Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رد پای آمدنت
ته هر فنجان قهوه نقش میبندد
وقتی درتنهایی گوشه این خانه
دراین عصرناتمام تابستانی
فال میگیرم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ته هر فنجان قهوه نقش میبندد
وقتی درتنهایی گوشه این خانه
دراین عصرناتمام تابستانی
فال میگیرم.
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی ادمها در زندگیشان
هزاربار با کسی که دوست دارند
ازدواج کرده اند..ازدواجی که پشت
هیچ شناسنامه ای ثبت نشده است!
وشاهدهیچ جشنی نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاربار با کسی که دوست دارند
ازدواج کرده اند..ازدواجی که پشت
هیچ شناسنامه ای ثبت نشده است!
وشاهدهیچ جشنی نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "یادتو می افتم"از فریدون آسرایی🎧☔️🎼 هرجا تو هر حالی یاد تو می افتم ... @adelehz
خدایا هر کجا پنجره هست..
چراغش درشب به آرامش و دل خوش
خاموش شود ..نه ازروی غم ودلگیری
بی انتها..
شب بخیر عزیزای دل من ❤️❤️
@adelehz
چراغش درشب به آرامش و دل خوش
خاموش شود ..نه ازروی غم ودلگیری
بی انتها..
شب بخیر عزیزای دل من ❤️❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دختران دنیا
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
کاش روزی
بتوانیم درک کنیم ..که هر آدمی مشکلات
خودش را دارد.بخاطر ظاهر زیبای زندگی
دیگران عمرمان را به حسرت نگذرانیم.
حسرت تماشای ویترین زیبای زندگی دیگران
@adelehz
بتوانیم درک کنیم ..که هر آدمی مشکلات
خودش را دارد.بخاطر ظاهر زیبای زندگی
دیگران عمرمان را به حسرت نگذرانیم.
حسرت تماشای ویترین زیبای زندگی دیگران
@adelehz
"لب های سرخ" و "طره ی افشان" که جای خود
دنیا "غزل" نداشت اگر دختری نبود
#محمدمهدی_درویش_زاده
@adelehz
روز دختر مبارک ...😊❤️💋🐣💍
دنیا "غزل" نداشت اگر دختری نبود
#محمدمهدی_درویش_زاده
@adelehz
روز دختر مبارک ...😊❤️💋🐣💍
ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک،
به من هر آن که نزدیک،
از او جدا، جدا من ...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
چو دل به سینه نزدیک،
به من هر آن که نزدیک،
از او جدا، جدا من ...
#سیمین_بهبهانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یعنی الان با کی داره آشغالا رو بهم میریزه ؟؟😔
@adelehz
@adelehz
وقتی یک استودیو وجمعی از هنرمندان اینطوری محبت دارند. به افرادی که کارهاشونو دنبال میکنند...سپاس
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM