"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آرامش چیزی شبیه یک بادکنک سفید ست .
و افکار آزار دهنده سنگی ست که با نخ بادکنک بسته شده هرچقدر هم بادکنک بخواهد بالارود تا وقتی افکار بد وجود داشته باشد غیرممکن ست پس برای آرامش هم که شده افکار تلخ و بیهوده را بیرون بریز
سنگها را کنار بزن
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احتمالا خبر حیوان ازاری اون خانم نامحترم رو امروز شنیدید .مثل هر فیلم حیوان ازاری دیگه من نتونستم این فیلم و تا آخر نگاه کنم قلبم بدرد اومد.
اما بعدا که شنیدم پیگیری شده و اون بچه ی زبون بسته از دست اون خانم بی رحم گرفته شده دلم لبریز خوشحالی شد .
این فیلم قسمت کوتاهی از وفا و عشق این حیوان و نشون میده ببینید و لذت ببرید .
#شما_فرستادین
@adelehz
شاید کسی
فصلی شود در قصه ام اما
دیگر ز آب و رنگ عشق
این داستان خالیست...
حسین منزوی



دلبرانه های پاییز
فریماه
خوزستان

@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Afshin Azari – Divane
معنی شو متوجه نمیشم متاسفانه ولی ملودی قشنگی داشت 😍
گفتم شما هم لذت ببرید ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذار هر ثانیه ، حال تو خوب باشد
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند
تو لبخندت را بزن، انگار نه انگار


صبح بخیر و خوشی❤️
@adelehz
ناراحت نباش دیگه
خوب؟
درست میشه
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی

دلبرانه های پاییز
مریم
میشیگان،امریکا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاشق نشدی و گرنه می‌فهميدى
پاييز، بهاريست كه عاشق شده است...

ميلاد عرفان پور

دلبرانه های پاییز
ستاره
مشهد
@adelehz
خیلی وقتها از کسانی می رنجیم که بیشتر از همه دوستشان داریم
اما چرا؟
ساده ست چون نمی دانیم هیچ قانونی مبنی بر اینکه دیگران باید به همان اندازه که توبه آنها اهمیت میدهی، به تو اهمیت بدهند وجود ندارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا هرچی از قشنگی های پاییز میگیم بازم کمه؟😍
@adelehz
مرا از رویایی به رویای دیگر میبری
و من عاشقانه و چشم بسته به دنبالت می آیم
عشق خطرناک ترین سلاح گرم دنیاست و اگر از من از خطرناک ترین سلاح سرد بپرسی احتمالا دوری ات را نام خواهم برد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شما ما دخترا رو درک نمی کنید ولی چی بپوشم بخدا معضل بزرگیه که از بچگی وجود داره برامون😭
@adelehz
🔴 یونسکو سنندج را به عنوان شهر خلاق موسیقی ثبت جهانی کرد

🔹با اعلام یونسکو اسامی شهر‌هایی که به شبکه خلاق ملحق شدند اعلام شد که در این میان سنندج نیز به عنوان شهر خلاق موسیقی در فهرست یونسکو ثبت جهانی شده است./ ایرنا

❤️❤️❤️❤️

@adelehz
زنی که بشکند ؛شاید بماند ...

کنارت بخوابد ...غذایت را گرم کند ...

کودکانت را بزرگ کند ...

اما دوستت نخواهد داشت ..
@adelehz
شوق رسیدن جمعه همیشه
توی قلب های ما باقی ست .
ما کودکان دیروز که همیشه شوق روز تعطیلی آخر هفته کمک مان میکرد تا 6روز ساعت 7صبح بیدار شویم و این سختی را به جان بخریم .حالا باوجود اینکه مدرسه ای نیستیم هنوزهم هر هروب پنجشنبه شوق رسیدن جمعه و هوای خوب خانه ی مادربزرگ را داریم .
#عادله_زمانی
جمعه مبارک
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سه روز توی یه گودال گیر افتاده
وبعد سه روز آتشنشانها نجاتش دادند‌
اینقدر گرسنه ست که نای ایستادن نداره 😢
آتشنشانها مردان خوب خدا❤️
@adelehz
آدم ها،همیشه آن چیزی که نشان می دهند نیستند.تو نمیدانی در پس سلام صبح بخیر همکارت،چه شبی ایستاده ست.نمیدانی او دیشب چندبار ازخواب پریده و ناخودآگاه اشک ریخته ست.
تونمیدانی در پس گریه ی نوزاد همسایه ات چه غمی نشسته ست .همسایه ات که کودکی بیمار دارد و جیبی خالی برای درمانش.
تونمیدانی در پس لبخند همکلاسی ات ممکن ست چه بغضی باشد از گرفتاری ها و مشکلاتش .
وقتی خواهرت جواب پیامت را با استیکری خندان میدهد شاید حتی نتوانی حدس بزنی شب گذشته او وهمسرش چه طوفانی از دعوا را پشت سر گذاشته اند.
بله،آدم ها با لبخندها و سکوت کردنشان شناخته نمیشوند.لذا هرآدمی که میبینی درجنگ ست گاهی درون خودش،گاهی درون خانه اش .درون بودنش..
آدمها را درک کن.لازم نیست لباس پیامبری بپوشی و برای همه شان معجزه کنی.نه این کارتونیست .اما می توانی درک شان کنی ، به آنها حس همدلی بدهی اگر ازمشکلاتشان برایت گفتند باتمام قوا سعی نکن به آنها بفهمانی که وضعیت توبدترست یا باید شاکرباشند و خیلی ازآنها بدترها هم وجود دارد.برای هرآدمی مشکلش شاید بزرگترین گرفتاری دنیا باشد.به آنها بگو میدانی که مشکلشان بزرگ ست.اینکه تویک قهرمانی که درچنین شرایطی جلومی روی اینکه باور داری میتوانند این راهم بگذرانند.
رفیق
آدمها به امید زنده اند.به اینکه بدانند قوی هستند این باور را ازانها نگیر امید را ازآدم ها نگیر ماهی بیرون افتاده از آب را به تنگ بگردان..چرا که کسی که ازمشکلاتش برایت میگوید نه نصحیت میخواهد نه کلاه ازسربرداشتن او فقط نیازدارد تا تو بغلش کنی وبگویی که تو یک قهرمانی..بدون شک
#عادله_زمانی
@adelehz
دلبرانه های پاییز
دانشگاه کابل
@adelehz