Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب زیبا ❤️🌙
@adelehz
@adelehz
فکرمیکنم خداوند
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
جمعه ها را دوست دارم.
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
ازبار غم جمعه عصر فقط میتوان با یک فنجان چای کنارشیرینی یادت ،کم کرد ودیگر هیچ..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
هیچ صبحی زشت نیست ...
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
هم زیباست هم غمگین ...
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
توی مهمونی بدون اجازه به چیزی
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
😁1
من هر روز از خیابانهای
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
بیشماری عبور میکنم ...هرکدام
مرا به جایی و مقصدی میرساتد
ولی دردآنجاست که ته هیچکدام
ازاین خیابانهای این شهربی رحم
تو مقصد نیستی
به تونمی رسم...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
دکتر گفت برای فراموش کردنت..
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
به یک باغ گل بروم ...
به اینجا آمدم ودیوانه شدم.
ازهر گلی بوی تو برمیخاست..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸