رادیو میگفت خیابانها را زوج
وفرد کرده اند.
عجب
من که سالهاست بی تو خیابانها را فرد
قدم میزنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
وفرد کرده اند.
عجب
من که سالهاست بی تو خیابانها را فرد
قدم میزنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر از دوست داشتنش اطمینان ندارید!هرگز به او نگویید دوستت دارم..
بازی با قلب یک عاشق جنایت بشری ست.
@adelehz
بازی با قلب یک عاشق جنایت بشری ست.
@adelehz
موزیک امشب قطعه اسیر از زنده یاد مهستی عزیز🎼🎧☔️ موزیک امشب رو برای مامانم گذاشتم ❤️💋 مامانمم خیلی این اهنگ قشنگ و دوست دارند. اگه خواستید برای مامان تون بفرستید اهنگ خیلی زیباییه 😘😘😘
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هیچ کس را نباید یواشکی دوست داشت.
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
هرطوری شده دوست داشتن را باید فریاد زد
حتما هم نه با کارهای عجیب ...
گاهی میتوان دوست داشتن کسی را فریاد
زدفقط با یک دعای خیر..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
کمی بیشتر به خواب برو
دوست دارم وقتی درخوابی
نگاهت کنم...باغ هم در خواب زمستان
زیباتراست ..تو که خودت بهشتی..
#عادله_زمانی
شب بخیر گلهای من❤️
@adelehz
دوست دارم وقتی درخوابی
نگاهت کنم...باغ هم در خواب زمستان
زیباتراست ..تو که خودت بهشتی..
#عادله_زمانی
شب بخیر گلهای من❤️
@adelehz
❤1
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رد پای آمدنت
ته هر فنجان قهوه نقش میبندد
وقتی درتنهایی گوشه این خانه
دراین عصرناتمام تابستانی
فال میگیرم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ته هر فنجان قهوه نقش میبندد
وقتی درتنهایی گوشه این خانه
دراین عصرناتمام تابستانی
فال میگیرم.
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی ادمها در زندگیشان
هزاربار با کسی که دوست دارند
ازدواج کرده اند..ازدواجی که پشت
هیچ شناسنامه ای ثبت نشده است!
وشاهدهیچ جشنی نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاربار با کسی که دوست دارند
ازدواج کرده اند..ازدواجی که پشت
هیچ شناسنامه ای ثبت نشده است!
وشاهدهیچ جشنی نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه "یادتو می افتم"از فریدون آسرایی🎧☔️🎼 هرجا تو هر حالی یاد تو می افتم ... @adelehz
خدایا هر کجا پنجره هست..
چراغش درشب به آرامش و دل خوش
خاموش شود ..نه ازروی غم ودلگیری
بی انتها..
شب بخیر عزیزای دل من ❤️❤️
@adelehz
چراغش درشب به آرامش و دل خوش
خاموش شود ..نه ازروی غم ودلگیری
بی انتها..
شب بخیر عزیزای دل من ❤️❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دختران دنیا
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
همه شیرینند
فقط گاهی چون فرهادشان را گم کرده اند تلخ میشوند....
#عادله_زمانی
پ.ن سوفیا لورن،زیبای بی تکرار❤️
@adelehz
کاش روزی
بتوانیم درک کنیم ..که هر آدمی مشکلات
خودش را دارد.بخاطر ظاهر زیبای زندگی
دیگران عمرمان را به حسرت نگذرانیم.
حسرت تماشای ویترین زیبای زندگی دیگران
@adelehz
بتوانیم درک کنیم ..که هر آدمی مشکلات
خودش را دارد.بخاطر ظاهر زیبای زندگی
دیگران عمرمان را به حسرت نگذرانیم.
حسرت تماشای ویترین زیبای زندگی دیگران
@adelehz
"لب های سرخ" و "طره ی افشان" که جای خود
دنیا "غزل" نداشت اگر دختری نبود
#محمدمهدی_درویش_زاده
@adelehz
روز دختر مبارک ...😊❤️💋🐣💍
دنیا "غزل" نداشت اگر دختری نبود
#محمدمهدی_درویش_زاده
@adelehz
روز دختر مبارک ...😊❤️💋🐣💍