روسری و بندهای کنارش که شبیه خانومای دوره قاجاره
اون پیراهن مخمل گشادا و اپل دارا با گلهای درشت روشم که مامانا دهه شصت وهفتاد تو عروسیا میپوشیدن
کت گشادم که آپشن خوشتیپی باباها تو همون دوره ها بود
میخوام بگم کمپانی های مد تازه رسیدن به لباسهای ایران قدیم 😁
@adelehz
اون پیراهن مخمل گشادا و اپل دارا با گلهای درشت روشم که مامانا دهه شصت وهفتاد تو عروسیا میپوشیدن
کت گشادم که آپشن خوشتیپی باباها تو همون دوره ها بود
میخوام بگم کمپانی های مد تازه رسیدن به لباسهای ایران قدیم 😁
@adelehz
جایی خوندم که در زبان شیرین کوردی به پرندهای که آشیانهشو گم کرده باشه میگن "لانهواز"، چون اون پرنده خیلی آواره و بی نام و نشونه، و حس و حال غریبی داره!
کاری نکنید که یه نفر در حسرت تون لانه واز ترین باشه...
همین
@adelehz
کاری نکنید که یه نفر در حسرت تون لانه واز ترین باشه...
همین
@adelehz
4.دلبرانه های پاییز
لاله
اصفهان
+برگها کاملا زرد نشده ولی کدر بودن و خواب روی برگها رو قشنگ میشه حس کرد.
@adelehz
لاله
اصفهان
+برگها کاملا زرد نشده ولی کدر بودن و خواب روی برگها رو قشنگ میشه حس کرد.
@adelehz
الهی
هر انچه را از من نیست و دل در گروش دارم که این دل در طلبش داشتن فقط موجب ازار من ست از من دور کن.
الهی به من کمک کن راهم را بیابم و آنچه شادم میکند را در دست بگیرم .
الهی به من توان بده در کنار ادمهایی باشم که مرا دوست دارند نه انها که فقط من میخواهم کنارشان باشم .
الهی راه مرا رنگی و باز بگذار تا بتوانم از انچه به من ارزانی داشتی لذت ببرم
آمین
#ربی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هر انچه را از من نیست و دل در گروش دارم که این دل در طلبش داشتن فقط موجب ازار من ست از من دور کن.
الهی به من کمک کن راهم را بیابم و آنچه شادم میکند را در دست بگیرم .
الهی به من توان بده در کنار ادمهایی باشم که مرا دوست دارند نه انها که فقط من میخواهم کنارشان باشم .
الهی راه مرا رنگی و باز بگذار تا بتوانم از انچه به من ارزانی داشتی لذت ببرم
آمین
#ربی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید
تو یکی نهای هزاری تو چراغ خود برافروز
مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
تو یکی نهای هزاری تو چراغ خود برافروز
مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
سالها بعد از من
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
#عادله_زمانی
@adelehz
من سیارهای سراغ دارم که یک اقای سرخ رو در آن است.
او هرگز گلی را بو نکرده است.
هرگز ستارهای را تماشا نکرده است.
هرگز کسی را دوست نداشته است.
هرگز جز جمع زدن اعداد کار دیگری نکرده است. و تمام روز مثل تو تکرار میکند: من آدم جدی هستم! من آدم جدی هستم! و باد به غبغب میاندازد و به خودش میبالد. ولی او آدم نیست.
قارچ است !
📙 شازده كوچولو
✍🏻 آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
او هرگز گلی را بو نکرده است.
هرگز ستارهای را تماشا نکرده است.
هرگز کسی را دوست نداشته است.
هرگز جز جمع زدن اعداد کار دیگری نکرده است. و تمام روز مثل تو تکرار میکند: من آدم جدی هستم! من آدم جدی هستم! و باد به غبغب میاندازد و به خودش میبالد. ولی او آدم نیست.
قارچ است !
📙 شازده كوچولو
✍🏻 آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
مثل برگهای پاییز خواهد ریخت
نگرانی هایت
غصه هایت
دلواپسی هایت
کافی ست مادرت یک بار بین تسبیحش نامت را به خدا سفارش کند
مادرها و خدا رابطه شان خوب ست خدا حرف شان را زمین نمی اندازد.
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
الهام
ونکوور کانادا
@adelehz
نگرانی هایت
غصه هایت
دلواپسی هایت
کافی ست مادرت یک بار بین تسبیحش نامت را به خدا سفارش کند
مادرها و خدا رابطه شان خوب ست خدا حرف شان را زمین نمی اندازد.
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
الهام
ونکوور کانادا
@adelehz
گاهی از دنیای بزرگی فاصله بگیر و کودک باش
بادبادکی هوا کن و خودت را برسان به زلالی دوران بچگی
ما با همین بازیها بزرگ شدیم
کودکی کن!
بی خیال سن و سال؛
@adelehz
بادبادکی هوا کن و خودت را برسان به زلالی دوران بچگی
ما با همین بازیها بزرگ شدیم
کودکی کن!
بی خیال سن و سال؛
@adelehz
روز کودک
روز کودک را که نباید حتما ،فقط به کودکان امروز تبریک گفت .روز کودک بر همه ی ما کودکان شاد دیروز آدم بزرگ های دل نگران امروز مبارک .
بر ما که با کلاه قرمزی و عشقش به آقای مرجی بزرگ شدیم .با دلواپسی های حنا دختری در مزرعه با شیطنت های جودی ابوت ما که آخرشم هم شاهد عروسی جودی و عموی جولیا پندلتون نبودیم و نشدیم :)
ما بچه های خوب دیروز که لباسهای فرم مدرسه را برایمان تنگ و کوتاه نمیکردند و با همان لباس های گشاد و بلند دلمان خوش بود.
بچه های خوب نارنگی هایی که زیر نیمکت پوستش کنده میشد و بویش تا خود دفتر می رفت.
ما بچه های خوبی که ملاک خوشحالی مان نوتلاها و پیتزاها نبودند بلکه همان استانبولی دم کشیده مادرمان بود که سر ظهری با ولع میخوردیم.
کودک که فقط کودک امروز نیست. کودک ما هستیم که دلمان هنوز قد یک گنجشک ست و وقتی از کسی می رنجیم بلد نیستیم برایش نقشه های پلید بکشیم و دلتنگی هایمان را میزنیم زیر بغلمان و میرویم یک گوشه...
کودک ماییم که هنوزهم دلمان میخواهد دلنگرانی هایمان را شب بگذاریم زیر بالش مان و صبحش به جای دلنگرانی شکلاتهای دلخوشی برداریم که خدا برایمان دلخوشی ریخته باشد زیر بالش مان..
کودک به کودکانه بودن حالست .ما کودکیم که هنوز حرف های قشنگ را باور میکنیم و یادمان می رود ممکن ست کسی به ما دروغ بگوید.
روز کودک مبارک
هم برکودکان امروز
هم بر کودکان دیروز
و هم برکسانی که هنوز ته دلشان پرست از شوق کودکانه...
#عادله_زمانی
@adelehz
روز کودک را که نباید حتما ،فقط به کودکان امروز تبریک گفت .روز کودک بر همه ی ما کودکان شاد دیروز آدم بزرگ های دل نگران امروز مبارک .
بر ما که با کلاه قرمزی و عشقش به آقای مرجی بزرگ شدیم .با دلواپسی های حنا دختری در مزرعه با شیطنت های جودی ابوت ما که آخرشم هم شاهد عروسی جودی و عموی جولیا پندلتون نبودیم و نشدیم :)
ما بچه های خوب دیروز که لباسهای فرم مدرسه را برایمان تنگ و کوتاه نمیکردند و با همان لباس های گشاد و بلند دلمان خوش بود.
بچه های خوب نارنگی هایی که زیر نیمکت پوستش کنده میشد و بویش تا خود دفتر می رفت.
ما بچه های خوبی که ملاک خوشحالی مان نوتلاها و پیتزاها نبودند بلکه همان استانبولی دم کشیده مادرمان بود که سر ظهری با ولع میخوردیم.
کودک که فقط کودک امروز نیست. کودک ما هستیم که دلمان هنوز قد یک گنجشک ست و وقتی از کسی می رنجیم بلد نیستیم برایش نقشه های پلید بکشیم و دلتنگی هایمان را میزنیم زیر بغلمان و میرویم یک گوشه...
کودک ماییم که هنوزهم دلمان میخواهد دلنگرانی هایمان را شب بگذاریم زیر بالش مان و صبحش به جای دلنگرانی شکلاتهای دلخوشی برداریم که خدا برایمان دلخوشی ریخته باشد زیر بالش مان..
کودک به کودکانه بودن حالست .ما کودکیم که هنوز حرف های قشنگ را باور میکنیم و یادمان می رود ممکن ست کسی به ما دروغ بگوید.
روز کودک مبارک
هم برکودکان امروز
هم بر کودکان دیروز
و هم برکسانی که هنوز ته دلشان پرست از شوق کودکانه...
#عادله_زمانی
@adelehz