همه ی زنها عاشق رنگ قرمزهستند .نه چون رنگ زیبایی ست چون زنها به عشق،سیب سرخ،گل رز و رژ قرمز بیشتر ازهرکس دیگری علاقه دارند.چون زنها با رنگ سرخ زیباترند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
غمگین نباشید ...
چرا که خوشبختی میتواند
از درون تلخترین روزهای زندگی شما،
زاده شود …
باورکن ...
در تقدیر هر انسانی معجزهای
از طرف خدا تعیین شده
که قطعاً در زندگی،
در زمان مناسب نمایان خواهد شد!
یک شخص خاص ...
یک اتفاق خاص ...
یا یک موهبت خاص ...
منتظر اعجاز خدا در زندگیات باش
بدون ذره ای تردید ...
شب زیبا
@adelehz
چرا که خوشبختی میتواند
از درون تلخترین روزهای زندگی شما،
زاده شود …
باورکن ...
در تقدیر هر انسانی معجزهای
از طرف خدا تعیین شده
که قطعاً در زندگی،
در زمان مناسب نمایان خواهد شد!
یک شخص خاص ...
یک اتفاق خاص ...
یا یک موهبت خاص ...
منتظر اعجاز خدا در زندگیات باش
بدون ذره ای تردید ...
شب زیبا
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ننه: فقط یک هنر را باید یاد بگیری
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
هر خزان
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
ضحی
کلگری کانادا
@adelehz
آرزویم این است
خزان نبینی غنچه ی بهاری ام
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
ضحی
کلگری کانادا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیدار شو دیگههه اااا
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روز جهانی بدون سوتین برای جلب توجه زنان به سرطان مهیب پستان..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تغییرات در سینه ها را جدی بگیرید و از کنار هر نشانه ی کوچک به راحتی عبور نکنید .
@adelehz
@adelehz
سرطان سینه
برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست .
تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست .
این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش برای چند چیز
اول اینکه با هر سنی که هستیم از علائم ساده عبور نکنیم و فراموش نکنیم هرکدام از ما میتوانیم درگیر این بیماری شویم سرطان سینه همیشه برای دیگران نیست .هوشیار باشیم.
دوم اینکه دانش مان را در برخورد با آن بالا ببریم
سوم در برخورد با زنانی که غول سرطان سینه به آنها حمله کرده اند هوشمند عمل کنیم .بفهمیم که چه میگوییم و باید چه کنیم که او باور کند از سرطان قوی تر ست .
شاید سالها بعد علم آنقدر پیشرفت کند که سرطان سینه یا هر سرطان دیگری چون یک سرماخوردگی ساده درمان شود ولی تا آن روز راه درازی در پیش ست.
برای تمام زنانی که درگیر این چالش نفس گیر هستند آرزو میکنیم که هر چه زودتر پیروز میدان نبرد با سرطان سینه باشند .
#عادله_زمانی
@adelehz
برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست .
تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست .
این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش برای چند چیز
اول اینکه با هر سنی که هستیم از علائم ساده عبور نکنیم و فراموش نکنیم هرکدام از ما میتوانیم درگیر این بیماری شویم سرطان سینه همیشه برای دیگران نیست .هوشیار باشیم.
دوم اینکه دانش مان را در برخورد با آن بالا ببریم
سوم در برخورد با زنانی که غول سرطان سینه به آنها حمله کرده اند هوشمند عمل کنیم .بفهمیم که چه میگوییم و باید چه کنیم که او باور کند از سرطان قوی تر ست .
شاید سالها بعد علم آنقدر پیشرفت کند که سرطان سینه یا هر سرطان دیگری چون یک سرماخوردگی ساده درمان شود ولی تا آن روز راه درازی در پیش ست.
برای تمام زنانی که درگیر این چالش نفس گیر هستند آرزو میکنیم که هر چه زودتر پیروز میدان نبرد با سرطان سینه باشند .
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
سرطان سینه برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست . تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست . این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش…
در دنیای امروز سه نوع آدم وجود دارد:
مسمومکنندهها
یعنی کسانی که دلسردتان میکنند و خلاقیتتان را زیر پا میگذارند و میگویند که نمیتوانید کاری بکنید ...
سربهراهها
یعنی کسانی که خوشقلبند اما سرشان به کار خودشان است. آنها به فکر نیازهای خودشان هستند. کار خودشان را میکنند و هرگز برای کمک به دیگران پا پیش نمیگذارند ...
الهامبخشها
یعنی کسانی که پیشقدم میشوند تا زندگی دیگران را غنی کنند، روحیه آنها را بالا ببرند و به آنها الهام ببخشند. ما باید الهامبخش باشیم و خودمان را با افراد الهامبخش احاطه کنیم و با آنها معاشرت بیشتری داشته باشیم .
و من بخاطر لطف و محبت خدای عزیزم دوستانِ الهام بخش داشتم زمانیکه متوجه شدم سرطان این غول وحشتناک به جانم افتاد خدای مهربانم ودوستانم و عزیزانم هرلحظه به من یادآورمیشدند تو میتوانی.
و بعد از مبارزه ایی سخت وقتی که میدیدم تار تار موهایم را از دست میدهم اما لبخند اطرافیانم و امیدم به رحمت خدایم را به یاد میآوردم بغضم را فرو میدادم و لبخند میزدم و به خودم نهیب میزدم میتوانم.
و توانستم .
وحالا خودم الهام بخش افراد درد کشیده این بیماری هستم لحظه لحظه با آنها همراهم و امید هستم برایشان.
امیدشان باشیم و اجازه بدهیم که لبخند میهمان لبهایشان باشد.
👤لیلا زارع ❤️🌺
@adelehz
مسمومکنندهها
یعنی کسانی که دلسردتان میکنند و خلاقیتتان را زیر پا میگذارند و میگویند که نمیتوانید کاری بکنید ...
سربهراهها
یعنی کسانی که خوشقلبند اما سرشان به کار خودشان است. آنها به فکر نیازهای خودشان هستند. کار خودشان را میکنند و هرگز برای کمک به دیگران پا پیش نمیگذارند ...
الهامبخشها
یعنی کسانی که پیشقدم میشوند تا زندگی دیگران را غنی کنند، روحیه آنها را بالا ببرند و به آنها الهام ببخشند. ما باید الهامبخش باشیم و خودمان را با افراد الهامبخش احاطه کنیم و با آنها معاشرت بیشتری داشته باشیم .
و من بخاطر لطف و محبت خدای عزیزم دوستانِ الهام بخش داشتم زمانیکه متوجه شدم سرطان این غول وحشتناک به جانم افتاد خدای مهربانم ودوستانم و عزیزانم هرلحظه به من یادآورمیشدند تو میتوانی.
و بعد از مبارزه ایی سخت وقتی که میدیدم تار تار موهایم را از دست میدهم اما لبخند اطرافیانم و امیدم به رحمت خدایم را به یاد میآوردم بغضم را فرو میدادم و لبخند میزدم و به خودم نهیب میزدم میتوانم.
و توانستم .
وحالا خودم الهام بخش افراد درد کشیده این بیماری هستم لحظه لحظه با آنها همراهم و امید هستم برایشان.
امیدشان باشیم و اجازه بدهیم که لبخند میهمان لبهایشان باشد.
👤لیلا زارع ❤️🌺
@adelehz
چه شاعرانه است فریادشان زیر پاهایمان! برگ هایی که روزی برای آرامش به سکوتشان پناه میبریم…
پری ناز
اتاوا. کانادا
دلبرانه های پاییز
@adelehz
پری ناز
اتاوا. کانادا
دلبرانه های پاییز
@adelehz
بین خودمان بماند
ولی ما هنوز دلمان پر میکشد
برای نوشیدن یک استکان چای خوش رنگِ دم کشیده توی این خانه ها ❤️
@adelehz
ولی ما هنوز دلمان پر میکشد
برای نوشیدن یک استکان چای خوش رنگِ دم کشیده توی این خانه ها ❤️
@adelehz