz
روز جهانی بغل
امیدوارم این روز و همه ی روزها
عشق و شادی و سلامتی و پول و البته دل خوش:)
محکم بغلتون کنه 😍❤️
@adelehz
امیدوارم این روز و همه ی روزها
عشق و شادی و سلامتی و پول و البته دل خوش:)
محکم بغلتون کنه 😍❤️
@adelehz