Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زن بودن کار سختی ست
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
https://i.instagram.com/mr.paper300/
آقای کاغذی دفترچه هاشو درخیابون میفروشه
بهش سر بزنید وبااون دراین راه قشنگ همراه بشید 🌹🌹
@adelehz
آقای کاغذی دفترچه هاشو درخیابون میفروشه
بهش سر بزنید وبااون دراین راه قشنگ همراه بشید 🌹🌹
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب زیبا ❤️🌙
@adelehz
@adelehz
فکرمیکنم خداوند
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
جمعه ها را دوست دارم.
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
ازبار غم جمعه عصر فقط میتوان با یک فنجان چای کنارشیرینی یادت ،کم کرد ودیگر هیچ..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
هیچ صبحی زشت نیست ...
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
هم زیباست هم غمگین ...
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
توی مهمونی بدون اجازه به چیزی
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
دست نمیزنی !
سرو صدا هم نمیکنی !
وگرنه وقتی برگردیم فلفل تو دهنت میریزم😂😡
@adelehz🍂🌸
😁1