اگر عیب خیلی بارزی در چهره نداشته باشید حاضرید زیر تیغ عمل جراحی پلاستیک بروید؟
anonymous poll
خیر،ترجیح میدهم تغییراتی را با لوازم آرایشی در چهره ام ایجاد کنم و ریسک جراحی را نپذیرم. – 50
👍👍👍👍👍👍👍 88%
بله،برای تغییر چیزهایی در صورتم حتی اگر خیلی ضروری نباشد این کار را میکنم. – 7
👍 12%
👥 57 people voted so far.
anonymous poll
خیر،ترجیح میدهم تغییراتی را با لوازم آرایشی در چهره ام ایجاد کنم و ریسک جراحی را نپذیرم. – 50
👍👍👍👍👍👍👍 88%
بله،برای تغییر چیزهایی در صورتم حتی اگر خیلی ضروری نباشد این کار را میکنم. – 7
👍 12%
👥 57 people voted so far.
ببینمت!
تو کجایی که چهرهات باغیست،
که از هزار پنجره نور میوزد هر صبح!
رضا براهنی
@adelehz
صبح تون بخیر ❤️
تو کجایی که چهرهات باغیست،
که از هزار پنجره نور میوزد هر صبح!
رضا براهنی
@adelehz
صبح تون بخیر ❤️
الزاما تجملات همیشه بهترین ها نیستند.
گاهی ساده ها
از هرچه هست بهترند...
مثل همین نان تازه چای خوش عطر کنار دست تو ساده ی دل خواه....
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی ساده ها
از هرچه هست بهترند...
مثل همین نان تازه چای خوش عطر کنار دست تو ساده ی دل خواه....
#عادله_زمانی
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
@adelehz
میخواستم بگویم
بعضی دوست داشتن ها خطوط قرمزست...
هیچ کس از یک عشق ناب بدش نمی آید
ولی به چه قیمتی؟
میگویی در کار عشق عقل نباید حرف بزند.کار،کارِ دل ست و قلب
میگویمت شبها درد نکشیده ای و خون گریه نکردی که بفهمی عشق هم مثل چیزِ جیز کودکی ست ...به حرف همین عقل خسته اگر گوش نکنی چنان میسوزاندت که اشکهایت تمام شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی دوست داشتن ها خطوط قرمزست...
هیچ کس از یک عشق ناب بدش نمی آید
ولی به چه قیمتی؟
میگویی در کار عشق عقل نباید حرف بزند.کار،کارِ دل ست و قلب
میگویمت شبها درد نکشیده ای و خون گریه نکردی که بفهمی عشق هم مثل چیزِ جیز کودکی ست ...به حرف همین عقل خسته اگر گوش نکنی چنان میسوزاندت که اشکهایت تمام شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
این روزها فقط خبرهای تلخ به گوشمان میرسد
خدایا عاقبت همه مان را با این حجم اندوه که این روزها در حوالی مان موج میزند بخیر کن ...
😢😭
@adelehz
خدایا عاقبت همه مان را با این حجم اندوه که این روزها در حوالی مان موج میزند بخیر کن ...
😢😭
@adelehz
تــو خبر نداشتی
مخفيانه به شهر آمــدم
تمام نشانه های تـــو را بوسيدم
جای پاهايــت گل های سوخته گذاشتم
شمعی كنار اتاقــت روشــن كردم
و به اَبــديــــت برگشتم
تـــو اَز اين سفرها خبر نــداری ...
#هواپیمای_اوکراینی
@adelehz
مخفيانه به شهر آمــدم
تمام نشانه های تـــو را بوسيدم
جای پاهايــت گل های سوخته گذاشتم
شمعی كنار اتاقــت روشــن كردم
و به اَبــديــــت برگشتم
تـــو اَز اين سفرها خبر نــداری ...
#هواپیمای_اوکراینی
@adelehz
چند وقت قبل بود که خبری خواندم که در جعبه سیاه هواپیمایی که سقوط کرده بود درست لحظه پایان و قبل از سقوط کسی از دوست داشتن معشوقش گفته بود.
تصورش را بکنید... درست قبل از مرگ به معشوقت بگویی دوستش داری. درست آن لحظه ای که همه میدانند امیدی نیست. پایان کار است.
میگویند یکی از جعبه های سیاه مربوط به مکالمات مسافران است. نمیدانم مثلا با گوش دادن به آنها دنبال چه چیزی هستند. اما کسی که در آن لحظه هم دست از دوست داشتن برنمیدارد عجیب است. شاید هم آخرین فرصتش برای گفتن جمله ای بوده که آرزو میکرده همه عمر بگوید و موقع گفتن زبانش نمیچرخیده، چیزی مثل تیغ ماهی در گلویش گیر میکرده و لال میشده. اما آن لحظه آخر، تصور کنید، وقتی که مسافران از همه جا بریده اند و دنبال روزنه ای از امید میگردند کسی فقط به فکر معشوقش افتاده و اسمش را فریاد میزند و میگوید دوستش دارد. من به آن لحظه آخر فکر میکنم، لحظه هماهنگی دل و مغز، هماهنگ ترین لحظه بروز احساس، جایی که هیچ تردیدی نیست! چیز دیگری نمیشود گفت، خودتان را با خودتان تنها میگذارم، شاید به این فکر افتادید که هنوز آنقدر دیر نشده که فقط بتوانید صدایش کنید. حال آدم را بهم میزند اینهمه لال شدن.... آن تیغ لعنتی را قورت بدهید!
پ.ن اسم نویسنده را نمیدانم اگر میدانید برایم بنویسید.
دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد
یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت
یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم
چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد
شوخی مکن که مرغ دل بیقرار من
سودای دام عاشقی از سر به درنکرد.... 🖤
🔸حافظ
@adelehz
تصورش را بکنید... درست قبل از مرگ به معشوقت بگویی دوستش داری. درست آن لحظه ای که همه میدانند امیدی نیست. پایان کار است.
میگویند یکی از جعبه های سیاه مربوط به مکالمات مسافران است. نمیدانم مثلا با گوش دادن به آنها دنبال چه چیزی هستند. اما کسی که در آن لحظه هم دست از دوست داشتن برنمیدارد عجیب است. شاید هم آخرین فرصتش برای گفتن جمله ای بوده که آرزو میکرده همه عمر بگوید و موقع گفتن زبانش نمیچرخیده، چیزی مثل تیغ ماهی در گلویش گیر میکرده و لال میشده. اما آن لحظه آخر، تصور کنید، وقتی که مسافران از همه جا بریده اند و دنبال روزنه ای از امید میگردند کسی فقط به فکر معشوقش افتاده و اسمش را فریاد میزند و میگوید دوستش دارد. من به آن لحظه آخر فکر میکنم، لحظه هماهنگی دل و مغز، هماهنگ ترین لحظه بروز احساس، جایی که هیچ تردیدی نیست! چیز دیگری نمیشود گفت، خودتان را با خودتان تنها میگذارم، شاید به این فکر افتادید که هنوز آنقدر دیر نشده که فقط بتوانید صدایش کنید. حال آدم را بهم میزند اینهمه لال شدن.... آن تیغ لعنتی را قورت بدهید!
پ.ن اسم نویسنده را نمیدانم اگر میدانید برایم بنویسید.
دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد
یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت
یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم
چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد
شوخی مکن که مرغ دل بیقرار من
سودای دام عاشقی از سر به درنکرد.... 🖤
🔸حافظ
@adelehz
متاهل ها برایتان خط قرمز باشند!
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که کسی شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
دلتان را به یک عشق و عاطفه ی پنهانی خوش نکنید آدمهای شجاع اول تکلیف خودشان را روشن میکنند و بعد کسی را جایگزین میسازند .
خودتان را گول نزنید کسی که عاشقتان باشد برای تان خواهد جنگید و جایگاه و اعتبارتان را حفظ خواهد کرد.
کسی که عاشق تان باشد این عشق را مایه افتخار میداند نه یک اشتباه شرم آور که باید پنهان شود.
خصوصا برای دختران ،بدانید که هیچ مردی در تخت خواب نامهربان نیست ...پس دلتان را به حرفها خوش نکنید .
غرورتان را به بهای یک حرف عاشقانه نفروشید
بسیار باارزش تر هستید و لایق بیشتر از این...
خودتان را تبدیل به یک سایه نامرئی و شرم آور نکنید
متاهل ها را رها کنید...
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که کسی شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
دلتان را به یک عشق و عاطفه ی پنهانی خوش نکنید آدمهای شجاع اول تکلیف خودشان را روشن میکنند و بعد کسی را جایگزین میسازند .
خودتان را گول نزنید کسی که عاشقتان باشد برای تان خواهد جنگید و جایگاه و اعتبارتان را حفظ خواهد کرد.
کسی که عاشق تان باشد این عشق را مایه افتخار میداند نه یک اشتباه شرم آور که باید پنهان شود.
خصوصا برای دختران ،بدانید که هیچ مردی در تخت خواب نامهربان نیست ...پس دلتان را به حرفها خوش نکنید .
غرورتان را به بهای یک حرف عاشقانه نفروشید
بسیار باارزش تر هستید و لایق بیشتر از این...
خودتان را تبدیل به یک سایه نامرئی و شرم آور نکنید
متاهل ها را رها کنید...
#عادله_زمانی
@adelehz