This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه کسی ست که نداند هرکدام ما عیبهایی داریم .عیبهای ریز و درشت گاهی خودمان از ایراداتمان خجالت زده میشویم اما کنترل همه چیز که همیشه دست ما نیست.
ولی واقعیت این ست که ما به دوستانی در زندگی مان نیاز داریم تا عیبهایمان را مثل یک سمباده صیقل دهند تا آنقدر ها هم تیز و آزار دهنده به نظر نیایند دوستانی که مارا دوست داشته باشند وبرای کاستی هایمان رهایمان نکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی واقعیت این ست که ما به دوستانی در زندگی مان نیاز داریم تا عیبهایمان را مثل یک سمباده صیقل دهند تا آنقدر ها هم تیز و آزار دهنده به نظر نیایند دوستانی که مارا دوست داشته باشند وبرای کاستی هایمان رهایمان نکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مولانامیگوید
عزیزانم را
نه در قلبم دوست میدارم
نه درذهنم
چون ممکن است
قلبم ازحرکت بیفتد
وذهنم دچار فراموشی شود
دوستانم رابا روحم
دوست میدارم چون نه
فراموش میکندونه ازحرکت می افتد
#شما_فرستادین
@adelehz
عزیزانم را
نه در قلبم دوست میدارم
نه درذهنم
چون ممکن است
قلبم ازحرکت بیفتد
وذهنم دچار فراموشی شود
دوستانم رابا روحم
دوست میدارم چون نه
فراموش میکندونه ازحرکت می افتد
#شما_فرستادین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعضی آدمها فراموش نمیشوند.انقدرخوبند که نمیتوانی فراموششان کنی.انگار که بهارند..همیشه دلت میخواهدشان.بعضی آدمها نایابند اگر یکی شان را داری یعنی ثروتمندترینی و بکوش ثروتت را ازدست ندهی.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
➰محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
[محمد صالحعلاء]
@adelehz
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
[محمد صالحعلاء]
@adelehz
مادر بزرگم رسماً عاشق پدر بزرگم بود.
یک روز به او گفتم حیف اینهمه احساست، پدر بزرگ من مگر چه دارد که تو از او امام زاده نزد فرزندان و نوه و نبیرههایت درست کردهای؟!!!
مادر بزرگ اخم دلپذیری به من کرد و گفت:
دلسوز نیست که هست، حواسش به قرص و دواهای من نیست که هست، از جوانیام تا کنون نه در مطبخ ماچم کرد نه هرگز کنار مردم خوارم کرد. پدر بزرگ تو داناست! نمیفهمی دختر، داناست. او مرا میفهمد رگ خواب مرا میداند خلق و خوی مرا میداند.
من ماتم برده بود!
سه روز بود که کتاب هنر عشق ورزیدن "اریک فروم" را میخواندم و یک بخشش را نمیفهمیدم!!!
"چهار عنصر عشق: دلسوزی، احساس مسئولیت، احترام و دانایی است!!!
مادر بزرگ بیسواد من حرفهای" اریک فروم" را برایم چه شیرین تحلیل و بررسی کرده بود.
به همین سادگی!!!🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
یک روز به او گفتم حیف اینهمه احساست، پدر بزرگ من مگر چه دارد که تو از او امام زاده نزد فرزندان و نوه و نبیرههایت درست کردهای؟!!!
مادر بزرگ اخم دلپذیری به من کرد و گفت:
دلسوز نیست که هست، حواسش به قرص و دواهای من نیست که هست، از جوانیام تا کنون نه در مطبخ ماچم کرد نه هرگز کنار مردم خوارم کرد. پدر بزرگ تو داناست! نمیفهمی دختر، داناست. او مرا میفهمد رگ خواب مرا میداند خلق و خوی مرا میداند.
من ماتم برده بود!
سه روز بود که کتاب هنر عشق ورزیدن "اریک فروم" را میخواندم و یک بخشش را نمیفهمیدم!!!
"چهار عنصر عشق: دلسوزی، احساس مسئولیت، احترام و دانایی است!!!
مادر بزرگ بیسواد من حرفهای" اریک فروم" را برایم چه شیرین تحلیل و بررسی کرده بود.
به همین سادگی!!!🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
کیانو ریورز ۵۵ساله و دوست دختر ۴۶ ساله اش بعد از ده سال رابطه دوستی و همکاری
این دومین رابطه جدی ریورز بعد از سالها ست اولین عشق او در ۲۸ سالگی براثر تصادف درگذشت.
چندتا چیز از این عکس یاد بگیریم
اولا عشق و رابطه ی درست سن و سال نداره پس نشینید جوش بزنید که سن تون رفت بالا و نیمه گمشده تون و پیدا نکردید.
دوما در شخصیت یک آدم میتونه چیزی باشه که طرف مقابل و راضی کنه صدها نفر بهتر از اون رو از نظر ظاهر یا بقیه جوانب ظاهری نادیده بگیره.
سوما تنها موندن بهتر ازیک رابطه اشتباه ست .
همین
@adelehz
این دومین رابطه جدی ریورز بعد از سالها ست اولین عشق او در ۲۸ سالگی براثر تصادف درگذشت.
چندتا چیز از این عکس یاد بگیریم
اولا عشق و رابطه ی درست سن و سال نداره پس نشینید جوش بزنید که سن تون رفت بالا و نیمه گمشده تون و پیدا نکردید.
دوما در شخصیت یک آدم میتونه چیزی باشه که طرف مقابل و راضی کنه صدها نفر بهتر از اون رو از نظر ظاهر یا بقیه جوانب ظاهری نادیده بگیره.
سوما تنها موندن بهتر ازیک رابطه اشتباه ست .
همین
@adelehz
محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را...!
حسين اسرافيلى
دلبرانه های پاییز
اسما
رابر کرمان
@adelehz
به دنبال تو می گردم
نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم
مدار کهکشانت را...!
حسين اسرافيلى
دلبرانه های پاییز
اسما
رابر کرمان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آغوش های بی دلیل خیلی باارزشند 😍
@adelehz
@adelehz
خدایا ما دستمان کوتاه ست
به خودت می سپاریم
خودت پاسخ ها را بده
به خوبها به خوبی خودت
و به بدها به بدی خودشان
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
به خودت می سپاریم
خودت پاسخ ها را بده
به خوبها به خوبی خودت
و به بدها به بدی خودشان
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
چشم تو شهر فرنگی ست که دیدن دارد
دیدمت خوب دلم حس پریدن دارد
حرف ها میزند از دور نگاهت با من
برق چشمان تو الحق که شنیدن دارد
قاف امیدی و پاهای من دیوانه
در رسیدن به شما عزم دویدن دارد
👤حسین دهلوی
@adelehz
دیدمت خوب دلم حس پریدن دارد
حرف ها میزند از دور نگاهت با من
برق چشمان تو الحق که شنیدن دارد
قاف امیدی و پاهای من دیوانه
در رسیدن به شما عزم دویدن دارد
👤حسین دهلوی
@adelehz