دلبر اصطلاحی ست تشکیل شده از دو واژه دل و بر یعنی کسی که دل را برمیدارد ومی برد وخوب دل مثل کفش نیست که اگر کسی برد بتوانی یکی دیگر بخری.زندگی بی دلبر البته که سخت ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
جانان
این پاییز هم میگذرد
و نه تو من را و نه من تورا پیدا نمی کنیم.
کسی چه میداند.شاید سهم مان از عشق خرمالوی نرسیده باشد...
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
مهرشاد بامدادیان
اصفهان
@adelehz
این پاییز هم میگذرد
و نه تو من را و نه من تورا پیدا نمی کنیم.
کسی چه میداند.شاید سهم مان از عشق خرمالوی نرسیده باشد...
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
مهرشاد بامدادیان
اصفهان
@adelehz
اگر از یک محکوم به اعدام یا کسی که فقط یک ماه فرصت زنده بودن دارد سوال کنی خواهد گفت وقتی به مرگ فکر میکند می اندیشد که مشکلات زندگی آن قدر ها هم که فکر میکرده سخت نبوده اند.زندگی و زیستن جادوی شیرینی ست که هیچکس دلش نمی خواهد به راحتی از دستش بدهد.خوشحال باش اگر یک صبح دیگر شانس زندگی داری...
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
سحر
@adelehz
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
سحر
@adelehz
من کجا باران کجا و راه بی پایان کجا
آه،این دل دل زدن تا منزل جانان کجا
دلبرانه های پاییز
نوشین
گچسر
@adelehz
آه،این دل دل زدن تا منزل جانان کجا
دلبرانه های پاییز
نوشین
گچسر
@adelehz
اگر زنی با تو دعوا میکند .اگر ازتوگلایه دارد یعنی برایش مهمی
بترس از روزی که همان زن دیگر نامت راهم یادش نیاید چه برسد به اینکه نگرانت شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
بترس از روزی که همان زن دیگر نامت راهم یادش نیاید چه برسد به اینکه نگرانت شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
که این دنیا نمی ارزد به این پرهیز و این دوری...
فروغ
@ adelehz
فروغ
@ adelehz
تنهایی خوب ست ؟
شاید خوب باشد
چرا؟
چون وقتی تنهایی میدانی کسی قرار نیست فریبت دهد.چیزی بتو نمی گویند که واقعی نباشد چون در واقع کسی نیست تا چیزی بگوید
بنظرم این چیز ارزشمندی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید خوب باشد
چرا؟
چون وقتی تنهایی میدانی کسی قرار نیست فریبت دهد.چیزی بتو نمی گویند که واقعی نباشد چون در واقع کسی نیست تا چیزی بگوید
بنظرم این چیز ارزشمندی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
از این پنجره که بروی من گشوده ست فقط تو دیده میشوی ..
تو در باران
تودر افتاب
تودر باد
تودر گلها
واینگونه ست که شهر مرا بی سلاح تسخیر کرده ای
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
تو در باران
تودر افتاب
تودر باد
تودر گلها
واینگونه ست که شهر مرا بی سلاح تسخیر کرده ای
#عادله_زمانی
📷پریسا راغیان
@adelehz
آبان هم نیایی
پاییز را دیگر
دو قِران هم قبول ندارم
تو مهربان بودی
مگر میشود نه با مهر بیایی
نه آبان..
راحیل نیکفر
@adelehz
پاییز را دیگر
دو قِران هم قبول ندارم
تو مهربان بودی
مگر میشود نه با مهر بیایی
نه آبان..
راحیل نیکفر
@adelehz
امیدوارم هنوز که مشکلاتت بدون یک م اضافه تبدیل به شکلات شود.
حتی اگر شکلات تلخی باشد اما مطمئن باشی که سودمند ست و مفید
@adelehz
حتی اگر شکلات تلخی باشد اما مطمئن باشی که سودمند ست و مفید
@adelehz
آرامش چیزی شبیه یک بادکنک سفید ست .
و افکار آزار دهنده سنگی ست که با نخ بادکنک بسته شده هرچقدر هم بادکنک بخواهد بالارود تا وقتی افکار بد وجود داشته باشد غیرممکن ست پس برای آرامش هم که شده افکار تلخ و بیهوده را بیرون بریز
سنگها را کنار بزن
#عادله_زمانی
@adelehz
و افکار آزار دهنده سنگی ست که با نخ بادکنک بسته شده هرچقدر هم بادکنک بخواهد بالارود تا وقتی افکار بد وجود داشته باشد غیرممکن ست پس برای آرامش هم که شده افکار تلخ و بیهوده را بیرون بریز
سنگها را کنار بزن
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احتمالا خبر حیوان ازاری اون خانم نامحترم رو امروز شنیدید .مثل هر فیلم حیوان ازاری دیگه من نتونستم این فیلم و تا آخر نگاه کنم قلبم بدرد اومد.
اما بعدا که شنیدم پیگیری شده و اون بچه ی زبون بسته از دست اون خانم بی رحم گرفته شده دلم لبریز خوشحالی شد .
این فیلم قسمت کوتاهی از وفا و عشق این حیوان و نشون میده ببینید و لذت ببرید .
#شما_فرستادین
@adelehz
اما بعدا که شنیدم پیگیری شده و اون بچه ی زبون بسته از دست اون خانم بی رحم گرفته شده دلم لبریز خوشحالی شد .
این فیلم قسمت کوتاهی از وفا و عشق این حیوان و نشون میده ببینید و لذت ببرید .
#شما_فرستادین
@adelehz
شاید کسی
فصلی شود در قصه ام اما
دیگر ز آب و رنگ عشق
این داستان خالیست...
حسین منزوی
دلبرانه های پاییز
فریماه
خوزستان
@adelehz
فصلی شود در قصه ام اما
دیگر ز آب و رنگ عشق
این داستان خالیست...
حسین منزوی
دلبرانه های پاییز
فریماه
خوزستان
@adelehz