محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را...!
حسين اسرافيلى
دلبرانه های پاییز
اسما
رابر کرمان
@adelehz
به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را...!
حسين اسرافيلى
دلبرانه های پاییز
اسما
رابر کرمان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغوش های بی دلیل خیلی باارزشند 😍
@adelehz
@adelehz
خدایا ما دستمان کوتاه ست
به خودت می سپاریم
خودت پاسخ ها را بده
به خوبها به خوبی خودت
و به بدها به بدی خودشان
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
به خودت می سپاریم
خودت پاسخ ها را بده
به خوبها به خوبی خودت
و به بدها به بدی خودشان
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
چشم تو شهر فرنگی ست که دیدن دارد
دیدمت خوب دلم حس پریدن دارد
حرف ها میزند از دور نگاهت با من
برق چشمان تو الحق که شنیدن دارد
قاف امیدی و پاهای من دیوانه
در رسیدن به شما عزم دویدن دارد
👤حسین دهلوی
@adelehz
دیدمت خوب دلم حس پریدن دارد
حرف ها میزند از دور نگاهت با من
برق چشمان تو الحق که شنیدن دارد
قاف امیدی و پاهای من دیوانه
در رسیدن به شما عزم دویدن دارد
👤حسین دهلوی
@adelehz
رويای آشنـــای شب و روز عمـــر من
در خوابهای كودكیام ديدهام تو را
قیصر امین پور
دلبرانه های پاییز
طیبه
دانشگاه فردوسی مشهد
@adelehz
در خوابهای كودكیام ديدهام تو را
قیصر امین پور
دلبرانه های پاییز
طیبه
دانشگاه فردوسی مشهد
@adelehz
ئەم پاییزە
هەر خەریکی کۆکردنەوەی
وشە ئەبم
بۆ ئەوەی کاتێ زستان هات
من درێژترین قەسیدە
بۆ خۆشەویستیت بنووسم...
🍂شیرکۆ بێکەس
در این پاییز،
مشغول جمع کردن
کلمات و واژه ها می شوم
تا زمانی که زمستان از راه رسید
من طولانی ترین قصیده را
برای دوست داشتن تو بنویسم...
دلبرانه های پاییز
نگین از سنندج
@adelehz
هەر خەریکی کۆکردنەوەی
وشە ئەبم
بۆ ئەوەی کاتێ زستان هات
من درێژترین قەسیدە
بۆ خۆشەویستیت بنووسم...
🍂شیرکۆ بێکەس
در این پاییز،
مشغول جمع کردن
کلمات و واژه ها می شوم
تا زمانی که زمستان از راه رسید
من طولانی ترین قصیده را
برای دوست داشتن تو بنویسم...
دلبرانه های پاییز
نگین از سنندج
@adelehz
آدرس و شماره تلفن گرمخانههای تهران👌
اگر در سرمای تهران بیخانمان دیدید نزدیکترین گرمخانه را به او پیشنهاد کنید .
#شما_فرستادین
@adelehz
اگر در سرمای تهران بیخانمان دیدید نزدیکترین گرمخانه را به او پیشنهاد کنید .
#شما_فرستادین
@adelehz
صبح روز تعطیل
میانه ی پاییزی سرد
سفره هاتون پر برکت
رونق ها شامل زندگی تون...
دلبرانه های پاییز
علی
ارتفاعات فیلبند
@adelehz
میانه ی پاییزی سرد
سفره هاتون پر برکت
رونق ها شامل زندگی تون...
دلبرانه های پاییز
علی
ارتفاعات فیلبند
@adelehz
"زنی کهگم کردم " pinned «https://instagram.com/_u/adeleh.z_e صفحه اینستاگرام زنی که گمکردم ❤️»