Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق زیباست ...
درهر سنی...
پ.ن امروز ایستگاه مترو،خانومی حالش بد
شده بود و همسرش عاشقانه داشت نوازشش میکرد..ومن ایمان دارم این قوی ترین دارو دنیاست.
@adelehz
درهر سنی...
پ.ن امروز ایستگاه مترو،خانومی حالش بد
شده بود و همسرش عاشقانه داشت نوازشش میکرد..ومن ایمان دارم این قوی ترین دارو دنیاست.
@adelehz
بازگرد
به فکر من نیستی
به گلهای کنار پنجره فکر کن
پوسیدند ازبس روی ماهت را ندیدند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به فکر من نیستی
به گلهای کنار پنجره فکر کن
پوسیدند ازبس روی ماهت را ندیدند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به آینده امیدوارباش...
خدا همیشه بهترین انتخاب ها
رابرایت کنارگذاشته است.
به اواعتماد داشته باش
اندکی صبر...
@adelehz
خدا همیشه بهترین انتخاب ها
رابرایت کنارگذاشته است.
به اواعتماد داشته باش
اندکی صبر...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زن بودن کار سختی ست
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
https://i.instagram.com/mr.paper300/
آقای کاغذی دفترچه هاشو درخیابون میفروشه
بهش سر بزنید وبااون دراین راه قشنگ همراه بشید 🌹🌹
@adelehz
آقای کاغذی دفترچه هاشو درخیابون میفروشه
بهش سر بزنید وبااون دراین راه قشنگ همراه بشید 🌹🌹
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب زیبا ❤️🌙
@adelehz
@adelehz
فکرمیکنم خداوند
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
وقتی بوسه پیشانی را آفرید.
باخودش گفت : چیزی
مقدس ترازاین برای هیچ زنی
نخواهد آمد...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
جمعه ها را دوست دارم.
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
حس میکنم سر خدا ،جمعه ها خلوت تر است.
بیشتر به حرفهایم گوش میکند...
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
ازبار غم جمعه عصر فقط میتوان با یک فنجان چای کنارشیرینی یادت ،کم کرد ودیگر هیچ..
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
#عادله_زمانی
@adelehz🍂🌸
هیچ صبحی زشت نیست ...
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
با گفتن الهی به امید تو
زیباترش کنیم.🌞
صبح شنبه بریم برکت مون و از خداجون بگیریم🌞❤️
@adelehz🍂🌸
هم زیباست هم غمگین ...
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz
ولی آرامش اون دوتا حیوون بی نهایت
قشنگه ❤️❤️
خدا،نگاهدار همه ی آدم مهربونای دنیا باشه
@adelehz