"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
توی مهمونی بدون اجازه به چیزی
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
😁1
من هر روز از خیابانهای
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
به کجا برم سری را،
که نکرده ام فدایت ...

#بیدل
@adelehz🍂🌸
دکتر گفت برای فراموش کردنت..
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عصر بخیر🌹😘🌺🐞
@adelehz🍂🌸
وقتی ظرف میشویی دعا کن. شکر کن به خاطر اینکه ظرفهایی داری که بشویی یعنی غذایی در کار بوده .یعنی کسی را سیر کردی .یعنی با محبت ،با عشق ،از یکی دو نفر مراقبت کردی... برایشان آشپزی کردی، میز چیده‌ای. تصور کن چند میلیون نفر در این لحظه ظرفی برای شستن ندارند یا کسی را ندارند که برایش میز بچینند.
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته ..😂😂این شیوه جدید اقناع کردنشه 😂
@adelehz
موزیک شب قطعه بی کلام عادت از شادمهر عقیلی عزیز 🎼🎧❤️ @adelehz🍂🌸
چراغ یادت را در دلم خاموش کن
بگذار شب را به آرامش وتاریکی
صبح کنم..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
شب خوش🌙
گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتر است

#فریدون_مشیری

صبح به شادی🍂🍂
@adelehz🌸🍂
به فلک می‌رسد از روی چو خورشید تو نور
قل هو الله احد چشم بد از روی تو دور

#سعدی

@adelehz🍂🌸
ایران،سالهایی نه چندان دور
آن زمانهایی که خانه هابوی نفتالین میداد
اما بوی خیانت نه!اسباب بازی ها ارزان بودندوقدیمی اما کسی را اسباب بازی نمیکردیم!ایران سالهایی نه چندان دوراما بسیار دور!!!
@adelehz
روبروی آینه نایست
طاقت ندارم کسی به جز
من بتو زل بزند...
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای " آبی" ازابی عزیز❤️🌹🌛
بسیار آهنگ زیبایی هست .شنیدنش رو به شما توصیه میکنم🐞🌛🌸😊👇
@adelehz🍂🌸
صبح خواهی نخواهی می آید..
چه بهتر که با با مهربانی با امید
با شادی به استقبالش رفت...
صبح به خیر🌹🌹❤️❤️🌸🌸
@adelehz🍂🌸
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می آیی
می روی
نمیبینمت..
فقط بوی عطرت را حس میکنم.
شبیه مرده ای که دم مسیحا به او رسیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
پشت هیچ پنجره ای انتظار
نکشید ...
آنکه باید بیاید
خودش کلید دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
عصره وبستنی 🍦🍦🍧
@adelehz🍂🌸
عصربخیر🌷🌷
گاهی برای خودتان گلی بخرید...
هیچ کس اینگونه صادقانه دلسوزانه همواره
کنارتان نخواهد ماند..جزخودتان
#عادله_زمانی
@adelehz