گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتر است
#فریدون_مشیری
صبح به شادی🍂🍂
@adelehz🌸🍂
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتر است
#فریدون_مشیری
صبح به شادی🍂🍂
@adelehz🌸🍂
ایران،سالهایی نه چندان دور
آن زمانهایی که خانه هابوی نفتالین میداد
اما بوی خیانت نه!اسباب بازی ها ارزان بودندوقدیمی اما کسی را اسباب بازی نمیکردیم!ایران سالهایی نه چندان دوراما بسیار دور!!!
@adelehz
آن زمانهایی که خانه هابوی نفتالین میداد
اما بوی خیانت نه!اسباب بازی ها ارزان بودندوقدیمی اما کسی را اسباب بازی نمیکردیم!ایران سالهایی نه چندان دوراما بسیار دور!!!
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای " آبی" ازابی عزیز❤️🌹🌛
بسیار آهنگ زیبایی هست .شنیدنش رو به شما توصیه میکنم🐞🌛🌸😊👇
@adelehz🍂🌸
بسیار آهنگ زیبایی هست .شنیدنش رو به شما توصیه میکنم🐞🌛🌸😊👇
@adelehz🍂🌸
صبح خواهی نخواهی می آید..
چه بهتر که با با مهربانی با امید
با شادی به استقبالش رفت...
صبح به خیر🌹🌹❤️❤️🌸🌸
@adelehz🍂🌸
چه بهتر که با با مهربانی با امید
با شادی به استقبالش رفت...
صبح به خیر🌹🌹❤️❤️🌸🌸
@adelehz🍂🌸
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می آیی
می روی
نمیبینمت..
فقط بوی عطرت را حس میکنم.
شبیه مرده ای که دم مسیحا به او رسیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
می روی
نمیبینمت..
فقط بوی عطرت را حس میکنم.
شبیه مرده ای که دم مسیحا به او رسیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
گاهی برای خودتان گلی بخرید...
هیچ کس اینگونه صادقانه دلسوزانه همواره
کنارتان نخواهد ماند..جزخودتان
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ کس اینگونه صادقانه دلسوزانه همواره
کنارتان نخواهد ماند..جزخودتان
#عادله_زمانی
@adelehz
با یک گل بهار نمیشود ..درست
اما بایک خار مهر یک گل کمرنگ میشود..
مواظب خارهایمان باشیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما بایک خار مهر یک گل کمرنگ میشود..
مواظب خارهایمان باشیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روز عصر برگرد.
برگرد وازتمام خاطراتی که باهم تجربه
نکردیم بگو ..برگرد و بخند و چای بنوش
وبعدهم برو...
فقط یک عصر یک چای یک روز...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
عصربخیر🌼
برگرد وازتمام خاطراتی که باهم تجربه
نکردیم بگو ..برگرد و بخند و چای بنوش
وبعدهم برو...
فقط یک عصر یک چای یک روز...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
عصربخیر🌼