اگه یه روز یه بچه داشته باشم
حتما بهش میگم قلبی که نه ماه زجر کشیدم تا شکل بگیره و نده دست یه آدم قدرنشناس تا در کمتر از چند ثانیه بشکندش و زخم روش به جا بذاره ...
کاش وقتی داریم دلهامون میدیم دست هر ادم بی مقداری یکم به مادرهامون و زجری که قراره به خاطر عذاب ما بکشند ،فکر کنیم.
@adelehz
حتما بهش میگم قلبی که نه ماه زجر کشیدم تا شکل بگیره و نده دست یه آدم قدرنشناس تا در کمتر از چند ثانیه بشکندش و زخم روش به جا بذاره ...
کاش وقتی داریم دلهامون میدیم دست هر ادم بی مقداری یکم به مادرهامون و زجری که قراره به خاطر عذاب ما بکشند ،فکر کنیم.
@adelehz
روسری و بندهای کنارش که شبیه خانومای دوره قاجاره
اون پیراهن مخمل گشادا و اپل دارا با گلهای درشت روشم که مامانا دهه شصت وهفتاد تو عروسیا میپوشیدن
کت گشادم که آپشن خوشتیپی باباها تو همون دوره ها بود
میخوام بگم کمپانی های مد تازه رسیدن به لباسهای ایران قدیم 😁
@adelehz
اون پیراهن مخمل گشادا و اپل دارا با گلهای درشت روشم که مامانا دهه شصت وهفتاد تو عروسیا میپوشیدن
کت گشادم که آپشن خوشتیپی باباها تو همون دوره ها بود
میخوام بگم کمپانی های مد تازه رسیدن به لباسهای ایران قدیم 😁
@adelehz
جایی خوندم که در زبان شیرین کوردی به پرندهای که آشیانهشو گم کرده باشه میگن "لانهواز"، چون اون پرنده خیلی آواره و بی نام و نشونه، و حس و حال غریبی داره!
کاری نکنید که یه نفر در حسرت تون لانه واز ترین باشه...
همین
@adelehz
کاری نکنید که یه نفر در حسرت تون لانه واز ترین باشه...
همین
@adelehz
4.دلبرانه های پاییز
لاله
اصفهان
+برگها کاملا زرد نشده ولی کدر بودن و خواب روی برگها رو قشنگ میشه حس کرد.
@adelehz
لاله
اصفهان
+برگها کاملا زرد نشده ولی کدر بودن و خواب روی برگها رو قشنگ میشه حس کرد.
@adelehz
الهی
هر انچه را از من نیست و دل در گروش دارم که این دل در طلبش داشتن فقط موجب ازار من ست از من دور کن.
الهی به من کمک کن راهم را بیابم و آنچه شادم میکند را در دست بگیرم .
الهی به من توان بده در کنار ادمهایی باشم که مرا دوست دارند نه انها که فقط من میخواهم کنارشان باشم .
الهی راه مرا رنگی و باز بگذار تا بتوانم از انچه به من ارزانی داشتی لذت ببرم
آمین
#ربی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هر انچه را از من نیست و دل در گروش دارم که این دل در طلبش داشتن فقط موجب ازار من ست از من دور کن.
الهی به من کمک کن راهم را بیابم و آنچه شادم میکند را در دست بگیرم .
الهی به من توان بده در کنار ادمهایی باشم که مرا دوست دارند نه انها که فقط من میخواهم کنارشان باشم .
الهی راه مرا رنگی و باز بگذار تا بتوانم از انچه به من ارزانی داشتی لذت ببرم
آمین
#ربی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید
تو یکی نهای هزاری تو چراغ خود برافروز
مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
تو یکی نهای هزاری تو چراغ خود برافروز
مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
سالها بعد از من
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
#عادله_زمانی
@adelehz
من سیارهای سراغ دارم که یک اقای سرخ رو در آن است.
او هرگز گلی را بو نکرده است.
هرگز ستارهای را تماشا نکرده است.
هرگز کسی را دوست نداشته است.
هرگز جز جمع زدن اعداد کار دیگری نکرده است. و تمام روز مثل تو تکرار میکند: من آدم جدی هستم! من آدم جدی هستم! و باد به غبغب میاندازد و به خودش میبالد. ولی او آدم نیست.
قارچ است !
📙 شازده كوچولو
✍🏻 آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
او هرگز گلی را بو نکرده است.
هرگز ستارهای را تماشا نکرده است.
هرگز کسی را دوست نداشته است.
هرگز جز جمع زدن اعداد کار دیگری نکرده است. و تمام روز مثل تو تکرار میکند: من آدم جدی هستم! من آدم جدی هستم! و باد به غبغب میاندازد و به خودش میبالد. ولی او آدم نیست.
قارچ است !
📙 شازده كوچولو
✍🏻 آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
مثل برگهای پاییز خواهد ریخت
نگرانی هایت
غصه هایت
دلواپسی هایت
کافی ست مادرت یک بار بین تسبیحش نامت را به خدا سفارش کند
مادرها و خدا رابطه شان خوب ست خدا حرف شان را زمین نمی اندازد.
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
الهام
ونکوور کانادا
@adelehz
نگرانی هایت
غصه هایت
دلواپسی هایت
کافی ست مادرت یک بار بین تسبیحش نامت را به خدا سفارش کند
مادرها و خدا رابطه شان خوب ست خدا حرف شان را زمین نمی اندازد.
#عادله_زمانی
دلبرانه های پاییز
الهام
ونکوور کانادا
@adelehz