Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدم ها،همیشه آن چیزی که نشان می دهند نیستند.تو نمیدانی در پس سلام صبح بخیر همکارت،چه شبی ایستاده ست.نمیدانی او دیشب چندبار ازخواب پریده و ناخودآگاه اشک ریخته ست.
تونمیدانی در پس گریه ی نوزاد همسایه ات چه غمی نشسته ست .همسایه ات که کودکی بیمار دارد و جیبی خالی برای درمانش.
تونمیدانی در پس لبخند همکلاسی ات ممکن ست چه بغضی باشد از گرفتاری ها و مشکلاتش .
وقتی خواهرت جواب پیامت را با استیکری خندان میدهد شاید حتی نتوانی حدس بزنی شب گذشته او وهمسرش چه طوفانی از دعوا را پشت سر گذاشته اند.
بله،آدم ها با لبخندها و سکوت کردنشان شناخته نمیشوند.لذا هرآدمی که میبینی درجنگ ست گاهی درون خودش،گاهی درون خانه اش .درون بودنش..
آدمها را درک کن.لازم نیست لباس پیامبری بپوشی و برای همه شان معجزه کنی.نه این کارتونیست .اما می توانی درک شان کنی ، به آنها حس همدلی بدهی اگر ازمشکلاتشان برایت گفتند باتمام قوا سعی نکن به آنها بفهمانی که وضعیت توبدترست یا باید شاکرباشند و خیلی ازآنها بدترها هم وجود دارد.برای هرآدمی مشکلش شاید بزرگترین گرفتاری دنیا باشد.به آنها بگو میدانی که مشکلشان بزرگ ست.اینکه تویک قهرمانی که درچنین شرایطی جلومی روی اینکه باور داری میتوانند این راهم بگذرانند.
رفیق
آدمها به امید زنده اند.به اینکه بدانند قوی هستند این باور را ازانها نگیر امید را ازآدم ها نگیر ماهی بیرون افتاده از آب را به تنگ بگردان..چرا که کسی که ازمشکلاتش برایت میگوید نه نصحیت میخواهد نه کلاه ازسربرداشتن او فقط نیازدارد تا تو بغلش کنی وبگویی که تو یک قهرمانی..بدون شک
#عادله_زمانی
@adelehz
تونمیدانی در پس گریه ی نوزاد همسایه ات چه غمی نشسته ست .همسایه ات که کودکی بیمار دارد و جیبی خالی برای درمانش.
تونمیدانی در پس لبخند همکلاسی ات ممکن ست چه بغضی باشد از گرفتاری ها و مشکلاتش .
وقتی خواهرت جواب پیامت را با استیکری خندان میدهد شاید حتی نتوانی حدس بزنی شب گذشته او وهمسرش چه طوفانی از دعوا را پشت سر گذاشته اند.
بله،آدم ها با لبخندها و سکوت کردنشان شناخته نمیشوند.لذا هرآدمی که میبینی درجنگ ست گاهی درون خودش،گاهی درون خانه اش .درون بودنش..
آدمها را درک کن.لازم نیست لباس پیامبری بپوشی و برای همه شان معجزه کنی.نه این کارتونیست .اما می توانی درک شان کنی ، به آنها حس همدلی بدهی اگر ازمشکلاتشان برایت گفتند باتمام قوا سعی نکن به آنها بفهمانی که وضعیت توبدترست یا باید شاکرباشند و خیلی ازآنها بدترها هم وجود دارد.برای هرآدمی مشکلش شاید بزرگترین گرفتاری دنیا باشد.به آنها بگو میدانی که مشکلشان بزرگ ست.اینکه تویک قهرمانی که درچنین شرایطی جلومی روی اینکه باور داری میتوانند این راهم بگذرانند.
رفیق
آدمها به امید زنده اند.به اینکه بدانند قوی هستند این باور را ازانها نگیر امید را ازآدم ها نگیر ماهی بیرون افتاده از آب را به تنگ بگردان..چرا که کسی که ازمشکلاتش برایت میگوید نه نصحیت میخواهد نه کلاه ازسربرداشتن او فقط نیازدارد تا تو بغلش کنی وبگویی که تو یک قهرمانی..بدون شک
#عادله_زمانی
@adelehz
انتظار همیشه راه چاره نیست
برای کسی که قرار نیست برگردد
اگر انگورباشی و شراب هم شوی معجزه ای رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
مریم
شیراز
@adelehz
برای کسی که قرار نیست برگردد
اگر انگورباشی و شراب هم شوی معجزه ای رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
مریم
شیراز
@adelehz
از بس که قشنگودلنشین می خندی
انگار که دشت زعفران ،گل کرده...
دلبرانه های پاییز
اورانوس
کرمان
@adelehz
انگار که دشت زعفران ،گل کرده...
دلبرانه های پاییز
اورانوس
کرمان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه کسی ست که نداند هرکدام ما عیبهایی داریم .عیبهای ریز و درشت گاهی خودمان از ایراداتمان خجالت زده میشویم اما کنترل همه چیز که همیشه دست ما نیست.
ولی واقعیت این ست که ما به دوستانی در زندگی مان نیاز داریم تا عیبهایمان را مثل یک سمباده صیقل دهند تا آنقدر ها هم تیز و آزار دهنده به نظر نیایند دوستانی که مارا دوست داشته باشند وبرای کاستی هایمان رهایمان نکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی واقعیت این ست که ما به دوستانی در زندگی مان نیاز داریم تا عیبهایمان را مثل یک سمباده صیقل دهند تا آنقدر ها هم تیز و آزار دهنده به نظر نیایند دوستانی که مارا دوست داشته باشند وبرای کاستی هایمان رهایمان نکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مولانامیگوید
عزیزانم را
نه در قلبم دوست میدارم
نه درذهنم
چون ممکن است
قلبم ازحرکت بیفتد
وذهنم دچار فراموشی شود
دوستانم رابا روحم
دوست میدارم چون نه
فراموش میکندونه ازحرکت می افتد
#شما_فرستادین
@adelehz
عزیزانم را
نه در قلبم دوست میدارم
نه درذهنم
چون ممکن است
قلبم ازحرکت بیفتد
وذهنم دچار فراموشی شود
دوستانم رابا روحم
دوست میدارم چون نه
فراموش میکندونه ازحرکت می افتد
#شما_فرستادین
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعضی آدمها فراموش نمیشوند.انقدرخوبند که نمیتوانی فراموششان کنی.انگار که بهارند..همیشه دلت میخواهدشان.بعضی آدمها نایابند اگر یکی شان را داری یعنی ثروتمندترینی و بکوش ثروتت را ازدست ندهی.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
➰محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
[محمد صالحعلاء]
@adelehz
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
[محمد صالحعلاء]
@adelehz
مادر بزرگم رسماً عاشق پدر بزرگم بود.
یک روز به او گفتم حیف اینهمه احساست، پدر بزرگ من مگر چه دارد که تو از او امام زاده نزد فرزندان و نوه و نبیرههایت درست کردهای؟!!!
مادر بزرگ اخم دلپذیری به من کرد و گفت:
دلسوز نیست که هست، حواسش به قرص و دواهای من نیست که هست، از جوانیام تا کنون نه در مطبخ ماچم کرد نه هرگز کنار مردم خوارم کرد. پدر بزرگ تو داناست! نمیفهمی دختر، داناست. او مرا میفهمد رگ خواب مرا میداند خلق و خوی مرا میداند.
من ماتم برده بود!
سه روز بود که کتاب هنر عشق ورزیدن "اریک فروم" را میخواندم و یک بخشش را نمیفهمیدم!!!
"چهار عنصر عشق: دلسوزی، احساس مسئولیت، احترام و دانایی است!!!
مادر بزرگ بیسواد من حرفهای" اریک فروم" را برایم چه شیرین تحلیل و بررسی کرده بود.
به همین سادگی!!!🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
یک روز به او گفتم حیف اینهمه احساست، پدر بزرگ من مگر چه دارد که تو از او امام زاده نزد فرزندان و نوه و نبیرههایت درست کردهای؟!!!
مادر بزرگ اخم دلپذیری به من کرد و گفت:
دلسوز نیست که هست، حواسش به قرص و دواهای من نیست که هست، از جوانیام تا کنون نه در مطبخ ماچم کرد نه هرگز کنار مردم خوارم کرد. پدر بزرگ تو داناست! نمیفهمی دختر، داناست. او مرا میفهمد رگ خواب مرا میداند خلق و خوی مرا میداند.
من ماتم برده بود!
سه روز بود که کتاب هنر عشق ورزیدن "اریک فروم" را میخواندم و یک بخشش را نمیفهمیدم!!!
"چهار عنصر عشق: دلسوزی، احساس مسئولیت، احترام و دانایی است!!!
مادر بزرگ بیسواد من حرفهای" اریک فروم" را برایم چه شیرین تحلیل و بررسی کرده بود.
به همین سادگی!!!🌺
#شما_فرستادین
@adelehz
کیانو ریورز ۵۵ساله و دوست دختر ۴۶ ساله اش بعد از ده سال رابطه دوستی و همکاری
این دومین رابطه جدی ریورز بعد از سالها ست اولین عشق او در ۲۸ سالگی براثر تصادف درگذشت.
چندتا چیز از این عکس یاد بگیریم
اولا عشق و رابطه ی درست سن و سال نداره پس نشینید جوش بزنید که سن تون رفت بالا و نیمه گمشده تون و پیدا نکردید.
دوما در شخصیت یک آدم میتونه چیزی باشه که طرف مقابل و راضی کنه صدها نفر بهتر از اون رو از نظر ظاهر یا بقیه جوانب ظاهری نادیده بگیره.
سوما تنها موندن بهتر ازیک رابطه اشتباه ست .
همین
@adelehz
این دومین رابطه جدی ریورز بعد از سالها ست اولین عشق او در ۲۸ سالگی براثر تصادف درگذشت.
چندتا چیز از این عکس یاد بگیریم
اولا عشق و رابطه ی درست سن و سال نداره پس نشینید جوش بزنید که سن تون رفت بالا و نیمه گمشده تون و پیدا نکردید.
دوما در شخصیت یک آدم میتونه چیزی باشه که طرف مقابل و راضی کنه صدها نفر بهتر از اون رو از نظر ظاهر یا بقیه جوانب ظاهری نادیده بگیره.
سوما تنها موندن بهتر ازیک رابطه اشتباه ست .
همین
@adelehz
محبوبم! من دائماً شما را دوست دارم.
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz
چه در گرانی، چه در ارزانی، چه در تحریم، چه در توافق، چه در جنگ، چه در صلح.
من دائماً شما را دوست دارم. چه سیر باشم چه گرسنه. چه شادمان باشم، چه غمگین.
پیاده میروم، در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده، هنگام ریختن میوههای گندیده، پیتزای نیمخورده، بطری نوشابه نوشیده و گلهای پلاسیده در کیسه، هنگام کندن سنگهای داغ از پشت نانهای سنگک ، در همه هنگام شما را دوست دارم
محمد صالحعلاء
@adelehz