"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram

عمر که بی عشق رفت

هیچ حسابش مگیر

مولانای جان

@adelehz
روزگاری من اگر دیوانه ات بودم گذشت
شمع بودی و من پروانه ات بودم گذشت
از می عشق تو دیگر نیستم سر مست و خوش
گر زمانی سر خوش از پیمانه ات بودم گذشت
@adelehz
جمعه معشوقه ی تنها مانده ی هفته بود ..همه منتظرش بودند اما وقتی سر می رسید کسی کنارش نمی ماند
همه میترسیدند تنهاییش و سکوتش مسری باشد .
کسی نمیدانست سکوت جمعه ست که او را دلبر اورا معشوقه اورا مایه آرامش کرده ست...
#عادله_زمانی
اولین جمعه خزان تون بخیر 🍁🍂
@adelehz
توو این همه سال که به نقش و نقاشی مشغول بودم یاد گرفتم که میشه دنیا را با همه‌ی حقیقتش جدی نگرفت. میشه غرق خیالات شد و به پس و پیش دنیا هیچ اهمیتی نداد. حتی میشه به خیالات رنگ واقعیت داد و با اون‌ها زندگی کرد. برای همین از خیلی وقت پیش دیگه هیچی رو جدی نمی‌گیرم که اینجوری نه ترسی از آینده داری نه حسرتی برای گذشته.

📙 نام من سرخ
✍🏻اورهان پاموک

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لبخند تورا چندصباحی ست ندیدم
یک بار دیگر ،خانه ات آباد بگو سیب


باغ سیبی در دماوند 🍎
صبح به خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مسائل قدیمی را از ذهن خود پاک کنید، اسم تمامی افرادی را که از آنها دلگیر و عصبانی هستید بنویسید و برای هر کدام یک نامه با عنوان بخشش تهیه کنید و پیش خودتان نگه دارید
هربار باز خواستید یادشان بیفتید به این فکر کنید که انها الان دارند زندگی خودشان را میکنند و عصبانیت شما فقط روح شما را آزرده و کدر میکند. مشغول بودن به اتفاقات گذشته فقط توان و نیرو را هدر می دهد. دیگران را همان طور که هستند بپذیرید و سعی نکنید آنها را تغییر دهید.
هر اتفاقی بود تمام شد رفت، ذهنتان را با اینهمه انرژی منفی پر نکنید.
قلب‌تان را سبک کنید و به روزهای خوبِ آینده فکر کنید...

📚 کتاب چهار اثر
فلورانس ﺍﺳﮑﺎﻭﻝ ﺷﯿﻦ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نگاه نارنجی ها رو
نگاه نارنگی ها رو...
@adelehz
گریه ی قشنگیه...
رسیدن به معشوق ❤️
@adelehz
یک روز روز میاد که دیگه بیدار نمیشیم
تا اون روز حیف نیست اگه از بیداری و دیدن دنیا لذت نبریم؟
#عادله_زمانی
صبح قشنگ پاییزی تون بخیر
@adelehz
اومدن پاییز و حس میکنین ؟
anonymous poll

اره 🍂 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 72%

نه خیلی هنوز – 53
👍👍👍 28%

👥 189 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رفتنت آنقدر‌ها هم که
فکر میکنی
فاجعه نیست!
من؛
مثل بید‌های مجنون
ایستاده میمیرم...

نزار قبانى
@adelehz
یک روز سرد پاییزی به من زنگ زدی
گفتی دلم برایت تنگ شده ست.
خندیدم
به تو برخورد گفتی مگر خنده دارد
گفتم خنده ام گرفت. جای مان عوض شده بود روزی تو میخندیدی و امروز من
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قصه غمگینی ست..
سنگ شدن قلبهایی که روزی به عشق زنده بودند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خدا
خدای آرزوهای محاله
مشکلاتتون و بذارید زمین و خدا رو بغل کنید .
شب خوش ❤️
@adelehz