"زنی کهگم کردم "
🕯 کاش الان بر می گشتم به چند سال پیش اونوقت دیگه این همه تصمیم اشتباه تو زندگیم نمی گرفتم ، و هیچ وقت عاشق نمی شدم ، کاش ... 🕯 کاش الان چند سال به عقب برمی گشتم تا بتونم نحوه رفتارمو با بچه هام عوض کنم تا نابود نشن 😔😔 🕯کاش میتونستم انتخاب کنم که هرگز به…
ممنون که تو این هشتگ شرکت کردید .
چقدر ما ادمها از بیرون متفاوت و از درون شبیه همیم جنس غمها و دلتنگی هامون و خواسته و ارزوهامون ...
بازم ممنون
@adelehz
چقدر ما ادمها از بیرون متفاوت و از درون شبیه همیم جنس غمها و دلتنگی هامون و خواسته و ارزوهامون ...
بازم ممنون
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک دنیا چرا و نا امیدی تو نگاه پدرشه😂
@adelehz
@adelehz
بنشین پازل زندگیت را بچین کنار هم
تمام اتفاقها از ریز تا درشت آن وقت میبینی که خدا خیلی بیشتر از آنچه تو فکرش را بکنی هوایت را داشته ست...و کنارت بوده ست خدا فریاد نمی زند در آرامش باید صدایش رابشنوی و وقتی فکر کنی میبینی که چقدر روزهایی داشتی که او به دادت رسیده و تو نفهمیدی...
بخند..خدا بازهم هست همیشه هست
همه چیز را به دستش بسپار و بگذر...او راه بازکردن گره های کور را خوب میداند..
#عادله_زمانی
@adelehz
تمام اتفاقها از ریز تا درشت آن وقت میبینی که خدا خیلی بیشتر از آنچه تو فکرش را بکنی هوایت را داشته ست...و کنارت بوده ست خدا فریاد نمی زند در آرامش باید صدایش رابشنوی و وقتی فکر کنی میبینی که چقدر روزهایی داشتی که او به دادت رسیده و تو نفهمیدی...
بخند..خدا بازهم هست همیشه هست
همه چیز را به دستش بسپار و بگذر...او راه بازکردن گره های کور را خوب میداند..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
گاهی اینقدر دلت ازنیفتادن یک اتفاق که به آن
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
امید بسته ای میشکندکه فقط شعرحافظ میتواند مرهم شودو دیگرهیچ..
دردایره قسمت مانقطه پرگاریم ،لطف آنچه تواندیشی حکم انچه تو فرمایی
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم از نام خزان میلرزد
زانکه من زادهی تابستانم!
شعر من آتش پنهان من است
روز و شب شعله کشد در جانم
میرسد سردی پاییز حیات،
تاب این سیل بلاخیزم نیست
غنچهام غنچهی نشکفته به کام،
طاقت سیلی پاییزم نیست...
فریدون مشیری
@adelehz
دلم از نام خزان میلرزد
زانکه من زادهی تابستانم!
شعر من آتش پنهان من است
روز و شب شعله کشد در جانم
میرسد سردی پاییز حیات،
تاب این سیل بلاخیزم نیست
غنچهام غنچهی نشکفته به کام،
طاقت سیلی پاییزم نیست...
فریدون مشیری
@adelehz
وقتى روز جديدى شروع مىشود، جرأت كن و قدرشناسانه تبسمى كن.
وقتى به تاريكى رسيدى، جرأت كن و اوّلين كسى باش كه شمعى روشن مىكند.
وقتى به دشوارى برخوردى، جرأت كن و به كارت ادامه بده.
وقتى به نظرت مىرسد زندگى دارد به زمينت مىزند، جرأت كن و با مشكل سِتیز کن.
وقتى احساس خستگى و نااميدى مىكنى، جرأت كن و به راهت ادامه بده.
وقتى زمانه سخت مىشود، جرأت كن و از آن سختتر شو.
وقتى پایان یک عشق آزارت مىدهد، جرأت كن و دوباره عاشق شو.
وقتى كسى را در رنج ديدى، جرأت كن و او را التيام بده.
وقتى كسى را ديدى كه گم شده است، جرأت كن و راه را به او نشان بده.
وقتى دوستى به زمين افتاد، جرأت كن و اوّلين كسى باش كه دستش را به سويش دراز مىكند.
وقتى احساس شادمانى مىكنى، جرأت كن و دل كسى را شاد كن.
جرأت كن و به بهترين كسى كه مىتوانى، تبديل شو...
جرأت کن!...
استيو مارابولى
@adelehz
وقتى به تاريكى رسيدى، جرأت كن و اوّلين كسى باش كه شمعى روشن مىكند.
وقتى به دشوارى برخوردى، جرأت كن و به كارت ادامه بده.
وقتى به نظرت مىرسد زندگى دارد به زمينت مىزند، جرأت كن و با مشكل سِتیز کن.
وقتى احساس خستگى و نااميدى مىكنى، جرأت كن و به راهت ادامه بده.
وقتى زمانه سخت مىشود، جرأت كن و از آن سختتر شو.
وقتى پایان یک عشق آزارت مىدهد، جرأت كن و دوباره عاشق شو.
وقتى كسى را در رنج ديدى، جرأت كن و او را التيام بده.
وقتى كسى را ديدى كه گم شده است، جرأت كن و راه را به او نشان بده.
وقتى دوستى به زمين افتاد، جرأت كن و اوّلين كسى باش كه دستش را به سويش دراز مىكند.
وقتى احساس شادمانى مىكنى، جرأت كن و دل كسى را شاد كن.
جرأت كن و به بهترين كسى كه مىتوانى، تبديل شو...
جرأت کن!...
استيو مارابولى
@adelehz
عطر گلهای داوودی سرصبح
از اون حسهای خوبی که حال تو خوب میکنه...
روزتون پر از عطرای خوب اتفاقهای خوب...❤️
@adelehz
از اون حسهای خوبی که حال تو خوب میکنه...
روزتون پر از عطرای خوب اتفاقهای خوب...❤️
@adelehz
می دانم خدایا که گره گشایی
که گره های زندگیم را گشودی
میدانم هرگز آنقدر که باید شکرگذارت نبودم..
میدانم که فراتر از لیاقتم برمن خیر روا داشتی
خدایا میدانم و میبینم وبخاطرش شاکرم
مبادا بیندیشی که بنده ات ناسپاس ست..
هرگز
با تمام این خوبی ها
من جز تو خدایی ندارم و تو چون من هزاران بنده داری ..
من جز تو از هیچ کس نخواهم و اگر هر لحظه نیازم بتو باشد بازهم ناامید و خجل نمیشوم وبازهم از تو میخواهم..
میخواهم یا الهی
آرزویم را هر روز بازگو میکنم ومیدانم روزی به آن پاسخ خواهی داد و تا ان روز با شادی و لذت از داده هایت منتظر خواهم ماند .
آمین یا رب العالمین...
#عادله_زمانی
شب بخیر
@adelehz
که گره های زندگیم را گشودی
میدانم هرگز آنقدر که باید شکرگذارت نبودم..
میدانم که فراتر از لیاقتم برمن خیر روا داشتی
خدایا میدانم و میبینم وبخاطرش شاکرم
مبادا بیندیشی که بنده ات ناسپاس ست..
هرگز
با تمام این خوبی ها
من جز تو خدایی ندارم و تو چون من هزاران بنده داری ..
من جز تو از هیچ کس نخواهم و اگر هر لحظه نیازم بتو باشد بازهم ناامید و خجل نمیشوم وبازهم از تو میخواهم..
میخواهم یا الهی
آرزویم را هر روز بازگو میکنم ومیدانم روزی به آن پاسخ خواهی داد و تا ان روز با شادی و لذت از داده هایت منتظر خواهم ماند .
آمین یا رب العالمین...
#عادله_زمانی
شب بخیر
@adelehz
دوستانی دارم
بهتر از برگ درخت
که دعایم گویند و دعاشان گویم
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز
چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان
نفست داغ
تنت گرم
دعایت با من....
@adelehz
بهتر از برگ درخت
که دعایم گویند و دعاشان گویم
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز
چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان
نفست داغ
تنت گرم
دعایت با من....
@adelehz
روز اول دانشگاه
دوستم،تا کیفش رو باز کرد
بوی ماست چکیده وسبزی اومد
گفت:بخدا مامانم گذاشته
گفته هرکدوم ازدوستات خواستند بهشون تعارف کن🌹
استادمون تحصیل کرده آمریکا بود
گفت:اگه میشه اول یه لقمه بمن بده
دیگه کسی دنبال مسخره بازی نبود
همش شد یه دغدغه مادر دلسوز برای بچه اش...
@adelehz
دوستم،تا کیفش رو باز کرد
بوی ماست چکیده وسبزی اومد
گفت:بخدا مامانم گذاشته
گفته هرکدوم ازدوستات خواستند بهشون تعارف کن🌹
استادمون تحصیل کرده آمریکا بود
گفت:اگه میشه اول یه لقمه بمن بده
دیگه کسی دنبال مسخره بازی نبود
همش شد یه دغدغه مادر دلسوز برای بچه اش...
@adelehz
امروز چهل و یکمین سالروز زلزله طبس هست .یکی از مرگبارترین زلزله های قرن اخیر کشور ..
خانواده های زیادی در این زلزله ازبین رفتند...
یاد تمام کشته شدگان گرامی باد
از جمله بسیاری از اعضای خانواده یکی از بهترین دوستانم که اهل طبس هستند.
@adelehz
خانواده های زیادی در این زلزله ازبین رفتند...
یاد تمام کشته شدگان گرامی باد
از جمله بسیاری از اعضای خانواده یکی از بهترین دوستانم که اهل طبس هستند.
@adelehz
بگذر تابستان
بگذر...
حال من با تو خوب نمیشود
پاییز 🍂
حال مرا بهتر میشناسد !
👤محمود دولت آبادی
@adelehz
بگذر...
حال من با تو خوب نمیشود
پاییز 🍂
حال مرا بهتر میشناسد !
👤محمود دولت آبادی
@adelehz