اگه انتخابشو داشتم دوست داشتم این خانوم خرگوشه باشم .
با این دامن پر از پلیسه و چتر و سبد مچ دست
میرفتم تو جنگل تمشک جمع میکردم بعدم میومدم تو کلبه ی چوبیم برای بچه خرگوشا کیک تمشکی درست میکردم .
بعدم یه قهوه درست میکردم روی صندلی گهواره ایم مینشستم و به اواز کلاسیک یه خواننده قدیمی شهر خرگوشها گوش میدادم ...
چیه این زندگی ماشینی مون 😒
#عادله_زمانی
عکس از پیج سیمرغ ❤️
@adelehz
با این دامن پر از پلیسه و چتر و سبد مچ دست
میرفتم تو جنگل تمشک جمع میکردم بعدم میومدم تو کلبه ی چوبیم برای بچه خرگوشا کیک تمشکی درست میکردم .
بعدم یه قهوه درست میکردم روی صندلی گهواره ایم مینشستم و به اواز کلاسیک یه خواننده قدیمی شهر خرگوشها گوش میدادم ...
چیه این زندگی ماشینی مون 😒
#عادله_زمانی
عکس از پیج سیمرغ ❤️
@adelehz
بغلم کن که جهان کوچک و غمگین نشود
بغلم کن که خدا دورتر از این نشود
👤 حامد ابراهیمپور
صبح تون پر از عشق ❤️
@adelehz
بغلم کن که خدا دورتر از این نشود
👤 حامد ابراهیمپور
صبح تون پر از عشق ❤️
@adelehz
نون و پنیرچای شیرین های بچگی با انکه ساده بودند و ارزان
مزه ی بهشت میدادند.
هنوز بعد سالها نمیدانم اثر چه بود .
دل خوش مان یا شادی بی دلیل مان
اثر عشق مادر بود یا قناعت کودکانه مان ..
هرچه بود دیگر تکرار نشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
مزه ی بهشت میدادند.
هنوز بعد سالها نمیدانم اثر چه بود .
دل خوش مان یا شادی بی دلیل مان
اثر عشق مادر بود یا قناعت کودکانه مان ..
هرچه بود دیگر تکرار نشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
برای کسایی مثل من که شیفته کتاب ملت عشق هستند حتی حرف ساختن سریال شمس تبریزی جذابه😍
@adelehz
@adelehz
روزگاری من اگر دیوانه ات بودم گذشت
شمع بودی و من پروانه ات بودم گذشت
از می عشق تو دیگر نیستم سر مست و خوش
گر زمانی سر خوش از پیمانه ات بودم گذشت
@adelehz
شمع بودی و من پروانه ات بودم گذشت
از می عشق تو دیگر نیستم سر مست و خوش
گر زمانی سر خوش از پیمانه ات بودم گذشت
@adelehz
جمعه معشوقه ی تنها مانده ی هفته بود ..همه منتظرش بودند اما وقتی سر می رسید کسی کنارش نمی ماند
همه میترسیدند تنهاییش و سکوتش مسری باشد .
کسی نمیدانست سکوت جمعه ست که او را دلبر اورا معشوقه اورا مایه آرامش کرده ست...
#عادله_زمانی
اولین جمعه خزان تون بخیر 🍁🍂
@adelehz
همه میترسیدند تنهاییش و سکوتش مسری باشد .
کسی نمیدانست سکوت جمعه ست که او را دلبر اورا معشوقه اورا مایه آرامش کرده ست...
#عادله_زمانی
اولین جمعه خزان تون بخیر 🍁🍂
@adelehz
توو این همه سال که به نقش و نقاشی مشغول بودم یاد گرفتم که میشه دنیا را با همهی حقیقتش جدی نگرفت. میشه غرق خیالات شد و به پس و پیش دنیا هیچ اهمیتی نداد. حتی میشه به خیالات رنگ واقعیت داد و با اونها زندگی کرد. برای همین از خیلی وقت پیش دیگه هیچی رو جدی نمیگیرم که اینجوری نه ترسی از آینده داری نه حسرتی برای گذشته.
📙 نام من سرخ
✍🏻اورهان پاموک
@adelehz
📙 نام من سرخ
✍🏻اورهان پاموک
@adelehz
لبخند تورا چندصباحی ست ندیدم
یک بار دیگر ،خانه ات آباد بگو سیب
باغ سیبی در دماوند 🍎
صبح به خیر
@adelehz
یک بار دیگر ،خانه ات آباد بگو سیب
باغ سیبی در دماوند 🍎
صبح به خیر
@adelehz
مسائل قدیمی را از ذهن خود پاک کنید، اسم تمامی افرادی را که از آنها دلگیر و عصبانی هستید بنویسید و برای هر کدام یک نامه با عنوان بخشش تهیه کنید و پیش خودتان نگه دارید
هربار باز خواستید یادشان بیفتید به این فکر کنید که انها الان دارند زندگی خودشان را میکنند و عصبانیت شما فقط روح شما را آزرده و کدر میکند. مشغول بودن به اتفاقات گذشته فقط توان و نیرو را هدر می دهد. دیگران را همان طور که هستند بپذیرید و سعی نکنید آنها را تغییر دهید.
هر اتفاقی بود تمام شد رفت، ذهنتان را با اینهمه انرژی منفی پر نکنید.
قلبتان را سبک کنید و به روزهای خوبِ آینده فکر کنید...
📚 کتاب چهار اثر
فلورانس ﺍﺳﮑﺎﻭﻝ ﺷﯿﻦ
@adelehz
هربار باز خواستید یادشان بیفتید به این فکر کنید که انها الان دارند زندگی خودشان را میکنند و عصبانیت شما فقط روح شما را آزرده و کدر میکند. مشغول بودن به اتفاقات گذشته فقط توان و نیرو را هدر می دهد. دیگران را همان طور که هستند بپذیرید و سعی نکنید آنها را تغییر دهید.
هر اتفاقی بود تمام شد رفت، ذهنتان را با اینهمه انرژی منفی پر نکنید.
قلبتان را سبک کنید و به روزهای خوبِ آینده فکر کنید...
📚 کتاب چهار اثر
فلورانس ﺍﺳﮑﺎﻭﻝ ﺷﯿﻦ
@adelehz
یک روز روز میاد که دیگه بیدار نمیشیم
تا اون روز حیف نیست اگه از بیداری و دیدن دنیا لذت نبریم؟
#عادله_زمانی
صبح قشنگ پاییزی تون بخیر
@adelehz
تا اون روز حیف نیست اگه از بیداری و دیدن دنیا لذت نبریم؟
#عادله_زمانی
صبح قشنگ پاییزی تون بخیر
@adelehz
اومدن پاییز و حس میکنین ؟
anonymous poll
اره 🍂 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 72%
نه خیلی هنوز ⏳ – 53
👍👍👍 28%
👥 189 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
اره 🍂 – 136
👍👍👍👍👍👍👍 72%
نه خیلی هنوز ⏳ – 53
👍👍👍 28%
👥 189 people voted so far. Poll closed.