"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
رد پای آمدنت
ته هر فنجان قهوه نقش میبندد
وقتی درتنهایی گوشه این خانه
دراین عصرناتمام تابستانی
فال میگیرم.
#عادله_زمانی
@adelehz
این منم 😊😊
@adelehz
همه ی ادمها در زندگیشان
هزاربار با کسی که دوست دارند
ازدواج کرده اند..ازدواجی که پشت
هیچ شناسنامه ای ثبت نشده است!
وشاهدهیچ جشنی نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "یادتو می افتم"از فریدون آسرایی🎧☔️🎼 هرجا تو هر حالی یاد تو می افتم ... @adelehz
خدایا هر کجا پنجره هست..
چراغش درشب به آرامش و دل خوش
خاموش شود ..نه ازروی غم ودلگیری
بی انتها..
شب بخیر عزیزای دل من ❤️❤️
@adelehz
چون چهره‌ی صبح، شادمان باش
تا چند ملول می نشینی؟!

#پروین_اعتصامی
@adelehz
صبح به خیر برکت شادی ❤️❤️
دختران دنیا
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
کاش روزی
بتوانیم درک کنیم ..که هر آدمی مشکلات
خودش را دارد.بخاطر ظاهر زیبای زندگی
دیگران عمرمان را به حسرت نگذرانیم.
حسرت تماشای ویترین زیبای زندگی دیگران
@adelehz
"لب های سرخ" و "طره ی افشان" که جای خود
دنیا "غزل" نداشت اگر دختری نبود

#محمدمهدی_درویش_زاده

@adelehz
روز دختر مبارک ...😊❤️💋🐣💍
ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک،

به من هر آن که نزدیک،
از او جدا، جدا من ...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یعنی الان با کی داره آشغالا رو بهم میریزه ؟؟😔
@adelehz
وقتی یک استودیو وجمعی از هنرمندان اینطوری محبت دارند. به افرادی که کارهاشونو دنبال میکنند...سپاس
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بدی شب همین است.
که بیشتر بیاد آدمها،جاها و روزهایی
می افتیم که نباید...
شب بخیر وآرامش❤️🌙⭐️
@adelehz
لبخند بزن
بگذار صبح ازخانه ما
آغازشود...
صبح به خیر❤️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عصر باشد
من باشم و یک لیوان چای
و مهمانی ناخوانده که
شبیه تو باشد ...
@adelehz
عشق زیباست ...
درهر سنی...
پ.ن امروز ایستگاه مترو،خانومی حالش بد
شده بود و همسرش عاشقانه داشت نوازشش میکرد..ومن ایمان دارم این قوی ترین دارو دنیاست.
@adelehz
بازگرد
به فکر من نیستی
به گلهای کنار پنجره فکر کن
پوسیدند ازبس روی ماهت را ندیدند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به آینده امیدوارباش...
خدا همیشه بهترین انتخاب ها
رابرایت کنارگذاشته است.
به اواعتماد داشته باش
اندکی صبر...
@adelehz
زن بودن کار سختی ست
اینکه بتوانی همزمان زیبا جسور
مهربان سرسخت ومغرور باشی
آسان نیست.
درواقع زن بودن کارهرکسی نیست
#عادله_زمانی
@adelehz