توی مهمونی بدون اجازه به چیزی
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
😁1
من هر روز از خیابانهای
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
دکتر گفت برای فراموش کردنت..
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
وقتی ظرف میشویی دعا کن. شکر کن به خاطر اینکه ظرفهایی داری که بشویی یعنی غذایی در کار بوده .یعنی کسی را سیر کردی .یعنی با محبت ،با عشق ،از یکی دو نفر مراقبت کردی... برایشان آشپزی کردی، میز چیدهای. تصور کن چند میلیون نفر در این لحظه ظرفی برای شستن ندارند یا کسی را ندارند که برایش میز بچینند.
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته ..😂😂این شیوه جدید اقناع کردنشه 😂
@adelehz
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته ..😂😂این شیوه جدید اقناع کردنشه 😂
@adelehz
گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتر است
#فریدون_مشیری
صبح به شادی🍂🍂
@adelehz🌸🍂
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتر است
#فریدون_مشیری
صبح به شادی🍂🍂
@adelehz🌸🍂
ایران،سالهایی نه چندان دور
آن زمانهایی که خانه هابوی نفتالین میداد
اما بوی خیانت نه!اسباب بازی ها ارزان بودندوقدیمی اما کسی را اسباب بازی نمیکردیم!ایران سالهایی نه چندان دوراما بسیار دور!!!
@adelehz
آن زمانهایی که خانه هابوی نفتالین میداد
اما بوی خیانت نه!اسباب بازی ها ارزان بودندوقدیمی اما کسی را اسباب بازی نمیکردیم!ایران سالهایی نه چندان دوراما بسیار دور!!!
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای " آبی" ازابی عزیز❤️🌹🌛
بسیار آهنگ زیبایی هست .شنیدنش رو به شما توصیه میکنم🐞🌛🌸😊👇
@adelehz🍂🌸
بسیار آهنگ زیبایی هست .شنیدنش رو به شما توصیه میکنم🐞🌛🌸😊👇
@adelehz🍂🌸
صبح خواهی نخواهی می آید..
چه بهتر که با با مهربانی با امید
با شادی به استقبالش رفت...
صبح به خیر🌹🌹❤️❤️🌸🌸
@adelehz🍂🌸
چه بهتر که با با مهربانی با امید
با شادی به استقبالش رفت...
صبح به خیر🌹🌹❤️❤️🌸🌸
@adelehz🍂🌸
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می آیی
می روی
نمیبینمت..
فقط بوی عطرت را حس میکنم.
شبیه مرده ای که دم مسیحا به او رسیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
می روی
نمیبینمت..
فقط بوی عطرت را حس میکنم.
شبیه مرده ای که دم مسیحا به او رسیده باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸