اگر زنی با تو دعوا میکند .اگر ازتوگلایه دارد یعنی برایش مهمی
بترس از روزی که همان زن دیگر نامت راهم یادش نیاید چه برسد به اینکه نگرانت شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
بترس از روزی که همان زن دیگر نامت راهم یادش نیاید چه برسد به اینکه نگرانت شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
که این دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری...
فروغ
@ adelehz
فروغ
@ adelehz
تنهایی خوب ست ؟
شاید خوب باشد
چرا؟
چون وقتی تنهایی میدانی کسی قرار نیست فریبت دهد.چیزی بتو نمی گویند که واقعی نباشد چون در واقع کسی نیست تا چیزی بگوید
بنظرم این چیز ارزشمندی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید خوب باشد
چرا؟
چون وقتی تنهایی میدانی کسی قرار نیست فریبت دهد.چیزی بتو نمی گویند که واقعی نباشد چون در واقع کسی نیست تا چیزی بگوید
بنظرم این چیز ارزشمندی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
از این پنجره که بروی من گشوده ست فقط تو دیده میشوی ..
تو در باران
تودر افتاب
تودر باد
تودر گلها
واینگونه ست که شهر مرا بی سلاح تسخیر کرده ای
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
تو در باران
تودر افتاب
تودر باد
تودر گلها
واینگونه ست که شهر مرا بی سلاح تسخیر کرده ای
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
آبان هم نیایی
پاییز را دیگر
دو قِران هم قبول ندارم
تو مهربان بودی
مگر میشود نه با مهر بیایی
نه آبان..
راحیل نیکفر
@adelehz
پاییز را دیگر
دو قِران هم قبول ندارم
تو مهربان بودی
مگر میشود نه با مهر بیایی
نه آبان..
راحیل نیکفر
@adelehz
امیدوارم هنوز که مشکلاتت بدون یک م اضافه تبدیل به شکلات شود.
حتی اگر شکلات تلخی باشد اما مطمئن باشی که سودمند ست و مفید
@adelehz
حتی اگر شکلات تلخی باشد اما مطمئن باشی که سودمند ست و مفید
@adelehz
آرامش چیزی شبیه یک بادکنک سفید ست .
و افکار آزار دهنده سنگی ست که با نخ بادکنک بسته شده هرچقدر هم بادکنک بخواهد بالارود تا وقتی افکار بد وجود داشته باشد غیرممکن ست پس برای آرامش هم که شده افکار تلخ و بیهوده را بیرون بریز
سنگها را کنار بزن
#عادله_زمانی
@adelehz
و افکار آزار دهنده سنگی ست که با نخ بادکنک بسته شده هرچقدر هم بادکنک بخواهد بالارود تا وقتی افکار بد وجود داشته باشد غیرممکن ست پس برای آرامش هم که شده افکار تلخ و بیهوده را بیرون بریز
سنگها را کنار بزن
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احتمالا خبر حیوان ازاری اون خانم نامحترم رو امروز شنیدید .مثل هر فیلم حیوان ازاری دیگه من نتونستم این فیلم و تا آخر نگاه کنم قلبم بدرد اومد.
اما بعدا که شنیدم پیگیری شده و اون بچه ی زبون بسته از دست اون خانم بی رحم گرفته شده دلم لبریز خوشحالی شد .
این فیلم قسمت کوتاهی از وفا و عشق این حیوان و نشون میده ببینید و لذت ببرید .
#شما_فرستادین
@adelehz
اما بعدا که شنیدم پیگیری شده و اون بچه ی زبون بسته از دست اون خانم بی رحم گرفته شده دلم لبریز خوشحالی شد .
این فیلم قسمت کوتاهی از وفا و عشق این حیوان و نشون میده ببینید و لذت ببرید .
#شما_فرستادین
@adelehz
شاید کسی
فصلی شود در قصه ام اما
دیگر ز آب و رنگ عشق
این داستان خالیست...
حسین منزوی
دلبرانه های پاییز
فریماه
خوزستان
@adelehz
فصلی شود در قصه ام اما
دیگر ز آب و رنگ عشق
این داستان خالیست...
حسین منزوی
دلبرانه های پاییز
فریماه
خوزستان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذار هر ثانیه ، حال تو خوب باشد
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند
تو لبخندت را بزن، انگار نه انگار
صبح بخیر و خوشی❤️
@adelehz
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند
تو لبخندت را بزن، انگار نه انگار
صبح بخیر و خوشی❤️
@adelehz
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
مریم
میشیگان،امریکا
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
مریم
میشیگان،امریکا
@adelehz
عاشق نشدی و گرنه میفهميدى
پاييز، بهاريست كه عاشق شده است...
ميلاد عرفان پور
دلبرانه های پاییز
ستاره
مشهد
@adelehz
پاييز، بهاريست كه عاشق شده است...
ميلاد عرفان پور
دلبرانه های پاییز
ستاره
مشهد
@adelehz
خیلی وقتها از کسانی می رنجیم که بیشتر از همه دوستشان داریم
اما چرا؟
ساده ست چون نمی دانیم هیچ قانونی مبنی بر اینکه دیگران باید به همان اندازه که توبه آنها اهمیت میدهی، به تو اهمیت بدهند وجود ندارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما چرا؟
ساده ست چون نمی دانیم هیچ قانونی مبنی بر اینکه دیگران باید به همان اندازه که توبه آنها اهمیت میدهی، به تو اهمیت بدهند وجود ندارد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا هرچی از قشنگی های پاییز میگیم بازم کمه؟😍
@adelehz
@adelehz
مرا از رویایی به رویای دیگر میبری
و من عاشقانه و چشم بسته به دنبالت می آیم
عشق خطرناک ترین سلاح گرم دنیاست و اگر از من از خطرناک ترین سلاح سرد بپرسی احتمالا دوری ات را نام خواهم برد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و من عاشقانه و چشم بسته به دنبالت می آیم
عشق خطرناک ترین سلاح گرم دنیاست و اگر از من از خطرناک ترین سلاح سرد بپرسی احتمالا دوری ات را نام خواهم برد...
#عادله_زمانی
@adelehz