Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک قصه قدیمی ست که میگوید معماری بوده است بسیار هنرمند و متبحر طاق هایی می زده است افسانه ای و ارسی های کار میگذاشته است بی مانند،راز کارش را میگفتند دراین است که او همسرش را بسیار دوست داشته خواهان یار بوده و از لطف همجواری یار خوش،روزی شاهی در کار معمار سخت متعجب مانده به وزیرش گفته چگونه میتوان این مرد هنرمند را متوقف کرد؟وزیر زمان خواسته و پیرزالی بدطینت را روانه خانه معمار کرده پیرزال بد سرشت تا توانست درگوش زن معمارخواند و اورا هوایی کرد پس هرشب که معمار مست ودل خوش یار به خانه برمیگشت زن بااو سر ناسازگاری میگرفت و زندگی را برایش زهر میکرد از همان روز بله،دقیقا از همان روز به بعد دیگر کارمعمار جلو نمی رفته است گاهی ستونی کج می شده و گاهی آیینه ای رنگی می شکسته است.ارسی ها نامیزان جا انداخته میشدند و حوض ها کاشی نکرده می مانند .از ان روز به بعد معمار ،دیگر معمار نشده است.پس این عشق بوده است که بنا میساخته و نه معمار...شاید به همین خاطر است که سال به سال خانه هایمان ساده تر میشود و معمارهایمان خسته تر ..عشق از سرزمین های شرقی مان انگار بدجور کوچ کرده است .
زجرگل بلبل کشید وبوی گل را باد برد بیستون راعشق کند وشهرتش فرهاد برد
#عادله_زمانی
@adelehz
زجرگل بلبل کشید وبوی گل را باد برد بیستون راعشق کند وشهرتش فرهاد برد
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
یک قصه قدیمی ست که میگوید معماری بوده است بسیار هنرمند و متبحر طاق هایی می زده است افسانه ای و ارسی های کار میگذاشته است بی مانند،راز کارش را میگفتند دراین است که او همسرش را بسیار دوست داشته خواهان یار بوده و از لطف همجواری یار خوش،روزی شاهی در کار معمار…
بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد...
@adelehz
@adelehz
خورشید راببین هزاران سال است ازتابیدن خسته نشده ست،بعضی وقتهاپشت ابرمی ماندامابازهم به خاصیتش یعنی نورادامه میدهد.بگذار امید خاصیت توباشد حتی اگر پشت ابرسیاه ماندی بازهم امیدت را ازدست نده.
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
متاسفم عزیزم .
باید حقیقتی تلخ را بیاموزی قبل از اینکه حقیقت با شدت در صورتت بخورد.مجبوری در زندگیت به هیچ لبخند و حس خوبی به هیچ عاشق ویا معشوقی به هیچ عشق و یا خواستنی به هیچ حال خوب و طپش قلبی اعتماد نکنی .
فکر نکنی لبخندها همیشگی ست یا هرکه امروز گفت دوستت دارم تا ابد پایت خواهد ماند .
حتی اگر با کسی ازدواج کردی گمان مبری که او تا همیشه زیر یک سقف همان ادم روز اول خواهد بود..
میخواهم بدانی زمان چیز ترسناک بی رحم و گاهی هم مهربانی ست.
ترسناک و بی رحم چون قشنگترین لحظاتت را تغییر میدهد
ومهربان چون اگر نباشد هضم خیلی از دردها آسان نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
باید حقیقتی تلخ را بیاموزی قبل از اینکه حقیقت با شدت در صورتت بخورد.مجبوری در زندگیت به هیچ لبخند و حس خوبی به هیچ عاشق ویا معشوقی به هیچ عشق و یا خواستنی به هیچ حال خوب و طپش قلبی اعتماد نکنی .
فکر نکنی لبخندها همیشگی ست یا هرکه امروز گفت دوستت دارم تا ابد پایت خواهد ماند .
حتی اگر با کسی ازدواج کردی گمان مبری که او تا همیشه زیر یک سقف همان ادم روز اول خواهد بود..
میخواهم بدانی زمان چیز ترسناک بی رحم و گاهی هم مهربانی ست.
ترسناک و بی رحم چون قشنگترین لحظاتت را تغییر میدهد
ومهربان چون اگر نباشد هضم خیلی از دردها آسان نخواهد بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
عقل همواره در پی برهم زدن معادلات دل ست .آنچه را دل میگوید بکن و عقل بر آن خط بطلان میکشد .
هیچ کس نمی تواند منکر شود که زندگی در سایه عقل بدون مشکل ترست .
ولی کیست که بگوید جهان به امتحان سخن دل نمی ارزد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس نمی تواند منکر شود که زندگی در سایه عقل بدون مشکل ترست .
ولی کیست که بگوید جهان به امتحان سخن دل نمی ارزد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
سالهای وبلاگ نویسی
رایج شده بود که چندماه مانده به تولد یک شخص خاص، کسی که دوستش داشت برایش یک وبلاگ با مضمون تولد آماده میکرد .پستهای عاشقانه تولدی می گذاشت و از تمام وبلاگ های دیگر هم میخواست تا با او تبادل لینک کنند .و خوب آن زمانها معیار معتبر بودن وبلاگها تعداد بالای وبلاگهایی بود که با آنها تبادل لینک میکردند القصه .
دختر جوانی برای عشقش وبلاگی تدارک دیده بود و چندماه بروی آن کار کرده بود تا در روز تولدش وبلاگ را تقدیم یار کند .
اما از آنجایی که دست سرنوشت هرگز با عاشقها یار نبوده :( به دلیلی که نمی دانیم البته
روز قبل از تولد پسرک باهم بحث کرده بودند و یادم می آید که شب تولد پسرک بجای پست بشدت عاشقانه در وبلاگ دعوایی اساسی راه افتاده بود و آخرین پست شامل انواع و اقسام بد و بیراه هایی بود که نثار شده بود :)
و ما که مانده بودیم آن چندماه ابراز عشق را باور کنیم یا این چندساعت بد و بیراه را :))))
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
رایج شده بود که چندماه مانده به تولد یک شخص خاص، کسی که دوستش داشت برایش یک وبلاگ با مضمون تولد آماده میکرد .پستهای عاشقانه تولدی می گذاشت و از تمام وبلاگ های دیگر هم میخواست تا با او تبادل لینک کنند .و خوب آن زمانها معیار معتبر بودن وبلاگها تعداد بالای وبلاگهایی بود که با آنها تبادل لینک میکردند القصه .
دختر جوانی برای عشقش وبلاگی تدارک دیده بود و چندماه بروی آن کار کرده بود تا در روز تولدش وبلاگ را تقدیم یار کند .
اما از آنجایی که دست سرنوشت هرگز با عاشقها یار نبوده :( به دلیلی که نمی دانیم البته
روز قبل از تولد پسرک باهم بحث کرده بودند و یادم می آید که شب تولد پسرک بجای پست بشدت عاشقانه در وبلاگ دعوایی اساسی راه افتاده بود و آخرین پست شامل انواع و اقسام بد و بیراه هایی بود که نثار شده بود :)
و ما که مانده بودیم آن چندماه ابراز عشق را باور کنیم یا این چندساعت بد و بیراه را :))))
#عادله_زمانی
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
باورتون میشه کرت گودل ، یکی از معروفترین ریاضیدانهای تاریخ ، از گرسنگی مرده باشه ؟!
گودل فقط دستپخت همسرش را میخورد ، بعد از بیماری زنش ۶ ماه چیزی نخورد تا به وزن ۲۹ کیلوگرم رسید و آخرسر درگذشت !😐
#شما_فرستادین
اینجا هم عقل حریف دل نشده گویا ...
@adelehz
گودل فقط دستپخت همسرش را میخورد ، بعد از بیماری زنش ۶ ماه چیزی نخورد تا به وزن ۲۹ کیلوگرم رسید و آخرسر درگذشت !😐
#شما_فرستادین
اینجا هم عقل حریف دل نشده گویا ...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلم کوتاهی از شترمرغی که عینک واقعیت مجازی پیدا میکند و به آرزوی غیر واقعی دست می یابد...
به آنچه می اندیشید میتوانید دست یابید ...
@adelehz
به آنچه می اندیشید میتوانید دست یابید ...
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Hayedeh – Soghati
امروز سیام دی ماه مصادف است با سی امین سالگرد درگذشت بانو هایده جاودانه صدای بی تکرار ،هنرمندی که باگذشت قریب به سی سال از مرگش هنوزهم از اعماق قلب میلیونها عاشق آواز می سراید .
روحش شاد.
@adelehz
روحش شاد.
@adelehz
دوستت دارم های واقعی تاریخ مصرف ندارند .
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
هروقت به سراغش بیایی میتوانی عطر تازگیش را حس کنی..
دوستت دارم های واقعی بیات نمیشوند..حتی بعدازسالها..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤️❤️❤️❤️
@adelehz
@adelehz