امروز روز جهانی مجردهاست .
روز آدمهایی که هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به رویاهایشان دارند .
هنوز درگیر خوب و بدهای یک ازدواج نیستند.فکر وام و قسط و آینده هیچ فرزندی درگیرشدن نکرده .نباید بخاطر رفت و امدهایشان به کسی پاسخ بدهند.
مجبور به پوشیدن هیچ حلقه ای نیستند .
خواهر شوهر یا باجناق کابوس شان نیست .
و قرار نیست از عقوبت درگیری با مادر زن و مادرشوهر بترسند .
و از همه چیز مهم تر این که مجردها میتوانند هرکس را که دلشان بخواهد دوست داشته باشند .
این ها را نگفتم که بگویم دنیای متاهلی بدست .نه متاهل ها هم خوشبختی های خودشان را دارند یحتمل
خواستم بگویم دنیای امروز دنیای متفاوتی از دیروزست امروز موفقیت افراد تنها با ازدواجشان ارزشیابی نمی شود و اصولا بسیاری اصلا تاهل را شرط موفق بودن نمی دانند با این وجود حتی اگر تاهل را شاخص مهمی در نظر بگیریم بازهم تاهلی ارزشمند و باعث به کمال رسیدن ست که در ان هر دو طرف شاد و راضی و عاشق باشند.حالا این ازدواج موفق در چه سنی رخ دهد آنقدرها بنظرم مهم نیست.
صرفا متاهل شدم یک موفقیت به حساب نمی آید. بلکه تاهلی که بتواند سالها به طول انجامد و در آن هیچ کدام از طرفین احساس بازنده بودن نداشته باشند ، ارزشمند ست.
بهر روی روز مجردها مبارک
قدر خانه های پدری را بدانید
هیچ جای دیگر دنیا خانه ی پدری نمی شود ...
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
روز آدمهایی که هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به رویاهایشان دارند .
هنوز درگیر خوب و بدهای یک ازدواج نیستند.فکر وام و قسط و آینده هیچ فرزندی درگیرشدن نکرده .نباید بخاطر رفت و امدهایشان به کسی پاسخ بدهند.
مجبور به پوشیدن هیچ حلقه ای نیستند .
خواهر شوهر یا باجناق کابوس شان نیست .
و قرار نیست از عقوبت درگیری با مادر زن و مادرشوهر بترسند .
و از همه چیز مهم تر این که مجردها میتوانند هرکس را که دلشان بخواهد دوست داشته باشند .
این ها را نگفتم که بگویم دنیای متاهلی بدست .نه متاهل ها هم خوشبختی های خودشان را دارند یحتمل
خواستم بگویم دنیای امروز دنیای متفاوتی از دیروزست امروز موفقیت افراد تنها با ازدواجشان ارزشیابی نمی شود و اصولا بسیاری اصلا تاهل را شرط موفق بودن نمی دانند با این وجود حتی اگر تاهل را شاخص مهمی در نظر بگیریم بازهم تاهلی ارزشمند و باعث به کمال رسیدن ست که در ان هر دو طرف شاد و راضی و عاشق باشند.حالا این ازدواج موفق در چه سنی رخ دهد آنقدرها بنظرم مهم نیست.
صرفا متاهل شدم یک موفقیت به حساب نمی آید. بلکه تاهلی که بتواند سالها به طول انجامد و در آن هیچ کدام از طرفین احساس بازنده بودن نداشته باشند ، ارزشمند ست.
بهر روی روز مجردها مبارک
قدر خانه های پدری را بدانید
هیچ جای دیگر دنیا خانه ی پدری نمی شود ...
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
درهر سرزمینی که جسمم زندگی کند
من ایمان دارم روحم میان کوچه باغهای خانه
پدری روزگار میگذراند..
به این بیش ازهرچیزی ایمان دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من ایمان دارم روحم میان کوچه باغهای خانه
پدری روزگار میگذراند..
به این بیش ازهرچیزی ایمان دارم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یه حقیقتی وجود دارد که نمیشود انکارش کرد
ما وقتی عاشقیم زیباتریم.
خیلی زیباتر...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما وقتی عاشقیم زیباتریم.
خیلی زیباتر...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی حس میکنی نیاز داری بهت توجه بشه 😔
@adelehz
@adelehz
پُک زدن به سیگار هیچ معنایی ندارد الّا نوعی لجاجت با خود،
و حتی لجاجت در تداوم ِ نوعی عادت.
عجیب ترین خوی ِ آدمی این است که می داند
فعلی بد و آسیب رسان است، اما آن را انجام می دهد و به کرات هم.
هر آدمی ، دانسته و ندانسته،
به نوعی در لجاجت و تعارض با خود بسر می برد،
و هیچ دیگری ویرانگرتر از خود ِ آدمی نسبت به خودش نیست.
👤محموددولت آبادی
@adelehz
و حتی لجاجت در تداوم ِ نوعی عادت.
عجیب ترین خوی ِ آدمی این است که می داند
فعلی بد و آسیب رسان است، اما آن را انجام می دهد و به کرات هم.
هر آدمی ، دانسته و ندانسته،
به نوعی در لجاجت و تعارض با خود بسر می برد،
و هیچ دیگری ویرانگرتر از خود ِ آدمی نسبت به خودش نیست.
👤محموددولت آبادی
@adelehz
عجب از عشق هایی
که دیر به سراغ آدم می آید
یا نا وقت ..
این ها از عشقهای سوخته و یا بی ثمر بسیار
عذاب آور ترند
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
که دیر به سراغ آدم می آید
یا نا وقت ..
این ها از عشقهای سوخته و یا بی ثمر بسیار
عذاب آور ترند
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی وقتها بدون اینکه بخواهی دیر می رسی
به بودنش دیر میرسی
کسی دیگر آن میانه ایستاده ست که از تو زودتر دلش را برده
وقتی به دیر رسیدنت فکر میکنی
دلت میخواهد تمام ساعتهای جهان متوقف شوند
اما خودت هم میدانی جنونی محال ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
به بودنش دیر میرسی
کسی دیگر آن میانه ایستاده ست که از تو زودتر دلش را برده
وقتی به دیر رسیدنت فکر میکنی
دلت میخواهد تمام ساعتهای جهان متوقف شوند
اما خودت هم میدانی جنونی محال ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔1
به خانه های قدیمی فکر میکنم. به اینکه چه چیزها دیده اند چه حرفها شنیده اند .
خانه ای قدیمی اگر بودم احتمالا عشقبازی های نهانی میان سردابه ها شاید بیادم می ماند.
شاید عروسی ها و بزم ها شاید شراب هایی که در پیاله ها ریخته می شد را یاد می آوردم.
شاید صدای قرآن خواندن ملا در ختم صاحبخانه در ذهنم می ماند .
شاید برفها را و بهارها ،گلها را و خزان ها به یادم می آمد.. شاید صدای اولین کودک خانه شاید هم گریه ی دخترکی از خانه که به زور به خانه ی بخت می فرستادنش...
خانه ای قدیمی اگر بودم چه بیادم می ماند؟چه بیاد می آوردم؟
خدا می داند
خانه ای قدیمی اگر بودم شاید عاشق یک نفر از ساکنان میشدم و صدها سال بعد رفتنش هنوز صدایش را بیاد می آوردم...
#عادله_زمانی
عکس از خودم
خانه ی تاریخی عطار باشی
هرات افغانستان
@adelehz
خانه ای قدیمی اگر بودم احتمالا عشقبازی های نهانی میان سردابه ها شاید بیادم می ماند.
شاید عروسی ها و بزم ها شاید شراب هایی که در پیاله ها ریخته می شد را یاد می آوردم.
شاید صدای قرآن خواندن ملا در ختم صاحبخانه در ذهنم می ماند .
شاید برفها را و بهارها ،گلها را و خزان ها به یادم می آمد.. شاید صدای اولین کودک خانه شاید هم گریه ی دخترکی از خانه که به زور به خانه ی بخت می فرستادنش...
خانه ای قدیمی اگر بودم چه بیادم می ماند؟چه بیاد می آوردم؟
خدا می داند
خانه ای قدیمی اگر بودم شاید عاشق یک نفر از ساکنان میشدم و صدها سال بعد رفتنش هنوز صدایش را بیاد می آوردم...
#عادله_زمانی
عکس از خودم
خانه ی تاریخی عطار باشی
هرات افغانستان
@adelehz
گلهای روی مزار یک سرباز در انگلیس
گم میشده و وقتی علت و جستجو کردند کاشف به عمل اومده که ایشون❤️گلها رو برمیداشته و میبرده تا لونه بسازه
و چه آشیانه ی قشنگی هم ساخته انصافا خوش سلیقه❤️😍
@adelehz
گم میشده و وقتی علت و جستجو کردند کاشف به عمل اومده که ایشون❤️گلها رو برمیداشته و میبرده تا لونه بسازه
و چه آشیانه ی قشنگی هم ساخته انصافا خوش سلیقه❤️😍
@adelehz