"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram

به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را...!

حسين اسرافيلى

دلبرانه های پاییز
اسما
رابر کرمان


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغوش های بی دلیل خیلی باارزشند 😍
@adelehz
دوستت دارم‌
ولی به دوست داشتنت محتاج نیستم
شاید دلیل با ارزش بودنش همین باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
خدایا ما دستمان کوتاه ست
به خودت می سپاریم
خودت پاسخ ها را بده
به خوبها به خوبی خودت
و به بدها به بدی خودشان
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
چشم تو شهر فرنگی ست که دیدن دارد
دیدمت خوب دلم حس پریدن دارد
حرف ها میزند از دور نگاهت با من
برق چشمان تو الحق که شنیدن دارد
قاف امیدی و پاهای من دیوانه
در رسیدن به شما عزم دویدن دارد

👤حسین دهلوی
@adelehz
رويای آشنـــای شب و روز عمـــر من
در خواب‌های كودكی‌ام ديده‌ام تو را

قیصر امین پور

دلبرانه های پاییز
طیبه
دانشگاه فردوسی مشهد

@adelehz
ئەم پاییزە
هەر خەریکی کۆکردنەوەی
وشە ئەبم
بۆ ئەوەی کاتێ زستان هات
من درێژترین قەسیدە
بۆ خۆشەویستیت بنووسم...
🍂شیرکۆ بێکەس

در این پاییز،
مشغول جمع کردن
کلمات و واژه ها می شوم
تا زمانی که زمستان از راه رسید
من طولانی ترین قصیده را
برای دوست داشتن تو بنویسم...

دلبرانه های پاییز
نگین از سنندج
@adelehz
آدرس و شماره تلفن گرم‌خانه‌های تهران👌

اگر در سرمای تهران بی‌خانمان دیدید نزدیک‌ترین گرم‌خانه را به او پیشنهاد کنید .

#شما_فرستادین
@adelehz
صبح روز تعطیل
میانه ی پاییزی سرد
سفره هاتون پر برکت
رونق ها شامل زندگی تون...
دلبرانه های پاییز
علی
ارتفاعات فیلبند
@adelehz
زلزله منتظره هوا سرد بشه بعد بیاد 😒
@adelehz
میگفت : گناه کاری !
حق داشت...
گناهم دوست داشتن او بود....
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم " pinned «https://instagram.com/_u/adeleh.z_e صفحه اینستاگرام زنی که گم‌کردم ❤️»
عطرت را جا گذاشته ای میان زندگیم.
میان خیابان یک آن باد می وزد و عطرت ازجایی به مشامم می رسد یکه میخورم...
عطرها عجیب بی رحمند
#عادله_زمانی
@adelehz
یه زمانی غذا رو دور هم ، سر سفره خوردن حرمت داشت
ولی الان هر کی ی بشقاب دستش میگیره همینجوری که داره گوشیش رو چک میکنه میره تو اتاقش تازه پیغامم میده عههه یادم رفت ی لیوان اب میاری

این و یه جا خوندم
برام سوال شد که بدونم چند درصد الان اینطورن؟

× سوز سرما ×
@adelehz
هنوزهم برای شام یا ناهار همه ی خانواده دور یه سفره جمع میشید؟
anonymous poll

بله سعی میکنیم همه باهم و مثل یه خانواده غذا بخوریم – 96
👍👍👍👍👍👍👍 89%

نه هرکس خودش غذاشو میبره و میخوره – 12
👍 11%

👥 108 people voted so far. Poll closed.
باید جهان را بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ای
تحویل بدهی
خواه با فرزندی خوب،
یا باغچه‌ای سرسبز...
اگر فقط یک نفر با بودن تو
ساده‌تر نفس کشید،
یعنی تو موفق شده‌ای
مارکز


دلبرانه های پاییز
علی
ارتفاعات فیلبند

صبح به خیر ❤️

@adelehz