"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوستان عزیزم
پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام
بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم .
برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
"زنی که‌گم کردم " pinned «دوستان عزیزم پیج جدید زنی که گم کردم در اینستاگرام بعد از این فعال تر از همیشه در اینستاگرام در خدمتتون هستم . برای استفاده از پستها و مطالب جدید در اینستاگرام با ما همراه باشید . Instagram.com/adeleh.z7»
سلام.
مردا عاشق میشن. خیلی هم زیاد. در حدی که نفسش به لبخند طرف بنده و اخمش میتونه برسونه طرف رو به مرگ!
ولی واقع بین باشیم. عشق به این معنی پایدار نیست. نباید هم باشه. اگه این عشق شد صمیمیت میشه یه زندگی قشنگ. وگرنه اگه انتظار داشته باشی تا آخر عمر همینقدر احساسات شدید باشه گول خوردی و تهش میشه شکست و سرخوردگی.
همیشه گام بعد از عشق سرخوردگیه. چون انقد محو عشق طرف میشی که میبینی خودتو از دست دادی. بعد از سرخوردگی اگه ادامه پیدا کنه میتونه برسه به صمیمیت و اونجاس که پایداره احساس...

یک مرد
مردها عاشق میشن؟

@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
مردها عاشق میشن ولی گاهی بلد نیستند عشق شون بیان کنند بخاطر همین می شکنند اما حتی نمیتونن از شکسته شدن شون بگن هیچی سخت تر ازاینکه یه مرد عاشق باشی نیست. یه مرد عاشق مردها عاشق میشن ؟ @adelehz
به نظر من مردا زودتر از زن ها وابسته میشن.‌ طوری که با تمام خشونت مردانگیشون مثل پسر ۱۵ ساله میشن.‌که اگه اتفاق بیفته و جدایی رخ بده برای مدتی دچار افسردگی میشن.‌

حتی اگه کسی رو از دل و جون‌دوست داشته باشند و بعد از اتفاق جدایی، کسی بعد از اون عشقشون هم بیاد تو زندگیشون باز تو دلشون‌میگن هییی اون یه چیز دیگه بود....


الهام
مردها عاشق میشن؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی به یکی پیام میدم سین میکنه جواب نمیده 😑😒
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
به نظر من مردا زودتر از زن ها وابسته میشن.‌ طوری که با تمام خشونت مردانگیشون مثل پسر ۱۵ ساله میشن.‌که اگه اتفاق بیفته و جدایی رخ بده برای مدتی دچار افسردگی میشن.‌ حتی اگه کسی رو از دل و جون‌دوست داشته باشند و بعد از اتفاق جدایی، کسی بعد از اون عشقشون هم بیاد…
‏عشق برای مردها، مثل یک زخم عمیق می‌ماند؛

‏به همین دلیل،
‏بی‌آنکه چرایی‌اش را بدانند،
‏از کسی که بیشتر از همه دوست دارند،
‏می‌گریزند!
‏آن‌ها از این زخم می‌هراسند؛
‏این دست خودشان نیست که بی‌دلیل،
‏همه چیز را ول می‌کنند
‏و
‏می‌روند...
‏‌‌
‏⁧ • آلبر كامو

سوده
مردها عاشق میشن؟
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
‏عشق برای مردها، مثل یک زخم عمیق می‌ماند؛ ‏به همین دلیل، ‏بی‌آنکه چرایی‌اش را بدانند، ‏از کسی که بیشتر از همه دوست دارند، ‏می‌گریزند! ‏آن‌ها از این زخم می‌هراسند؛ ‏این دست خودشان نیست که بی‌دلیل، ‏همه چیز را ول می‌کنند ‏و ‏می‌روند... ‏‌‌ ‏⁧ • آلبر كامو…
مردها عاشق میشن؟؟؟؟!!!!!

در جواب باید بگویم:بله
حتی بیشتر از زن ها
اما این عشق چه رنگ و بویی دارد متفاوت است
من خودم عاشق زنی بودم و هنوزم هستم
اگر در مقابل تمام دنیا مقاومم و سنگم در برابر کسی که دوستش دارم رامم و نرم
کافیه یک زن عمق چشمای یک مرد رو بفهمه
دیگه اون مرد به زندگی طبیعیش بر نمیگرده
عشق یک مرد خیلی مقدس هست بشرطی که زن درکش کنه...

مردی که عاشق شد.
آیا مردها عاشق میشن؟
@adelehz
مردها عاشق میشن؟؟؟
بله میشن
بسیار زیبا و بسیار عمیق
خیییلی شیرین
اونقدر که حس میکنی ملکه شون هستی

اما....
عشق کافی نیست😔😔😔😔

عشق کافی نیست
به همین کوتاهی
به همین تلخی


الی؛
@adelehz
تو در شروع روز من
یعنی دلچسبی و دل گرمی
مثل یک استکان چای گرم
در آغاز صبحِ زمستان
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ندانم عشق را مذهب
ولی هر کس که عاشق شد

مسلمان کافرش می خواند
و کافر مسلمانش

بیدل دهلوی
@adelehz
من اگر گفتم مرا به خویشتن بسپار
تو نرو
کسی چه میداند شاید خویشتن من
تو باشی ....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولیکن جوری نباشید که برای جلب توجه تون مجبور بشیم دست به هرکاری بزنیم :)))
@adelehz
مادربزرگم هیچوقت از آشنایی اش با پدربزرگ جان نگفت، از کافه های رفته شان و غرق در چشمان هم ، خیابان های باران خورده برای قدم زدن هایشان، شبها و پیامک های یواشکی شان، هیچکدام را برایم نگفت ،ولی دیده بودم چای هایی که با دستان لرزانش برای پدربزرگ می بُرد، غذاهای که دوست داشت را می دانست، بچه هایشان را بزرگ کردند و عروس ودامادیشان را دیدند ، ندیدم که ماهگردو سالگرد داشته باشند ندیدم دلهره نبودن هم را داشته باشند ،ندیدم برای شب بخیر نگفتن ها قهر کنند .ندیدم لاک زدن های مادربزرگ راٖ شاید وقت های که جوان تربود و من وجود نداشتم می زد، چه میدانم حتما دلبرانه داشتند برای هم. ندیدم مادربزرگ با اخم پدرجان وسایلش را به دوش بگیرد وبه خانه ی پدرش برود وبگوید طلاق... ندیدم بخاطر روزهای سختی زندگیشان هزار ناز کند و بگوید طاقتش طاق شده و درست زیر چانه اش را نشان بدهد وبگوید به اینجایم رسیده . . . اما دیدم که تا همین هشت ماه پیش کنارپدربزرگ بود تاهمان وقت که پدربزرگ برای ابد خوابید بازهم بود ،دیدم گریه های هرشبش را در این مدت که برای پدربزرگ از دلتنگی میگفت. . .
حالا الان دکترش میگوید قلبش مشکلی دارد
من که میگویم عشق است که بی تاب یار است
بگذار تمام دکترها بگویند مشکل است من میگویم عشق میخواهد که پنجاه و هفت سال باشی کنارش و حالا او نباشد
قلب است و بی تاب میشود دیگر مگر نه؟

👤 پریسا خان بیگی
@adelehz
سلام
کانال شما فوق العاده است
من در پی یک عشق نافرجام هر وقت عنان و اختیار ذهنم وقلبم از کفم در میره ، در قسمت جستجوی تلگرام دنبال یک اسم ساعت ها با پس و پیش کردن اسمش یا علاقه مندی هایش به دنبال او میگردم اما بعد از ۹ سال همچنان گیج و مبهوت نبودنش و اینکه چطور شد
همه این گزاف گویی ها به ان عدد ۹ بر میگرده ...یعنی پس از گذشت ۹ سال هنوز خاطرم ، روحم ، روانم از دست عذاب عشق او راحت نیست

اما در پاسخ ان سوال
مرد های دیگر رو نمیدونم
از خودم بگم خودم باورم نمیشد که عاشق شده بودم اصن هیچوقت چنین احساسی رو تجربه نکرده بودم وقتی برای اولین بار او به من گفت دوستت دارم ...یادم میاد لرزیدم ...شاید عجیب باشه اما واقعن لرزیدم بله ...برای اولین بار لرزیدن رو تجربه کردم
اوایل این ابراز و احساس رو قوی نمی دونستم ...خیالم مرد محکم و بالان دیده ای هستم اما میدیدم از شدت عشق در حال وزن کم کردن هستم درونم شعله ای داشت ذوبم میکرد باراول او گفت دوست دارم
از زمان اشنایی و شنیدن جمله دوستت دارم او ظرف یکسال ۱۹ کیلو وزن از دست دادم
از دیدن صورتش انگاری بهشت رو مینگریستم
چشمانش انگاری جاود یم میکرد
شنیدن صدایش برایم موسیقی بود
او هیچ از من نمی خواست ...هیچ
تمام دنیا در مقابل مان ارایش جنگی داشتند از رقبا گرفته تا دوستان
کنج خلوت یواشکی هایمان فقط دور زدن در خیابانها بود
نمیدانم چه شد ...فقط شبی گفت تو بهترین مرد هستی ؛ گفت تو مرد خوبی هستی ، مواظب خودت باش
من دارم میرم و پیاده شد یک قدم دور شد دوباره نگاهی کرد و گفت ی موقع فکر های بد نکنی و رفت
من هاج و واج که یعنی چی ؟
از اون روز من کسی رو از دست دادم که شب های زیادی رو مات ومبهوت گذراندم
اشک و تنهای ....بله واقعا باورم نمیشد که وقتی در تخت به سقف خانه زل زدم اشگ هایم در گوشم بریزد
اصلا مات از خودم بودم ...یعنی این عشق انقدر عمیق بود چرا زودتر نفهمیده بودم ، چرا ترکم کرده و هزاران سوال بی جواب
از ان روز تا به حال هیچ زنی را به خلوت و زندگیم راه ندادم
بعضا ابراز تمایل برای ارتباط زنان دیگری را حس کردم و شنیدم اما در جواب فقط داستان عشق بی فرجام خود را گفتم و تحقیر شدم
و از ان روز تا به همین لحظه که مینویسم عشق مرا داغون کرده
شاید تنها کسی که مجنون رو میفهمه من باشم
از چله گرفتن در مساجد گرفته تا نماز شب خواندن از خدا خواستن گرفته تا از اولیا خدا ....ولی فعلن که هیچ اما همچنان امیدوارم و با عهدی که با خدا بستم ایستاده
حالا به شما میگم: عشق مخصوص مرد هست
زن ها عاشق نمی شوند معشوق میشوند ...دوستت دارم را زن میگوید اما عاشقی را مرد میکند
من با تمام سلول های وجودم عشق رو چشیدم ، عمر کوتاهش و لذت وصف ناشدنی اش و وغم فراقش...

فرهاد
مردها عاشق میشن؟
@adelehz
خدای عزیز
مرا در سال ۲۰۲۰در دستانت جا بده .
پ.ن و البته در هر سال
@adelehz
سیری ز دیدن تو ندارد نگاه من
چون قحط‌دیده‌ای که به نعمت رسیده است

صائب تبریزی

@adelehz
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم.‌‌..
#عادله_زمانی
@adelehz