This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کافی نبود و نیست
هزاران هزار سال
تا بازگو کند
آن لحظه را که تنگ در آغوشم آمدی
آن لحظه را که تنگ در آغوشت آمدم
ترجمه نادرنادرپور
@adelehz
هزاران هزار سال
تا بازگو کند
آن لحظه را که تنگ در آغوشم آمدی
آن لحظه را که تنگ در آغوشت آمدم
ترجمه نادرنادرپور
@adelehz
سلام
آری مرد ها عاشق میشوند
حتی عمیق تر و وابسته تر
اما به نظرم هر مردی عاشق نمیشه
هرمردی به احساساتش اجازه سرکشی نمیده
شاید یبار عاشق شده و طرف مقابلش درکش نکرده
سال های سال درکش نکرده
و دیگه تصمیم گرفته احساساتش رو سرکوب کنه و سنگ باشه
اما از من که مرد هستم بپرسی، میگم مرد های احساسی همیشه احساسی میمونن اما زن ها کمتر جذب مرد های احساسی میشن، پس همیشه با مرد های سرد و بی احساس روبرو میشن .
مردی عاشق بودم
مردها عاشق میشن؟
@adelehz
آری مرد ها عاشق میشوند
حتی عمیق تر و وابسته تر
اما به نظرم هر مردی عاشق نمیشه
هرمردی به احساساتش اجازه سرکشی نمیده
شاید یبار عاشق شده و طرف مقابلش درکش نکرده
سال های سال درکش نکرده
و دیگه تصمیم گرفته احساساتش رو سرکوب کنه و سنگ باشه
اما از من که مرد هستم بپرسی، میگم مرد های احساسی همیشه احساسی میمونن اما زن ها کمتر جذب مرد های احساسی میشن، پس همیشه با مرد های سرد و بی احساس روبرو میشن .
مردی عاشق بودم
مردها عاشق میشن؟
@adelehz
غروب جمعه که میشود آنچنان سکوتی شهر وخانه را میگیرد که بار سنگین غربتش از توان شانه های نحیف ما خیلی سنگین ترست ...به خودت که می آیی میبینی یک آهنگ غمگین صدبار دوره شده ست و تو خیره شدی به خورشید که کم کم بارش را جمع کرده ست و می رود حس میکنی شازده کوچلو شدی و دلت غروب آفتاب میخواهد.
ما سالهاست ریتم زندگی از دستمان در رفته ست این اصلا هم خوب نیست وقتی کوچکتر بودیم غروب جمعه اینقدرها هم غمگین نبود شاید هم ما بلد نبودیم خیلی غصه بخوریم .غروب جمعه ای بود و کتلت سرخ کرده ای مشقهای پای بخاری و پوست نارنگی که دور ازچشم مادرمان می انداختیمش روی بخاری تا بویش بپیچد توی اتاق وهمیشه هم مچمان را میگرفتند البته ...
نمیدانم شاید کودک بودن ازاین جهت خود بهشت ست که هنوز یاد نگرفتی غم های عالم را بریزی توی دلت و هی مرتب مثل کسی که کتابهایش را مرتب میکند مرتب بچینیشان در قفسه های دلت ..
بهرحال آدم تا ابد که کودک نمی ماند .
هرچه هست اسمش زندگی ست و هرچقدرهم تلخ دلت به این آسانی ها نمیخواهد از دست بدهیش..
غروب جمعه هرچقدرهم بد باشد یادمان می اندازد که زندگی بعد از هرسکون هنوز در جریانست و صبح شنبه پشت در ایستاده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما سالهاست ریتم زندگی از دستمان در رفته ست این اصلا هم خوب نیست وقتی کوچکتر بودیم غروب جمعه اینقدرها هم غمگین نبود شاید هم ما بلد نبودیم خیلی غصه بخوریم .غروب جمعه ای بود و کتلت سرخ کرده ای مشقهای پای بخاری و پوست نارنگی که دور ازچشم مادرمان می انداختیمش روی بخاری تا بویش بپیچد توی اتاق وهمیشه هم مچمان را میگرفتند البته ...
نمیدانم شاید کودک بودن ازاین جهت خود بهشت ست که هنوز یاد نگرفتی غم های عالم را بریزی توی دلت و هی مرتب مثل کسی که کتابهایش را مرتب میکند مرتب بچینیشان در قفسه های دلت ..
بهرحال آدم تا ابد که کودک نمی ماند .
هرچه هست اسمش زندگی ست و هرچقدرهم تلخ دلت به این آسانی ها نمیخواهد از دست بدهیش..
غروب جمعه هرچقدرهم بد باشد یادمان می اندازد که زندگی بعد از هرسکون هنوز در جریانست و صبح شنبه پشت در ایستاده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز برای اولین بار در زندگیم به نبودن مادر فکر کردم. همان وقتی که قول دادم سید که آمد بیدارش کنم و نکردم. به نبودنش فکر کردم و ستون فقراتم لرزید. بوعلی میگوید در فواصل ستون فقرات صدها رشتهی ظریفاند که حامل احساس و آگاهیاند به سرتاسر بدن. لرزیدن ستون فقرات، لرزیدن کل جهان است در یک لحظهی خاص. جهان به وضوح برایم در این لحظه لرزید ...
👤عطیه عطارزاده
@adelehz
👤عطیه عطارزاده
@adelehz
چونان درخت زمستان زده
بی برگ و بی بال
بدون آواز گنجشک ها و حتی قارقار سیاه کلاغان
چونان درختی که در باغ بی برگی نشسته است .
خسته ام و غمگین..
اما در انتهای آوندهایم هنوز باوری به بهار وجود دارد ...بهار که بیاید سبز خواهم شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
بی برگ و بی بال
بدون آواز گنجشک ها و حتی قارقار سیاه کلاغان
چونان درختی که در باغ بی برگی نشسته است .
خسته ام و غمگین..
اما در انتهای آوندهایم هنوز باوری به بهار وجود دارد ...بهار که بیاید سبز خواهم شد..
#عادله_زمانی
@adelehz
به خودش بسپار حل نشدنی های زندگیت را
خودش سر حوصله یکی یکی گره های کور را بازخواهد کرد .
یادت که نرفته ست
خداوند متخصص بازکردن گره های ناگشودنی ست .
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
خودش سر حوصله یکی یکی گره های کور را بازخواهد کرد .
یادت که نرفته ست
خداوند متخصص بازکردن گره های ناگشودنی ست .
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
هرکسی را که میبینید در حال جنگ در میدانی ست که شما چیزی درموردش نمی دانید ..همواره مهربان باشید
@adelehz
@adelehz
سالهاست احساس میکنم کسی مرا در خیابانی خلوت ،میانه ی یک روز یا غروب سرد پاییزی بعد از بارانی که باریده ،رها کرده ست .
فکر میکنم کسی مرا با چشمان بسته به این خیابان اورده ست و وقتی چشمانم را بازکرده ام هیچکس کنارم نبوده...
از اول تا آخر خیابان را گز کرده ام اما هیچکس را ندیده ام و نه هیچ چراغی روشن بوده تا دلم را گرمکند .
نمیدانم تا کدام روز در این خیابان رها شده باقی خواهم ماند اما میدانم که دلم هرچه بخواهد غروب سرد و قارقار غریبانه ی کلاغ های خیابان تنهایی را نمی خواهد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
فکر میکنم کسی مرا با چشمان بسته به این خیابان اورده ست و وقتی چشمانم را بازکرده ام هیچکس کنارم نبوده...
از اول تا آخر خیابان را گز کرده ام اما هیچکس را ندیده ام و نه هیچ چراغی روشن بوده تا دلم را گرمکند .
نمیدانم تا کدام روز در این خیابان رها شده باقی خواهم ماند اما میدانم که دلم هرچه بخواهد غروب سرد و قارقار غریبانه ی کلاغ های خیابان تنهایی را نمی خواهد...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
رحمتش بی اندازه
و مهربانی اش همیشگی است.
سوره حمد | ایه 2
خدایا تو بساز
که بهترین سازنده ای...
شب زیبا
@adelehz
و مهربانی اش همیشگی است.
سوره حمد | ایه 2
خدایا تو بساز
که بهترین سازنده ای...
شب زیبا
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
کیفیت یک پیام به طولانی بودن و عاشقانه بودنش نیست.به عشقی ست که هنگام فرستادنش روانه میشود
میشود که تنها سلام کند ولی درون دلش موجی از عشق در حال خروشیدن باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
میشود که تنها سلام کند ولی درون دلش موجی از عشق در حال خروشیدن باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz