بخاطر کسالتی که این مدت داشتم و در دسترس نبودن ادمین، یک مقدار بروز، رسانی کانال و پاسخ به پیام دوستان کند انجام شد.
بابتش عمیقا عذرخواهم❤️
انشالله کانال روال خودش و مجدد ادامه خواهد داد.
ممنون که هستید
یک دنیا خوشحالی نصیب تون ❤️
عادله زمانی
@adelehz
بابتش عمیقا عذرخواهم❤️
انشالله کانال روال خودش و مجدد ادامه خواهد داد.
ممنون که هستید
یک دنیا خوشحالی نصیب تون ❤️
عادله زمانی
@adelehz
قصد دارم در طول پاییز مجموعه ای به اسم دلبرانه های پاییز رو با همکاری شما دوستان عزیزم اغاز کنم اگر موافق باشید . به این صورت که از دوستان میخوایم عکسهای پاییزی که از قشنگی های پاییز گرفتند و برامون ارسال کنند تا با اسم خودشون بذاریم تو کانال و بقیه هم از
anonymous poll
موافقم – 179
👍👍👍👍👍👍👍 94%
جالب نیست بنظرم. – 11
▫️ 6%
👥 190 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
موافقم – 179
👍👍👍👍👍👍👍 94%
جالب نیست بنظرم. – 11
▫️ 6%
👥 190 people voted so far. Poll closed.
باز کن
پنجره چشمت را
دل من منتظر است
خبر وصل تو را صبح به گلها گفتم
تاب از قلب گل و باغ برفت
و خدا هم خندید
خنده مهر خدا بدرقه راهت باد
صبح قشنگ تون بخیر 🌷
@adelehz
پنجره چشمت را
دل من منتظر است
خبر وصل تو را صبح به گلها گفتم
تاب از قلب گل و باغ برفت
و خدا هم خندید
خنده مهر خدا بدرقه راهت باد
صبح قشنگ تون بخیر 🌷
@adelehz
اگه یه روز یه بچه داشته باشم
حتما بهش میگم قلبی که نه ماه زجر کشیدم تا شکل بگیره و نده دست یه آدم قدرنشناس تا در کمتر از چند ثانیه بشکندش و زخم روش به جا بذاره ...
کاش وقتی داریم دلهامون میدیم دست هر ادم بی مقداری یکم به مادرهامون و زجری که قراره به خاطر عذاب ما بکشند ،فکر کنیم.
@adelehz
حتما بهش میگم قلبی که نه ماه زجر کشیدم تا شکل بگیره و نده دست یه آدم قدرنشناس تا در کمتر از چند ثانیه بشکندش و زخم روش به جا بذاره ...
کاش وقتی داریم دلهامون میدیم دست هر ادم بی مقداری یکم به مادرهامون و زجری که قراره به خاطر عذاب ما بکشند ،فکر کنیم.
@adelehz
روسری و بندهای کنارش که شبیه خانومای دوره قاجاره
اون پیراهن مخمل گشادا و اپل دارا با گلهای درشت روشم که مامانا دهه شصت وهفتاد تو عروسیا میپوشیدن
کت گشادم که آپشن خوشتیپی باباها تو همون دوره ها بود
میخوام بگم کمپانی های مد تازه رسیدن به لباسهای ایران قدیم 😁
@adelehz
اون پیراهن مخمل گشادا و اپل دارا با گلهای درشت روشم که مامانا دهه شصت وهفتاد تو عروسیا میپوشیدن
کت گشادم که آپشن خوشتیپی باباها تو همون دوره ها بود
میخوام بگم کمپانی های مد تازه رسیدن به لباسهای ایران قدیم 😁
@adelehz
جایی خوندم که در زبان شیرین کوردی به پرندهای که آشیانهشو گم کرده باشه میگن "لانهواز"، چون اون پرنده خیلی آواره و بی نام و نشونه، و حس و حال غریبی داره!
کاری نکنید که یه نفر در حسرت تون لانه واز ترین باشه...
همین
@adelehz
کاری نکنید که یه نفر در حسرت تون لانه واز ترین باشه...
همین
@adelehz
4.دلبرانه های پاییز
لاله
اصفهان
+برگها کاملا زرد نشده ولی کدر بودن و خواب روی برگها رو قشنگ میشه حس کرد.
@adelehz
لاله
اصفهان
+برگها کاملا زرد نشده ولی کدر بودن و خواب روی برگها رو قشنگ میشه حس کرد.
@adelehz
الهی
هر انچه را از من نیست و دل در گروش دارم که این دل در طلبش داشتن فقط موجب ازار من ست از من دور کن.
الهی به من کمک کن راهم را بیابم و آنچه شادم میکند را در دست بگیرم .
الهی به من توان بده در کنار ادمهایی باشم که مرا دوست دارند نه انها که فقط من میخواهم کنارشان باشم .
الهی راه مرا رنگی و باز بگذار تا بتوانم از انچه به من ارزانی داشتی لذت ببرم
آمین
#ربی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هر انچه را از من نیست و دل در گروش دارم که این دل در طلبش داشتن فقط موجب ازار من ست از من دور کن.
الهی به من کمک کن راهم را بیابم و آنچه شادم میکند را در دست بگیرم .
الهی به من توان بده در کنار ادمهایی باشم که مرا دوست دارند نه انها که فقط من میخواهم کنارشان باشم .
الهی راه مرا رنگی و باز بگذار تا بتوانم از انچه به من ارزانی داشتی لذت ببرم
آمین
#ربی
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید
تو یکی نهای هزاری تو چراغ خود برافروز
مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
تو یکی نهای هزاری تو چراغ خود برافروز
مولانای جان
صبح به خیر ❤️
@adelehz
سالها بعد از من
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
#عادله_زمانی
@adelehz
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
#عادله_زمانی
@adelehz