"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خموش و گوشه نشینم،مگر نگاه توام؟
لطیف و دور گریزی، مگر خیال منی؟

سیمین بهبهانی
@adelehz
کیفیت یک پیام به طولانی بودن و عاشقانه بودنش نیست.به عشقی ست که هنگام فرستادنش روانه میشود
میشود که تنها سلام کند ولی درون دلش موجی از عشق در حال خروشیدن باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفتگرهاشبها در شهر مشغول کارند
این شبهای سرد کمی کارشان سخت تر از همیشه ست .
گاهی فقط یک خسته نباشید و لبخند حالشان را خوب تر میکند دریغ نکنیم.
لیوانی چای گرم میانه ی کارشان شاید دلشان را گرم‌تر کند ..دریغ نکنیم
در خیابانها اگر اشغال کمتر بریزیم شاید شبها زودتر به خانه برگردند دریغ نکنیم ....
کمک‌کنیم گرچه کوچک، که این مردان خوب خدا دلگرم تر به خانه برگردند...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بیا غزل به فدایت! درانتظار توام
بیا صفای‌ تبستان! تب زمستانی‌!

بهنام بهامین

@adelehz
اگر عیب خیلی بارزی در چهره نداشته باشید حاضرید زیر تیغ عمل جراحی پلاستیک بروید؟
anonymous poll

خیر،ترجیح میدهم تغییراتی را با لوازم آرایشی در چهره ام ایجاد کنم و ریسک جراحی را نپذیرم. – 50
👍👍👍👍👍👍👍 88%

بله،برای تغییر چیزهایی در صورتم حتی اگر خیلی ضروری نباشد این کار را میکنم. – 7
👍 12%

👥 57 people voted so far.
کهکشان سیرم و دارم سرِ پرواز دگر
تا به خطی رسم از نقطه ی آغاز دگر


شیون فومنی
@adelehz

لا .. لاتردین الرسایل
ردّی إنتی

نه.. به نامه‌ها جواب نده
خودت برگرد



@adelehz
ببینمت!
تو کجایی که چهره‌ات باغی‌ست،
که از هزار پنجره نور می‌وزد هر صبح!

رضا براهنی
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌@adelehz
صبح تون بخیر ❤️
الزاما تجملات همیشه بهترین ها نیستند‌.
گاهی ساده ها
از هرچه هست بهترند...
مثل همین نان تازه چای خوش عطر کنار دست تو ساده ی دل خواه....
#عادله_زمانی
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی


📷غلام نجاتی

@adelehz
یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم
از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم

افشین یداللهی
@adelehz
میخواستم بگویم
بعضی دوست داشتن ها خطوط قرمزست...
هیچ کس از یک عشق ناب بدش نمی آید
ولی به چه قیمتی؟
میگویی در کار عشق عقل نباید حرف بزند.کار،کارِ دل ست و قلب
میگویمت شبها درد نکشیده ای و خون گریه نکردی که بفهمی عشق هم مثل چیزِ جیز کودکی ست ...به حرف همین عقل خسته اگر گوش نکنی چنان میسوزاندت که اشکهایت تمام شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
بی تو شب های مرا شوق سحر نیست
که نیست...
@adelehz

شب زیبا
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
این روزها فقط خبرهای تلخ به گوشمان میرسد
خدایا عاقبت همه مان را با این حجم اندوه که این روزها در حوالی مان موج میزند بخیر کن ...
😢😭
@adelehz
-شهر بزرگ است تنم؛
غم طرفی
من طرفی...
😔
مولانای جان

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تــو خبر نداشتی
مخفيانه به شهر آمــدم
تمام نشانه های تـــو را بوسيدم
جای پاهايــت گل های سوخته گذاشتم
شمعی كنار اتاقــت روشــن كردم
و به اَبــديــــت برگشتم
تـــو اَز اين سفرها خبر نــداری ...


#هواپیمای_اوکراینی
@adelehz
تو این گیر و ویر
نمیدونم این سوار وانت شده بود کجا می رفت :)
@adelehz
‏من ‏در این ‏خلوتِ خاموشِ سکوت ،
‏اگر از یاد تو ‏یادی نکنم، ‏می‌شکنم ...!

سهراب سپهری

@adelehz