"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
- اصلا صبح جمعه رو
باید به سبک صائب شروع کرد ..
باید رفت و آرام در گوشش گفت ؛

دارد همه چیز ،
آنکه تو را داشته باشد .

@adelehz
دبستان رفته می‌داند چه یارب‌هاست با طفلان
چو در اخبار می‌گویند برف احتمالی را

محمدسهرابی
📷 غلام نجاتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چندسال ست ندیدمت ...
خواستم بدانی هنوز هم نرگس های شیراز و عطرشان به این شهر می آیند.
شاید میان روزمرگی هایم
میان روز مرگی هایت
خبر بی ارزشی باشد .
اما معنای بزرگی دارد...
امیدِ دیروز غریبه ی امروز
هرکجا هستی نرگس های شیراز سهم روزگارت...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
داریم به غروب جمعه نزدیک میشیم و رسالت تون اینه که پاشین برین لبو باقالی پیدا کنید و غروب جمعه ای بزنید بر بدن
چقدر بشینیم غصه بخوریم آخه...
:)
@adelehz
درون ما ز تو یک دم
نمی‌شود خالی...
کنون که شهر گرفتی
روا مدار خراب!

سعدی

@adelehz
منتظر نباش هیچ روز فوق العاده ای در راه نیست.
روزهای فوق العاده در راه نیستند آنها در خانه ات هستند .در دستانت قرار دارند
هر روزی که شروع میکنی روزی ست که فوق العاده اگر تو یاد بگیری به ان خوب بنگری ...
روزهای در دستانت را به امید چیزی که در خیالت منتظرش هستی از دست نده
نقد را به بهای نسیه نفروش
#عادله_زمانی
@adelehz
این‌منم 😑
@adelehz
شب بخیر ❤️
@adelehz
صبح سرد تون بخیر
دلتون گرم
@adelehz
ما بی تو خسته‌ایم
تو بی ما چگونه‌ای؟


مولانای جان

@adelehz
تو كه كيميا فروشی ؟
نظری به قلبِ ما كن ...!

حافظ
@adelehz
ما به آغوشهایی که مارا میپذیرند نیازمندیم به کسانی که آغوشهایشان را از سر خواستن مان بروی ما میگشایند .به کسانی که آغوششان بوی خوب اطمینان می دهد.نیازهای اساسی ما آب ست وغذا ،مسکن ست و سرپناه عشق ست و آغوش بی منت ...
#عادله_زمانی
@adelehz
در تاریخ ،شعر زادگاه عشق به زن ست .کمتر میبینی که شاعری زن برای معشوق مرد بنویسید .از جلوه ی مویش گپی بزند و یا از شور نگاهش سخن بیاراید .اکثرا این مردان هستند که غرق زیبایی زنها میشوند و برایشان عاشقانه قلم می زنند .شعر و هنر و موسیقی هرکدامشان را که پی میگیری ردپای یک زن را میبینی که احتمالا با پاشنه های بلند سرخش در جاده ی فکر و حال مردی می خرامد .
مردها با تمام قدرتشان این یکی بار بدجور مغلوب شده اند . اما حقیقتی که ما زنها سالها نادیده گرفتیمش و یا هم با همان شیطنت های زنانه مان پشت گوش انداختیم این بود که مردان یک پایه ی قدرتمند عشق هستند .این قوی های کم حرف که دلتنگی هایشان را گه گاهی قدم می زنند و گهگاهی دود میکنند لابلای سیگارشان اگر نباشند،پای تمام شعرها لنگ می ماند .
موسیقی که برای عشوه های زنانه نواخته میشود اگر نوازنده نداشته باشد مفت نمی ارزد .
و یا حتی همین گلهایی که به شوق دیدن ما زنهای سیاره ی عشق می کارند و می چینند و خریداری شان می کنند اگر خودشان نباشند هرگز به دستمان نمی رسند .
بین تمام برگهای تاریخ مردان ،این مردان عاشق اما کم توان در بیان کردن این مردانی که بعضی هایشان خیلی خوب بلد نیستند شعر بگویند و در عوض دوستت دارم هایشان را در قالب باز کردن در شیشه مربا نشان می دهند،نادیده گرفته شده اند .
اما حقیقت این ست که مردان پایه قوی عشق هستند و اصلا دنیا برای ما زنها بدون این بی نظم های گاهی غرغرو اما دوست داشتنی چه معنی می تواند داشته باشد؟
و اصلا اگر همین ها با تمام معمولی بودن ها با ته ریش ها و چهره های خسته از ساعتها کارشان نباشند تا برایمان وقت بگذارند و به ما گوش بدهند دنیا چه بی رنگ خواهد بود .
این پسر بچه های گاهی لوس گاهی مهربان گاهی غیر قابل تحمل گرچه که در هیچ شعری یافت نمی شوند اما اگر نباشند قطعا پای زنانگی ما لنگ خواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را.........

حسين اسرافيلى

شب بخیر
@adelehz
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7