فکرمیکنم خداوند
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
جمعه ها را دوست دارم.
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
ازبار غم جمعه عصر فقط میتوان با یک فنجان چای کنارشیرینی یادت ،کم کرد ودیگر هیچ..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
هیچ صبحی زشت نیست ...
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
هم زیباست هم غمگین ...
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
توی مهمونی بدون اجازه به چیزی
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
😁1
من هر روز از خیابانهای
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
دکتر گفت برای فراموش کردنت..
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
وقتی ظرف میشویی دعا کن. شکر کن به خاطر اینکه ظرفهایی داری که بشویی یعنی غذایی در کار بوده .یعنی کسی را سیر کردی .یعنی با محبت ،با عشق ،از یکی دو نفر مراقبت کردی... برایشان آشپزی کردی، میز چیدهای. تصور کن چند میلیون نفر در این لحظه ظرفی برای شستن ندارند یا کسی را ندارند که برایش میز بچینند.
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته ..😂😂این شیوه جدید اقناع کردنشه 😂
@adelehz
#پائولو_کوئلیو
پ.ن مامانم هرشب این و برام میفرسته ..😂😂این شیوه جدید اقناع کردنشه 😂
@adelehz