خدای غصه ها
خدای شادی ها هم هست
همون اندازه که توی ناراحتی ها صداش میکنی وقتی جواب تو داد هم شاکرش هستی؟؟؟
میخوام بگم حکایت ما حکایت آن دسته از آدمهای دست زیر سنگ نباشه همونهایی که فقط وقتی دستمون رفت زیر سنگ خدا رو بشناسیم .
خدایا به خاطر آرزوی دیروز که داشته ی امروزم ست شکر
به خاطر آنچه لایقش نبودم ولی به خاطر کرم تو نصیبم شد شکر
خدایا به خاطر گل رویت شکر ...
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
خدای شادی ها هم هست
همون اندازه که توی ناراحتی ها صداش میکنی وقتی جواب تو داد هم شاکرش هستی؟؟؟
میخوام بگم حکایت ما حکایت آن دسته از آدمهای دست زیر سنگ نباشه همونهایی که فقط وقتی دستمون رفت زیر سنگ خدا رو بشناسیم .
خدایا به خاطر آرزوی دیروز که داشته ی امروزم ست شکر
به خاطر آنچه لایقش نبودم ولی به خاطر کرم تو نصیبم شد شکر
خدایا به خاطر گل رویت شکر ...
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز دارد می رود و زمستان چمدان دریک دست و انار در دست دیگر بیرون در منتظر ورود است...
دلم برای رفتنش میگیرد و بیشتر از او دلم برای عمری میگیرد که بی توجه به من و دلم میگذرد.
چه چیز این دنیا منتظر من خواهد ماند که پاییز بماند..
بهرحال پاییز جان خدابهمراهت سال بعد که خواهی آمد ولی برایمان دعا کن هنوز باشیم و عاشق بمانیم و لذتت را ببریم .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم برای رفتنش میگیرد و بیشتر از او دلم برای عمری میگیرد که بی توجه به من و دلم میگذرد.
چه چیز این دنیا منتظر من خواهد ماند که پاییز بماند..
بهرحال پاییز جان خدابهمراهت سال بعد که خواهی آمد ولی برایمان دعا کن هنوز باشیم و عاشق بمانیم و لذتت را ببریم .
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
🔻ما به زنان بدهکاریم
ما به عنوان مرد، پدر، برادر، شوهر،همکار،همکلاسی،همشهری؛ به زنان اطرافمان بدهکاریم.
ما به خواهری که میتوانست با عشق و شور رابطهای عمیق و احساسی را تجربه کرده و از آن لذت ببرد،اما بخاطر ترس از ما آنرا بوسید و کنار گذاشت بدهکاریم.
ما به دخترِمان،که میتوانست در جمع دوستانش برقصد و بخندد و بخواند اما بخاطر ترس از ما در تختش زیر پتو هقهق کرد بدهکاریم.
ما به همسرمان که میخواست لباس زیبا و نویی را که با اشتیاق در حراج آخر فصل با قیمتی مناسب خریده بود را بپوشد اما بخاطر ترس از ما آنرا کنج کمد دفن کرد، بدهکاریم.
ما به همکارمان که دوست داشت همراه ما به کوچهی پشتی بیاید و سیگار دود کند و از باران لذت ببرد اما از ترس ما نیامد، بدهکاریم.
ما به زنی که میخواست از روی پلهوایی عبور کند و به آن طرف خیابان برود اما از ترس ما به دل رود خروشان ماشینهای اتوبان زد و رد شد بدهکاریم.
ما به دختری که در کوچهمان میخواست پا روی برگها بگذارد و صدای خشخشان را بشنود و لذت ببرد ولی از ترس ما نیامد ، بدهکاریم.
ما به زنی که میخواست عکس گل رز پروفایلش را با عکس زیبایی که با موهای بازش کنار دریاچه گرفته بود عوض کند ولی از ترس ما نکرد ، بدهکاریم.
ما به دختری که میخواست پشت فرمان بلند آواز بخواند ولی از ترس ما نخواند ، بدهکاریم .
ما به زنی که میخواست در مهمانی با آهنگ مورد علاقهاش برقصد ولی از ترس ما نرقصید ، بدهکاریم.
ما به زنی که میخواست ۲ایستگاه بعد پیاده شود ولی بخاطر ما این ایستگاه پیاده شد، بدهکاریم!
ما به تمام زنان بدهکاریم. ما به آنها ، لذت ، شادی ، رقص ، امنیت ، آزادی ، رهایی ،خنده و خیلی چیزها بدهکاریم.
ما به زنان یک زندگی بدهکاریم . . .
محمد خادم صادق
از پیج سیمرغ
@adelehz
ما به عنوان مرد، پدر، برادر، شوهر،همکار،همکلاسی،همشهری؛ به زنان اطرافمان بدهکاریم.
ما به خواهری که میتوانست با عشق و شور رابطهای عمیق و احساسی را تجربه کرده و از آن لذت ببرد،اما بخاطر ترس از ما آنرا بوسید و کنار گذاشت بدهکاریم.
ما به دخترِمان،که میتوانست در جمع دوستانش برقصد و بخندد و بخواند اما بخاطر ترس از ما در تختش زیر پتو هقهق کرد بدهکاریم.
ما به همسرمان که میخواست لباس زیبا و نویی را که با اشتیاق در حراج آخر فصل با قیمتی مناسب خریده بود را بپوشد اما بخاطر ترس از ما آنرا کنج کمد دفن کرد، بدهکاریم.
ما به همکارمان که دوست داشت همراه ما به کوچهی پشتی بیاید و سیگار دود کند و از باران لذت ببرد اما از ترس ما نیامد، بدهکاریم.
ما به زنی که میخواست از روی پلهوایی عبور کند و به آن طرف خیابان برود اما از ترس ما به دل رود خروشان ماشینهای اتوبان زد و رد شد بدهکاریم.
ما به دختری که در کوچهمان میخواست پا روی برگها بگذارد و صدای خشخشان را بشنود و لذت ببرد ولی از ترس ما نیامد ، بدهکاریم.
ما به زنی که میخواست عکس گل رز پروفایلش را با عکس زیبایی که با موهای بازش کنار دریاچه گرفته بود عوض کند ولی از ترس ما نکرد ، بدهکاریم.
ما به دختری که میخواست پشت فرمان بلند آواز بخواند ولی از ترس ما نخواند ، بدهکاریم .
ما به زنی که میخواست در مهمانی با آهنگ مورد علاقهاش برقصد ولی از ترس ما نرقصید ، بدهکاریم.
ما به زنی که میخواست ۲ایستگاه بعد پیاده شود ولی بخاطر ما این ایستگاه پیاده شد، بدهکاریم!
ما به تمام زنان بدهکاریم. ما به آنها ، لذت ، شادی ، رقص ، امنیت ، آزادی ، رهایی ،خنده و خیلی چیزها بدهکاریم.
ما به زنان یک زندگی بدهکاریم . . .
محمد خادم صادق
از پیج سیمرغ
@adelehz
در این آخرین عصر جمعه ی پاییز امسال
آرزو کنم که انارهایت را چیده باشی و دانه هایشان را در ظرف بلور و گود زندگیت ریخته باشی.
آرزو کنم که شادی هایت مثل جوجه های تازه متولد شده پا به خانه ات گذاشته باشند و تو جوجه هایت را در این آخر پاییز شمرده باشی...
آرزو کنم که دلت مثل آخرین خرمالوی پاییز امسال رسیده و جاافتاده شده باشد و طعم گس ندهد...
آرزو کنم که پاییزت به خیر گذشته باشد و زمستانت هم خوش عبور کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
آرزو کنم که انارهایت را چیده باشی و دانه هایشان را در ظرف بلور و گود زندگیت ریخته باشی.
آرزو کنم که شادی هایت مثل جوجه های تازه متولد شده پا به خانه ات گذاشته باشند و تو جوجه هایت را در این آخر پاییز شمرده باشی...
آرزو کنم که دلت مثل آخرین خرمالوی پاییز امسال رسیده و جاافتاده شده باشد و طعم گس ندهد...
آرزو کنم که پاییزت به خیر گذشته باشد و زمستانت هم خوش عبور کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
و جهان روزی به پایان می رسد
اما هیچ کس نخواهید فهمید انارها چه شنیدند که دلشان ترک برداشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما هیچ کس نخواهید فهمید انارها چه شنیدند که دلشان ترک برداشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
@adelehz
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
@adelehz
یلدا یا شب چله طولانی ترین شب سال .پایان پاییز و آغاز زمستان سرد پیش رو..
صادقانه بگویم قصد داشتم برای یلدا مجموعه ای از عکس سفره های یلدایی را در کانال بگذارم اما ته دلم صاف نشد .
میدانم که این روزها کمی شرایط مالی مردم دشوارتر ست و شاید پشت این اکانت های مجازی آدمهای بسیاری باشند که توان انداختن سفره ی پر رنگ را نداشته باشند .این را هم میدانم که تمامش حاصل فقر ست وگرنه چه کسی ست که نخواهد کودکش شادمانه بر سر سفره ای پر بنشیند.
با این حال همراه با دعا برای پر بودن سفره ی همه ی ما آرزو میکنم زمستان پیش رو به خوشی و خیر از شهر هایمان عبور کند ..
یلدا مبارک
@adelehz
صادقانه بگویم قصد داشتم برای یلدا مجموعه ای از عکس سفره های یلدایی را در کانال بگذارم اما ته دلم صاف نشد .
میدانم که این روزها کمی شرایط مالی مردم دشوارتر ست و شاید پشت این اکانت های مجازی آدمهای بسیاری باشند که توان انداختن سفره ی پر رنگ را نداشته باشند .این را هم میدانم که تمامش حاصل فقر ست وگرنه چه کسی ست که نخواهد کودکش شادمانه بر سر سفره ای پر بنشیند.
با این حال همراه با دعا برای پر بودن سفره ی همه ی ما آرزو میکنم زمستان پیش رو به خوشی و خیر از شهر هایمان عبور کند ..
یلدا مبارک
@adelehz
و لسوف يعطيك ربك فترضي.
و خداوند به زودي "آنچنان"به تو عطا كند، كه تو "راضي"شوي. ( الضحي، آيه ٥)
@adelehz
و خداوند به زودي "آنچنان"به تو عطا كند، كه تو "راضي"شوي. ( الضحي، آيه ٥)
@adelehz
همه ی زنها عاشق رنگ قرمزهستند .نه چون رنگ زیبایی ست چون زنها به عشق،سیب سرخ،گل رز و رژ و پیراهن قرمز بیشتر ازهرکس دیگری علاقه دارند.چون زنها با رنگ سرخ زیباترند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
حق با عمویش بود. دلتنگی برای گذشته، مثل عشقبازی با زنی مرده بود، خیر و برکت نداشت.
گلی ترقی
@adelehz
گلی ترقی
@adelehz