"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای دل به سرد مهری
دوران صبور باش...

رهی معیری

@adelehz
🍁دلم برای آزاده تنگ شده کاش بخونه و برگرده پیشم..
🍁دلم برای خودم تنگ شده
🍁دلم برای بی قراری هایش تنگ شده
🍁دلم برای تماس های مکررش برای قدم هایش
🍁دلم برای پاییزای خونه پدری تنگ شده
🍁دلم برای خنده های بی دلیل تنگ شده


هر برگ زرد یه دلتنگیه❤️
#دلم_تنگ_شده
@adelehz
🍁دلم برای روزای اول آشناییمون تنگ شده
🍁دلم برای دوسال پیش خودم تنگ شده .که دختر شاد و پر انرژی ای بودم. ولی حالا .....
🍁من دلم برای زندگی کردن تنگ شده
🍁دلم برای کامران تنگ‌شده ، برای اون روزهای بودنش، برای عاشقی های خودم دلتنگم !
🍁دلم برای باغهای انگور شهرم تنگ شده
🍁من مدتهاست که دلم برای هیچکس و هیچ چیز تنگ نمیشه ، کاملا بی حسم..
🍁دلم برای خودم تنگ شده...
🍁دلم برای یه پیام عاشقانه از طرف عشقم تنگ شده، عشقی که بامنه اما من تشنه حرفاشم دلتنگ محبتش! عزیزم ازم دریغ نکن من به محبتات نیاز دارم♥️


#دلم_تنگ_شده
هر برگ زرد یه دلتنگیه🍁❤️
@adelehz
امروز از بس خبر بد خوندم
حس میکنم دارم دیونه میشم
خدایا خودت به همه مون رحم کن
الهی امین‌...
@adelehz
مامانم ❤️😔
@adelehz
ما برای باتو بودن عمر خود را باختیم
بد نبود ای دوست گاهی هم تو دل می باختی




فاضل نظری
@adelehz
🍁دلم برای جوونی پدر ومادرم تنگ شده
🍁دلم برای مهربونی اون آدمی که الان سرسخت ترین آدم زندگیمه تنگ شده
🍁دلم برای روز های بی دغدغه ای تنگ شده که رمان میگرفتم دستم و ساعت ها هیچ فکری نداشتم
🍁دلم برای روح آزاد خودم تنگ شده
روحی که درگیر هیچ عشق نافرجامی نبود...
🍁دلم برای مهربونی و دل صاف خودم تنگ شده
...
زمان عوضمون نکرده
آدمهان که به هم رحم نمیکنن

#دلم_تنگ_شده
@adelehz
به خودت کمی اهمیت بده
وگرنه لا به لای زندگی از بین می روی
و هیچ کس هم نمی فهمد ...


جان ماکسول

@adelehz
خوبان فراوان دیده ام اما تو چیز دیگری ...
ناهار ظهر جمعه
نبودم نبود عکسش که هست 😬
@adelehz
عاشق
چه بخواهد چه نخواهد
میسوزد
گاه از نبودنش
گاه از بودن و مال او نبودنش
الهی عاشق شوی گاهی دعاست و گاهی نفرین ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تهران بدون تو خلوت ترین پایتخت دنیاست .
نه که خلوت باشد
تو که نباشی
انگار هیچ‌کس نیست .
هیچ کس که نباشد حتی تهران هم غریب می ماند..
#عادله_زمانی
📷غلام نجاتی
تهرانِ پاییزی
@adelehz
🍁دلم برای مادرم که هر وقت بهش احتیاج داشتم کنارم نبود..برای پدرم که هیچوقت دست روی سرم نکشید..هیچوقت کلمه دخترم و از زبونش نشنیدم..دلم برای همسری که نیست..فقط اسمه توی شناسنامه م..دلم برای داشتن یه دل شاد..تنگه..همیشه تنگ بوده‌..
🍁دلم برای مهدی تنگ شده برای حس امنیت و عشقی که با بودنش بهم میداد... گم شدم از وقتی رفته
🍁دلم برای کوچه های خلوت و باریک. سلام های گاه به گاهی که دو ناشناس بهم میگفتند، دلم برای صداقت و خلوص، دلم برای سادگی و دوستی ناب، دلم برای دست گرم رفاقت، برای بن بست کاهگلی عشق، برای احساس ناب گرم شدن دور بخاری مدرسه ، برای خجالتی شدن وقتی از کنار پسر همسایه رد میشدیم و گونه هامان گل می انداخت ،برای نامه های دزدکی ،برای قرارهای یواشکی ،برای عاشقی کردنهای الکی تنگ شده
🍁دلم برای پدرم💔
برای اون روزهایی، که روزهایِ خوبمون بود ولی نمیدونستم! تنگ شده...
دلم برای خودم تنگ شده!

🍁دلم برای مامانم تنگ شده
دلم برای اکبرم تنگ شده
دلم برای بابام تنگ شده
دنیام پر شده از دلتنگی...


🍁هر برگ زرد یه دلتنگیه❤️
#دلم_تنگ_شده
@adelehz
ای که می‌دانی
ندارم غیر درگاهت پناهی
دیگر از من برنگردان روی خود،
گاهی " نگاهی "..

اخوان ثالث
صبح شنبه بخیر
@adelehz
میگویند کلمه ها جان دارند .
آنان که خوب گویند خوب شنوند
و آنان که بد بر زبان آورند. بد بشنوند.
در مزرعه ی کلام و عملت هر چه بکاری برخواهی داشت .
اینکه چی میگویی به چه کسی میگویی تلخ میگویی یا شیرین به تو برمیگردد
بنگر که خواهی تلخ بشنوی یا شیرین
و آن گونه بر زبان آور...
#عادله_زمانی
@adelehz
عجب از عقل کسانی که مرا پند دهند
برو ای خواجه که عاشق نبود پندپذیر...

سعدی
@adelehz
مرا به بوی خوشَت
جان ببخش و زنده بدار
که از تو چیزی از این بیشتر
نمی خواهم

حسین منزوی
@adelehz