داریم به غروب جمعه نزدیک میشیم و رسالت تون اینه که پاشین برین لبو باقالی پیدا کنید و غروب جمعه ای بزنید بر بدن
چقدر بشینیم غصه بخوریم آخه...
:)
@adelehz
چقدر بشینیم غصه بخوریم آخه...
:)
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
منتظر نباش هیچ روز فوق العاده ای در راه نیست.
روزهای فوق العاده در راه نیستند آنها در خانه ات هستند .در دستانت قرار دارند
هر روزی که شروع میکنی روزی ست که فوق العاده اگر تو یاد بگیری به ان خوب بنگری ...
روزهای در دستانت را به امید چیزی که در خیالت منتظرش هستی از دست نده
نقد را به بهای نسیه نفروش
#عادله_زمانی
@adelehz
روزهای فوق العاده در راه نیستند آنها در خانه ات هستند .در دستانت قرار دارند
هر روزی که شروع میکنی روزی ست که فوق العاده اگر تو یاد بگیری به ان خوب بنگری ...
روزهای در دستانت را به امید چیزی که در خیالت منتظرش هستی از دست نده
نقد را به بهای نسیه نفروش
#عادله_زمانی
@adelehz
ما به آغوشهایی که مارا میپذیرند نیازمندیم به کسانی که آغوشهایشان را از سر خواستن مان بروی ما میگشایند .به کسانی که آغوششان بوی خوب اطمینان می دهد.نیازهای اساسی ما آب ست وغذا ،مسکن ست و سرپناه عشق ست و آغوش بی منت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
در تاریخ ،شعر زادگاه عشق به زن ست .کمتر میبینی که شاعری زن برای معشوق مرد بنویسید .از جلوه ی مویش گپی بزند و یا از شور نگاهش سخن بیاراید .اکثرا این مردان هستند که غرق زیبایی زنها میشوند و برایشان عاشقانه قلم می زنند .شعر و هنر و موسیقی هرکدامشان را که پی میگیری ردپای یک زن را میبینی که احتمالا با پاشنه های بلند سرخش در جاده ی فکر و حال مردی می خرامد .
مردها با تمام قدرتشان این یکی بار بدجور مغلوب شده اند . اما حقیقتی که ما زنها سالها نادیده گرفتیمش و یا هم با همان شیطنت های زنانه مان پشت گوش انداختیم این بود که مردان یک پایه ی قدرتمند عشق هستند .این قوی های کم حرف که دلتنگی هایشان را گه گاهی قدم می زنند و گهگاهی دود میکنند لابلای سیگارشان اگر نباشند،پای تمام شعرها لنگ می ماند .
موسیقی که برای عشوه های زنانه نواخته میشود اگر نوازنده نداشته باشد مفت نمی ارزد .
و یا حتی همین گلهایی که به شوق دیدن ما زنهای سیاره ی عشق می کارند و می چینند و خریداری شان می کنند اگر خودشان نباشند هرگز به دستمان نمی رسند .
بین تمام برگهای تاریخ مردان ،این مردان عاشق اما کم توان در بیان کردن این مردانی که بعضی هایشان خیلی خوب بلد نیستند شعر بگویند و در عوض دوستت دارم هایشان را در قالب باز کردن در شیشه مربا نشان می دهند،نادیده گرفته شده اند .
اما حقیقت این ست که مردان پایه قوی عشق هستند و اصلا دنیا برای ما زنها بدون این بی نظم های گاهی غرغرو اما دوست داشتنی چه معنی می تواند داشته باشد؟
و اصلا اگر همین ها با تمام معمولی بودن ها با ته ریش ها و چهره های خسته از ساعتها کارشان نباشند تا برایمان وقت بگذارند و به ما گوش بدهند دنیا چه بی رنگ خواهد بود .
این پسر بچه های گاهی لوس گاهی مهربان گاهی غیر قابل تحمل گرچه که در هیچ شعری یافت نمی شوند اما اگر نباشند قطعا پای زنانگی ما لنگ خواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردها با تمام قدرتشان این یکی بار بدجور مغلوب شده اند . اما حقیقتی که ما زنها سالها نادیده گرفتیمش و یا هم با همان شیطنت های زنانه مان پشت گوش انداختیم این بود که مردان یک پایه ی قدرتمند عشق هستند .این قوی های کم حرف که دلتنگی هایشان را گه گاهی قدم می زنند و گهگاهی دود میکنند لابلای سیگارشان اگر نباشند،پای تمام شعرها لنگ می ماند .
موسیقی که برای عشوه های زنانه نواخته میشود اگر نوازنده نداشته باشد مفت نمی ارزد .
و یا حتی همین گلهایی که به شوق دیدن ما زنهای سیاره ی عشق می کارند و می چینند و خریداری شان می کنند اگر خودشان نباشند هرگز به دستمان نمی رسند .
بین تمام برگهای تاریخ مردان ،این مردان عاشق اما کم توان در بیان کردن این مردانی که بعضی هایشان خیلی خوب بلد نیستند شعر بگویند و در عوض دوستت دارم هایشان را در قالب باز کردن در شیشه مربا نشان می دهند،نادیده گرفته شده اند .
اما حقیقت این ست که مردان پایه قوی عشق هستند و اصلا دنیا برای ما زنها بدون این بی نظم های گاهی غرغرو اما دوست داشتنی چه معنی می تواند داشته باشد؟
و اصلا اگر همین ها با تمام معمولی بودن ها با ته ریش ها و چهره های خسته از ساعتها کارشان نباشند تا برایمان وقت بگذارند و به ما گوش بدهند دنیا چه بی رنگ خواهد بود .
این پسر بچه های گاهی لوس گاهی مهربان گاهی غیر قابل تحمل گرچه که در هیچ شعری یافت نمی شوند اما اگر نباشند قطعا پای زنانگی ما لنگ خواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را.........
حسين اسرافيلى
شب بخیر
@adelehz
به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را.........
حسين اسرافيلى
شب بخیر
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
"زنی کهگم کردم " pinned «دوستان عزیزم پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم . برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید . Instagram.com/adeleh.z7»
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اگه انتخابشو داشتم دوست داشتم این خانوم خرگوشه باشم .
با این دامن پر از پلیسه و چتر و سبد مچ دست
میرفتم تو جنگل تمشک جمع میکردم بعدم میومدم تو کلبه ی چوبیم برای بچه خرگوشا کیک تمشکی درست میکردم .
بعدم یه قهوه درست میکردم روی صندلی گهواره ایم مینشستم و به اواز کلاسیک یه خواننده قدیمی شهر خرگوشها گوش میدادم ...
چیه این زندگی ماشینی مون 😒
#عادله_زمانی
عکس از پیج سیمرغ ❤️
@adelehz
با این دامن پر از پلیسه و چتر و سبد مچ دست
میرفتم تو جنگل تمشک جمع میکردم بعدم میومدم تو کلبه ی چوبیم برای بچه خرگوشا کیک تمشکی درست میکردم .
بعدم یه قهوه درست میکردم روی صندلی گهواره ایم مینشستم و به اواز کلاسیک یه خواننده قدیمی شهر خرگوشها گوش میدادم ...
چیه این زندگی ماشینی مون 😒
#عادله_زمانی
عکس از پیج سیمرغ ❤️
@adelehz