"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دختران دنیا
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
کاش روزی
بتوانیم درک کنیم ..که هر آدمی مشکلات
خودش را دارد.بخاطر ظاهر زیبای زندگی
دیگران عمرمان را به حسرت نگذرانیم.
حسرت تماشای ویترین زیبای زندگی دیگران
@adelehz
"لب های سرخ" و "طره ی افشان" که جای خود
دنیا "غزل" نداشت اگر دختری نبود

#محمدمهدی_درویش_زاده

@adelehz
روز دختر مبارک ...😊❤️💋🐣💍
ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک،

به من هر آن که نزدیک،
از او جدا، جدا من ...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یعنی الان با کی داره آشغالا رو بهم میریزه ؟؟😔
@adelehz
وقتی یک استودیو وجمعی از هنرمندان اینطوری محبت دارند. به افرادی که کارهاشونو دنبال میکنند...سپاس
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بدی شب همین است.
که بیشتر بیاد آدمها،جاها و روزهایی
می افتیم که نباید...
شب بخیر وآرامش❤️🌙⭐️
@adelehz
لبخند بزن
بگذار صبح ازخانه ما
آغازشود...
صبح به خیر❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عصر باشد
من باشم و یک لیوان چای
و مهمانی ناخوانده که
شبیه تو باشد ...
@adelehz
عشق زیباست ...
درهر سنی...
پ.ن امروز ایستگاه مترو،خانومی حالش بد
شده بود و همسرش عاشقانه داشت نوازشش میکرد..ومن ایمان دارم این قوی ترین دارو دنیاست.
@adelehz
بازگرد
به فکر من نیستی
به گلهای کنار پنجره فکر کن
پوسیدند ازبس روی ماهت را ندیدند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به آینده امیدوارباش...
خدا همیشه بهترین انتخاب ها
رابرایت کنارگذاشته است.
به اواعتماد داشته باش
اندکی صبر...
@adelehz
زن بودن کار سختی ست
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz
میخوام بهتون هنرمندی ومعرفی کنم که امروز تو خیابون دیدمش ..برام خیلی جالب بود دیدن یک هنرمند با انبوه رنگ میون اینهمه حس های خاکستری خیابون خیلی قشنگ بود.
این شما واین آقای کاغذی 👇👇
https://i.instagram.com/mr.paper300/
آقای کاغذی دفترچه هاشو درخیابون میفروشه
بهش سر بزنید وبااون دراین راه قشنگ همراه بشید 🌹🌹
@adelehz
موزیک امشب قطعه "تا بهار دلنشین "از علی زند وکیلی
خیلی بازخوانی قشنگیه❤️🎼🌙🌛
@adelehz
مرا بختی سحر خیز است
ازآن پیشانی روشن
تومی آیی ومیتابی به صبح
جمعه های من ...
@adelehz🍂🌸
زنده بمان قاتل دلخواهِ من ...

#علیرضا_آذر

@adelehz🍂🌸